Runflat rehvid
#1

Ostsin paar aastat tagasi prahimäelt nokian hakkapeliita lamellid ja nägin kurja vaeva velgede pääle ajamisega -- mine või lolliks -- no ei lähe peale, pressisin igasuguste tungide ja kiiludega, siis selgus, et nad ei pea velje vahel õhku kinni, siis sai jälle hirmsa vaevaga lahti surutud ja kautšukiga tihendatud, siis jäi pidama ja samas väga hea pidamisega ja kerge jooksuga.
nüüd tekkis sõidu ajal mingi imelik sahin ja selgus, et üks esirehv on täiesti tühi, aga auto veeres rõõmsalt edasi ega teinud teist nägugi, et õhku sees pole.

Vaatasin, et ongi selline tehnoloogia run flat, selline kiri on ka kummi peal olemas, mis lubab ligi 100 kilti tühjalt sõita. On kellelgi rohkem kogemusi nendega, et võibki tagavararatta ära visata?
Vasta
#2

Kas see "run flat" mitte omi velgi ei taha mis just sellele rehvitüübile mõeldud on.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#3

Ei taha läheva tavalistele velgedele peale ilusti. Suuremõõdulisi on muidugi päris mõnus peale venitada Smile See pole enam mingi uus tehnoloogia, enamus premium klassi masinaid kasutavad neid täna.
Vasta
#4

Jäta tagavara ratas ikka alles.kunagi ei tea mis ora võid rehvi saada.
Endal kunagi oli madala profiiliga 225/45 R17 runflatid.sai korralikult higistada et veljele saada ja pärast maha ka.Teel olevates  rööbastes hakkas auto jube palju "teed otsima".(samal teelõigul tavaliste rehvidega norm.sõita)
Ise isiklikult ei pane enam kunagi runflate alla
Vasta
#5

Run flatil on ikka vähe teistsuguse randiga veljed, tavalisele paneb peale küll aga üldiselt kergemad ja õhemad veljed lähevad run flatiga lõpuks ikka mõraseks või lööb augus kõveraks suht kergelt... 
Pealegi see sama õhu pidamasaamise probleem ja montaaz.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

Aastaid tagasi "korras" Läti külateedel õnnestus Civicul mõlemad tagumised ära lõhkuda. Vaikselt töristades sai ~50 km lähimasse linna ära kulgeda Smile Pikemalt vurades saavad rehvi külgseinad otsa ja siis puhas prügimäe kaup.
Vasta
#7

mul masinal tehasest runflatid all.alla topitakse neid sellepärast,et ei peaks varuratast pagassi mahutama.tänu sellele ka pagasis rohkem ruumi.loomulikult pole pagasis ka tungrauda,ega rattavõtit.jällegi kokkuhoid.pooltühja rehviga võib sõita 80 km täiesti tühja rehviga 30 km ja max 80 kmh.velgedel pole mitte mingit vahet.sama velje peale võib tõmmata ka tavarehvi.
Vasta
#8

(19-02-2020, 12:49 PM)kiiresti2 Kirjutas:  Endal kunagi oli madala profiiliga 225/45 R17 runflatid.sai korralikult higistada et veljele saada ja pärast maha ka.Teel olevates  rööbastes hakkas auto jube palju "teed otsima".(samal teelõigul tavaliste rehvidega norm.sõita)
Ise isiklikult ei pane enam kunagi runflate alla

Mul sama kogemus, Continental 255/55R18 runflat, ei kannatanud sõita ebaühtlase kattega teel, otsis teed ja sõita oli ebamugav, sai jooksu, kaldeid regullitud ja tolku midagi. Nii oli ja nii jäi. Enam ei taha.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#9

(19-02-2020, 16:52 PM)spitfire Kirjutas:  
(19-02-2020, 12:49 PM)kiiresti2 Kirjutas:  Endal kunagi oli madala profiiliga 225/45 R17 runflatid.sai korralikult higistada et veljele saada ja pärast maha ka.Teel olevates  rööbastes hakkas auto jube palju "teed otsima".(samal teelõigul tavaliste rehvidega norm.sõita)
Ise isiklikult ei pane enam kunagi runflate alla

Mul sama kogemus, Continental 255/55R18, ei kannatanud sõita ebaühtlase kattega teel, otsis teed ja sõita oli ebamugav, sai jooksu, kaldeid regullitud ja tolku midagi. Nii oli ja nii jäi. Enam ei taha.
Oleneb ka mis masinatele te need pastlad alla toppisite,kui tehasepoolt näiteks ette nähtud 205/55 R16 ja teie need suuremad toppisite,siis pole süüdi runflatid.Mul on Mantal yokohama runflatid all,polnud neid si.. paigaldada ega valmista mingeid ebamugavusi,ega ebameeldivusi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#10

Täpilt õige tehase poolt ettenähtud mõõt oli. Auto oli X5. Seal on all käinud mitu sama mõõtu setti ja teised jooksevad kõik perfecto.
Teine tähelepanek nende rehvide puhul on kaal. Nad on umbes 2x raskemad kui tavaline rehv. Vähemalt Continentalil oli runflati muster  täpselt sama mis tavalisel Contil. Neid sai tava rehvist eristada ainult kaalu ja selle ühe sõna runflat järgi, mis oli kirjas väikselt.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#11

kaalult on nad jah raskemad,mis omakorda mõjutab kütusekulu
Vasta
#12

(19-02-2020, 16:28 PM)sturmbannführer Kirjutas:  .. .velgedel pole mitte mingit vahet.sama velje peale võib tõmmata ka tavarehvi.

Tavarehvi saad peale tõmmata küll, aga velg on ikka vägagi teistsugune runflatil...
Aste on tunduvalt kõrgema servaga sest muidu tuleb tühjalt ju rehv maha veljelt. Tavaveljelt jookseb tühjalt kohe maha runflat, õhk sees on siis pole vahet.
Milleks sitta raiduda ja legende luuletada foorumisse?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#13

mlsluik Kirjutas:
sturmbannführer Kirjutas:.. .velgedel pole mitte mingit vahet.sama velje peale võib tõmmata ka tavarehvi.

Tavarehvi saad peale tõmmata küll, aga velg on ikka vägagi teistsugune runflatil...
Aste on tunduvalt kõrgema servaga sest muidu tuleb tühjalt ju rehv maha veljelt. Tavaveljelt jookseb tühjalt kohe maha runflat, õhk sees on siis pole vahet.
Milleks sitta raiduda ja legende luuletada foorumisse?
Jaga siis palun linki, runflat veljest või selle markeeringust!
EDIT: Tänan! @kiiresti2
Vasta
#14

https://blog.tirerack.com/blog/bens-blog...lat-wheels
Vasta
#15

Vasak normaalne valg ja parem poolne on mõeldud run flat rehvile.selge erinevus.


http://fotoalbum.ee/photos/kiiresti2/112328967/
Vasta
#16

Ja nüüd ka näeb,on arusaada miks run flat rehve on raske vahetada normaalsele veljele
Vasta
#17

Küsimus, kust ma saaks run flat tähistusega velgi osta?  Paluks viidet.
Vasta
#18

no mercedesel on 18 ja 19 tollised originaalveljed ilma  spets randita.tehasest runflatid all.nojah,hiinakatega pole ma kunagi kokku puutunud.pole osanud võrrelda.
Vasta
#19

(20-02-2020, 19:37 PM)kiiresti2 Kirjutas:  Vasak normaalne valg ja parem poolne on mõeldud run flat rehvile.selge erinevus.


http://fotoalbum.ee/photos/kiiresti2/112328967/
see parem poolne velg on vähe kallim velg võrreldes teistega.sel on ettenähtud rehv maha võtta seest poolt,mitte nagu tavaliselt, väljast.sellised randid on norm,mitte runflati jaoks.mul ühed BBS-d on täpselt samasuguse ehitusega.
Vasta
#20

No see parempoolne on nüüd küll run flati velg.selle isemise randid on palju suuremad ja teise kujuga et tühi rehv veljepealt maha ei jookseks.
Seda velge võid pinki panna kumba pidi heaks arvad ja võid ka rehvi maha võtta seest poolt või pealt poolt vahet pole.
Jah on olemas velgi mille rehvi pead maha võtma vaid seest pool,see sõltub velje tootjast ja sõltub kui suur on jäetud velje välimine huul(selline velg läheb tagurpidi pinki)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne