10-07-2020, 00:06 AM
(09-07-2020, 22:01 PM)aavu Kirjutas:Sellised lülitid tahavad jah ainult korraks saada voolu. Tõmberelee lükkab vedru kokku ja mehhanism töötab nagu pastakas. Osadel sellistel on taga kummi kate ja selle all tõmberelee südamiku pikendus millest saab seda masslülitit käsitsi sisse välja lülitada. Vene MAZil KAMAZil oli sama lahendusega lüliti. Aga tahtis korralikku voolu. Kui akudes vool otsakorral oli siis küll klõpsus aga massi sisse ei lülitanud.Tsitaat:Kogu aeg voolu ei tarbi kui sees onKas viga võib olla selles väites? Kui ei tarbi, mis ime teda siis sees peaks hoidma? Kui just pole tegu massilülitiga, mis miskite vedrudega hoiab kord üht, siis teist asendit ja üleviimiseks on vajalik impulss voolu. No umbes nagu kahe asendiga tumbler, millel keskasendit pole. Sel juhul peab ikka massiivne vedu olema, mis kontaktid koos hoiab, et starterivool läbi mahuks.
Kas relee on tingimata vajalik või segab toimimist? Sest otse ju toimib.
Aquila captas non muscas.