23-04-2020, 14:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2020, 14:23 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(23-04-2020, 13:11 PM)Marko Kirjutas: Enne kui päris lappama läheb, tuletan meelde, et jutt käib neliveolisest autost, millel visko jäigaks tehtud.just. Kolisin vaegveoliste OT koos kohati minu jaoks imelike väidetega sinna: https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=63714
kuna juba postitan, lisan kulumist illustreeriva pildi. Viidatud paremini kuluva rehvi ressurss on otsas (mustrit vast 3..4mm), ülejäänud sõidaks mul veel rahus talve või kaks (mustrit vast 7mm kant, naaste on kadunud vähe).
rehv ei ole protikas, millel eri tugevusega karkassid võiks asju seletada. Rehv on Hankook iPike (vist nn vol2)
(23-04-2020, 09:37 AM)oltsberg Kirjutas: Autod on projekteeritud nii, et telgedevaheline 50:50 kaalujaotus saavutatakse täislasti korral. Seega enamus ajast istub rohkem massi esisillal.see on jutt, mis võib nn kaubikutel kehtida, aga ei kehti nn sõitja-autodel. Neil on tühimassi kaalujaotus 50-50 kandis (nagu see ka antud ooplil on).
E90 on muidu hea näide nn "täislastis 50-50" jutu kummutamiseks: MNT iseteenindus annab täislastis E90 teljekoormusteks 860-1055 tagasilla kasuks ja need numbrid on usutavad. See väga hea juhitavusega masin on tühjalt ca 50-50 kaalujaotusega ja ma ei ütleks, et insener tegi kehva tööd, kuna ei projekteerinud sellele täislasti järgi "rasket ninaotsa"
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"