Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)
#61

saad kaineks, kustutad ise ära posti

EDIT: kassile on suunatud muidugi, lehekülje vahetus sundis täpsustama

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#62

Keegi otsis kollaat värvi lambipirni. Lammutusest jäid veel alles Nissani esi suunad, milles on kollane katteklaas. Tall- Lasnakoski 5I57923

   

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
#63

Soovitage plasmalõikurit hobikasutusse. 220V olemas ka 380 aga arvan et 220 on piisav. 10-12mm on piisav paksus
#64

(18-03-2020, 16:01 PM)juri73 Kirjutas:  Soovitage plasmalõikurit hobikasutusse. 220V olemas ka 380 aga arvan et 220 on piisav. 10-12mm on piisav paksus

Võta kolmefaasiline alates 70A kui hiinlasi vaatad. Brändi tootjatega kokkupuude kahjuks puudub.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
#65

Mis te sellest arvate? Märks hommikul ütles Retro FM-is, et on kuulda olnud, et Euroopas pidi bensu hind kohati sinna 1€ tuuri, samuti kuulsin uudistest, et nafta maailmaturu hind on 2003. aasta tasemel, aga Eesti kütusemüüjad ei saa endi jutu järgi hinda langetada, sest siis käive langeb! Parandage, kui ma eksin, aga sellel, kes müüb päevas 1 lati 10€ maksvat vorsti, on käive väiksem kui sellel, kes müüb 10 latti 5€ maksvat vorsti. Tüüpiline Eesti ärikate suhtumine ikka.
#66

https://tarbija24.postimees.ee/4484606/n...krooniajal

Viimasel pildil 2011 on kütuse hind võrdväärne tänasega.
Palju oli siis turuhind ja palju aktsiis?
#67

(19-03-2020, 11:35 AM)Aare R. Kirjutas:  Mis te sellest arvate? Märks hommikul ütles Retro FM-is, et on kuulda olnud, et Euroopas pidi bensu hind kohati sinna 1€ tuuri, samuti kuulsin uudistest, et nafta maailmaturu hind on 2003. aasta tasemel, aga Eesti kütusemüüjad ei saa endi jutu järgi hinda langetada, sest siis käive langeb! Parandage, kui ma eksin, aga sellel, kes müüb päevas 1 lati 10€ maksvat vorsti, on käive väiksem kui sellel, kes müüb 10 latti 5€ maksvat vorsti. Tüüpiline Eesti ärikate suhtumine ikka.
 Samas, kas praegusel hetkel käibe tegemine nii huvi pakubki? Ise, kui kaupmees oleks, müüks võimalikult vähe kui piisab ühest "halvast õunast" ja tuleks kogu putiik kinni panna. Mingite hullude päevade stiilis käibeka orgunniks peaks ikka päris sooda olema. 
 Mõistlik vast oleks kui paagi täie ostja saaks mingit soodust, kuna siis käidaks harvem loodetavasti.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
#68

Toome näite poolteist nädalat tagasi olnud hindadest.
Saksas tankisin väikest autot 1.13. Poolas 1.19.  ja leedus 0,95.ning lätis kliendikaartiga 1.18 € liiter diislit. Bensiin oli kõigos riikides kallim diislist.
Kaks nädalat tagasi suurega võtsin hispaaniast 1.18 ja luxist 0,90. Viimasest kühveldasin 1100 liitrit paaki. Võit eesti hindadega võrreldes?????

Aquila captas non muscas.
#69

No vot, mida oligi tarvis tõestada. Kes sealpool käivad, peaks päris lollid olema, et Eesti tanklatele "käivet" teha, eriti veokatega, nagu näha sinu näitel, et kolme-nelja Lätis tankimisega saad tonni kütet "tasuta kauba peale", Luxist ei tasu üldse rääkida. Ja siin teeb Tsirkus Ka tsirkust oma reklaamidega, et Selveri laadapäevadel 4.5 senti (neli ja POOL senti!) liitrilt soodukat, tule tangi paak täis. 60 liitri pealt siis mingi 3€. Ma ei ole viimaste koroonamängude olümpia uudistega kursis, aga kui Lätis käimist endiselt piiratakse, on tanklate hea mingite jaburate põhjenduste taha pugeda.
#70

Kütusehindade teema oli kuskil isegi olemas,
Aga jooksvat infot tasub jälgida, ei olegi need meie ärikad ainsad ahned...
http://www.fuel-prices-europe.info/


#71

Kuskilt uudistest käis korra vist läbi lubadus aktsiisi alandada ja kehtestada piirhind. Korralik ruigamine lahti kütusemüüjatel.
Seda piirhinna asja ei oska õelda kas see on päris õige asi aga teisalt pole üldse kindel kas aktsiisilangetus ka kalonka hinda mõjutab.
Põhjendus,et peab inimesed tööl hoidma,et kütusemüük elutähtis teenus või nii.Kõik õige aga kuna praegu kabanossid ja wrapid ka vist väga
hästi ei lähe siis ei pea ka kolm inimest korraga letis olema.Saan aru muidugi,et töötajate koondamine või sundpuhkusele saatmine jama aga
äri on äri.
#72

(19-03-2020, 21:38 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  ... Kõik õige aga kuna praegu kabanossid ja wrapid ka vist väga hästi ei lähe siis ei pea ka kolm inimest korraga letis olema. ...
OT jälle aga kabanossi olen vist endale selgeks saanud, see viiner saiatoru sees, aga mis loom on wrap?
#73

(19-03-2020, 22:23 PM)honkomees Kirjutas:  
(19-03-2020, 21:38 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  ... Kõik õige aga kuna praegu kabanossid ja wrapid ka vist väga hästi ei lähe siis ei pea ka kolm inimest korraga letis olema. ...
OT jälle aga kabanossi olen vist endale selgeks saanud, see viiner saiatoru sees, aga mis loom on wrap?

Rekka alla jäänud känguru on keeratud ajalehe sisse või midagi sarnast Cool
#74
Photo 

(19-03-2020, 22:27 PM)Meelis2 Kirjutas:  
(19-03-2020, 22:23 PM)honkomees Kirjutas:  
(19-03-2020, 21:38 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  ... Kõik õige aga kuna praegu kabanossid ja wrapid ka vist väga hästi ei lähe siis ei pea ka kolm inimest korraga letis olema. ...
OT jälle aga kabanossi olen vist endale selgeks saanud, see viiner saiatoru sees, aga mis loom on wrap?

Rekka alla jäänud känguru on keeratud ajalehe sisse või midagi sarnast Cool


[Pilt: HVR_BBQ_Chicken_Wrap_AF.jpg]
#75

Kuivanud Pannkook täidisega
#76

   

Sellised kütuse hinnad hetkel saksamaal.

Aquila captas non muscas.
#77

Ma igaks juhuks mainin, sest paljud arvavad, et kütusefirmad teenivad Eestis priskeid kasumeid, ja selle üle käib üks virin koguaeg.
See ei ole nii.
Googeldage "kütusefirmade kasumid" ja saate teada, et suuremate firmade käive on aastas mõnisada miljonit ja kasum ainult mõni miljon.
Kasumlikkus on protsent-paar.
Kui kütuse hind ei meeldi, siis vaadake riigile otsa, kes ülemääraste maksudega meid röövib.
#78

(20-03-2020, 09:41 AM)Peeter2 Kirjutas:  Ma igaks juhuks mainin, sest paljud arvavad, et kütusefirmad teenivad Eestis priskeid kasumeid, ja selle üle käib üks virin koguaeg.
See ei ole nii.
Googeldage "kütusefirmade kasumid" ja saate teada, et suuremate firmade käive on aastas mõnisada miljonit ja kasum ainult mõni miljon.
Kasumlikkus on protsent-paar.
Kui kütuse hind ei meeldi, siis vaadake riigile otsa, kes ülemääraste maksudega meid röövib.

Kõige esimene vaste - https://majandus24.postimees.ee/6417590/...d-kasumeid
Muuhulgas on artiklis välja toodud ka mõned detailid, kuidas kasumi kenamaks arvestuseks kasutatakse erinevaid juriidilisi kehasid (nt Finantskeskus). Ei maksa ka unustada, et kasum on ainult number, mille suurus sõltub raamatupidajate loomingulisusest. Kui juhtidele on kõikvõimalikud preemiad välja makstud ja ikka on mitu miljonit üle, siis on tegu ikka üsna hea äriga.

Tavaliselt soovitatakse rahulolematuse korral ise vastava äriga tegeleda. Kuidagi on seadused paika pandud niimoodi, et sellesse ärisse sisenemine on ära piiratud...
#79

Peetriga olen selles suhtes kahe käega päri, et põhiprobleem on ikkagi riigi poolt külge kleebitud aktsiis. Ja sellega on sama nagu alkoholiaktsiisiga- kui tuli jutt, et peaks aktsiisi langetama, tuli "riigiisadelt" selle peale vastus, et ei saa, kuna siis jääb riigil maksude näol palju saamata Big Grin
No ja nagu Daff eile kirjutas kütusehindadest Euroopas, siis selle põhjal tekib hoopis küsimus, kas jääb saamata seetõttu, et maks on liiga kõrge või liiga madal. Ilmselgelt seetõttu, kui maks on liiga kõrge, eriti veel siis, kui on alternatiive selle maksustatava kauba hankimiseks soodsamast keskkonnast. Ja alkohol vs kütus- raske arvata, kus suuremad rahad liiguvad- kas 10 kasti õlut või tonn kütet, eriti veel praegusel ajal, kui Lätis käimine on ka vist piiratud, kuid veokad liiguvad ikka.
Just helistas üks sõber, kes ütles, et uudistes olla kirjutatud, et Saksamaal on kütus alla euro juba.
#80

Alkoaksiisi lasti ju alla,aga poekarlad müüvad ikka endiste hindadega.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne