09-08-2020, 20:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2020, 20:45 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Juba algses olukorras on veider see, et "kahjustatud keermega" õlifiltrikaan keerati ikkagi autole peale ja auto anti kliendile üle.
Tegu on ju tõenäolise maksimaalse surve all oleva õli lekkekohaga ning võimalusega, et mootor võib halval juhul kokkujoosta kui see kehvake keere peaks soojuspaisumise ja õlisurvega järele andma. Miskit siin nagu ei klapi.
Või selle hoiatusega antaksegi vastutus otse kliendile, et kui mootor kokku jookseb, siis on oma süü kuna mustvalgel kirjas, et hirmus ohtlik surmaviga on mootorit ootamas?
Tegu on ju tõenäolise maksimaalse surve all oleva õli lekkekohaga ning võimalusega, et mootor võib halval juhul kokkujoosta kui see kehvake keere peaks soojuspaisumise ja õlisurvega järele andma. Miskit siin nagu ei klapi.
Või selle hoiatusega antaksegi vastutus otse kliendile, et kui mootor kokku jookseb, siis on oma süü kuna mustvalgel kirjas, et hirmus ohtlik surmaviga on mootorit ootamas?