Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Minu meelest on probleemiks just uuema ajastu kasutatud autod. Väga paljud alla 10aasta vanad diislid haisevad liikluses ikka väga jubedalt. Mitte nagu vanad diislid, vaid hoopis vastikumalt. 
Tõenäoliselt siis need masinad, millel peaks igasugused dpf-id ja asjad peal olema, aga on kõrvaldatud.

Kuuldavasti nüüd on hakatud sellele ka tähelepanu pöörama, igast punktist enam väljaprogetud dpf-iga ülevaatust ei saa.

(27-08-2020, 20:39 PM)vant Kirjutas:  Misuksel autul katalüsaator 10000 € maksab?
Uus Volvo. Vanasti oli asja nimi summuti aga nüüd on vist regeneratsiooniseade. katalüsaator koos Ade Blue viguriga. Vot see sama jurakas maksab mõnedel andmetel isegi 12 000. Ühel hetkel lööb tule põlema ja auto väidab, et heitgaasitorustiku tõrge. Protsess enam sees ei toimi ja NOX andur registreerib kõrge saaste. Seadet ei remondita vaid ainult vahetatakse uue vastu. Põleva tulega aga kaugele ei sõida.  Aju tõmbab 9 tunni pärast peale vea ilmnemist 60 prossu jõudu maha ja jokk.
Vot nii lahedad on need rohelised autod.

Aquila captas non muscas.

Ja diisel on soodne pidada, eksole. Naerukoht.  Makske bensiiniliikurit tankides mõni sent bensiini eest rohkem ja jäävad kõik need diisliliikuri pidamise "rõõmud" ära.

Eelnev jutt (kat 10k) käis muidu veoautode kohta, kui aru ei saanud.
Neid on bensukana väha saada millegipärast, ilmselt nöudluse puudusel

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

(26-08-2020, 14:31 PM)Mahno Kirjutas:  Andke vahelduseks nõu keraamiliste seinaplaatide lõikamisel.

Lõikan märglõikuriga, plaat fikseeritud, ketas sõidab mööda siini ilma lõtkuta, aga lõikeserva pealt lööb ikkagi kilde välja. Ketas on sileda servaga teemantketas. Mida võiks proovida, et puhas lõikeserv saada? Tahaks paar puhast ilma liistudeta välisnurka teha.
Ketas pekkis. Kilde lööb plaadist välja kuna ketas kõver on! Odavad kettad on sünnist saati kõverad ja peent tööd teha ei kannata. Saab kontrollida kui keerutad niisama ketast lõikurit käivitamata. Teine variant on, et hakkab pöörete all laperdama.
Rubi oma kettad on ok. Tavalise glasuuritud saviplaadi jaoks on see hea puhta lõikega https://www.rubi.com/en/continuous-cev-c...blade-r168
Klinkerplaadi jaoks proovi sellist https://www.rubi.com/en/turbo-viper-tvh-hard-materials-diamond-blade-r169
Neid Rubi omadele igas mõõdus saada, otsi mõõt vastavalt oma lõikurile.

(27-08-2020, 21:36 PM)90Deville Kirjutas:  Eelnev jutt (kat 10k) käis muidu veoautode kohta, kui aru ei saanud.

Niimoodi see info moondub ja jutt läheb laperdama. Pointile ei saa keegi pihta.
Uku jutuke on tegelikult võrratu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(27-08-2020, 15:05 PM)v6sa Kirjutas:  Lühike vastus: suurlinnades tasub. Mäletan Saab 9000 turuletulekuaega ja Londonis tehtud mõõtmisi, kus sõidusoojal mootoril väljus summutist puhtam õhk, kui mootorisse sisenes. 90. algus, UK, Euroopa. Nüüd mõelge, milline on õhk tõelistes suurlinnades...

Aga õhk ON puhtam. Linnades...
Peterburi, 2005 viimati. Talvisel ajal  ja eriti kuulsate sildade all, ummikus istudes sai autos istudes õhk otsa. Vent oli siseringlusel ja mingi aktiivsöefilter aktiveeritud,  aga silmad kipitasid ja hingata ei tahtnud. Vabas õhus oli gramm parem.  Mujal euroopas tunnelites ummikus tiksudes, võib lahedalt akna lahti hoida.


(27-08-2020, 12:35 PM)v6sa Kirjutas:  Alljärgneva võivad roheterroristid ja tõsimeelsed inimesed jätta lugemata, aga mu arust väga vaimukas ja paraku ka tõetruu kokkuvõte tänasest seisust.

Heitgaaside järeltöötlusest. Uku Tampere Acceleristast on tabanud üsna hästi.

Tänan Sind toreda artikli jagamise eest. Kahjuks ei jõua see poliitikutele kohale, et kõikide ökotoodete valmistamisele kulutab rohkem saastet, kui on nende eluiga. Samas lahtris: elektriautode akud (eluiga 3-7a), päikesepaneelid (eluiga 12-40a), tuulikud (eluiga 12-40a), toiduainete plastikpakendid (eluiga 2 päeva kuni 2kuud). Joogikõrte mittekasutamine päästab seejuures maailma Smile

Kuskil oli artikkel mingi vana rohkelt rauda sisalda cadillaci ja nissani elektriauto tootmise saastehulga võrdlusega ja eluea jooksul kulutatava energia saastega. Võitjaks jäi pika puuga cadillac. Ainuüksi akude tootmiseks vajalike materjalide transport tekitas saastet rohkem, kui üks bensiinielajas aastaga kulutab. Rääkimata veel plii, mangaani, nikli ja muude ühendite tootmine selleks, et üks aku mõned aastad vastu peaks.
Sittumine võõras aias on Uku poolt see õige väljend kogu roheasja kirjeldamiseks. Paraku see kerakujuline olllus koos atmosfääriga on meil üks ja sama, mis tootjamaa Hiina kohal.

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile

Plaadilõikamisest siis. Tänan sõbrad, teist oli kasu nagu alati. Läks ketas vahetusse, nüüd lõikab nii kenasti, et nutt tuleb peale Smile

On siin keegi kes tegeleb katusetöödega. 
SBS ja bituumensindel.
Räägiks privaatselt edasi.
Obj. Harjumaal ja u. 350m2

Ma ise ei tegele bituumensindliga kuid sel suvel kolmel naabril tehti bituumensindel katus ringi.
Üks lasi lihtsalt uue kihi peale lüüa vanale ja kahel vahetati koos OSB'ga välja.
Ju sai lühike eluaeg läbi või oli midagi valesti tehtud.

need sindlid ei kõlba küll kuhugile. Keevitatav on veel, mis ta on....

(29-08-2020, 11:38 AM)MeelisV Kirjutas:  On siin keegi kes tegeleb katusetöödega. 
SBS ja bituumensindel.
Räägiks privaatselt edasi.
Obj. Harjumaal ja u. 350m2
see on raha raiskamine, kestvus 0

Pähkliajude hirm

(29-08-2020, 20:02 PM)ounou Kirjutas:  
(29-08-2020, 11:38 AM)MeelisV Kirjutas:  On siin keegi kes tegeleb katusetöödega. 
SBS ja bituumensindel.
Räägiks privaatselt edasi.
Obj. Harjumaal ja u. 350m2
see on raha raiskamine, kestvus 0
see on iluasi ei muud.

Olemasolev maja (ridamaja). Olemasolev sindliga katus.
Eelmine paigaldus oli valesti tehtud osb oli all ehk liiga õhuke ja sindli all puudus aluskate.
Vajumised ja temperatuuriga mängimised nüüd hakkab pragusid näitama.
Kuid sellegi poolest on kestnud u. 12 aastat. Ei ütleks, et päris 0 oleks. 
Aga jah on lühike võrreldes plekiga.
Minu huvi oli saada hinnapakkumine mitte, et kohe paigaldama hakata.

Plekk on teine mõte aga sellele on majas ka osadel vastuseis, et vihmaga koliseb. 

Pakkumisi võtame ka plekile. Teeme koosoleku ja otsustame. 
Sbs rulli hind oleks vajalik vaid selleks, et kui on vaja teha ajutine ülekate praegusele peale, et suurem ehitus edasi lükata nt. finantside tõttu. 6 korteri otsused siiski.

Katus on lihtne, sirge ridamaja, suht madala aga ebasümeetrilise viiluga üks kitsam ja järsem teine laiem ja lamedam. 6 õhutuskorstent 6 metalltoru korstent. Hetkel 2 katuseluuki tulevikus ehk 4...6.

Pole selle foorumi teema siin arutamiseks seetõttu küsisin ka kes teeb ja sellega räägime edasi.

(29-08-2020, 20:25 PM)MeelisV Kirjutas:  ...
Kuid sellegi poolest on kestnud u. 12 aastat. Ei ütleks, et päris 0 oleks. 
Aga jah on lühike võrreldes plekiga....
ei oska sindli kohta arvata aga ise olen vanu hooneid katnud veel odavama materjali elik bituumen-laineplaatidega (kerge materjal mida kannatab hoone katusekonstruktsioon ja kannatab üksi paigaldada) Bituwell ca 20 a tagasi ja nüüd on lõpukorral nende eluiga, tootja garantii oli vist 15 a. Sindlitele antakse poole rohkem garantiid, usun õige paigalduse korral ka seda kestvat.

Sammal rikub sindli ära. Eriti sambla mehaaniline eemaldamine. Ja samblale ta meeldib hästi. Kujutan ette et laineplaadiga võib sama jama olla.

(29-08-2020, 22:18 PM)olli Kirjutas:  Sammal rikub sindli ära. Eriti sambla mehaaniline eemaldamine. Ja samblale ta meeldib hästi. Kujutan ette et laineplaadiga võib sama jama olla.
nii on ...

Häda mul Peugeot Partneriga 2006a 1,6hdi. Mured järgmised, tagumised rattad lääpas ja aegajalt koliseb korralikult - kas keegi kusagil remondib seda silda nii, et võtan ise alt ära viin kohale ja hiljem paigaldan ise tagasi? Teine mure, roolilatt jookseb nagu mahlakask ja aegajalt pööramisel (näiteks ringteel) muutub rool eriti kergeks ja tekib tunne nagu rool keerab ise soovitud suunda. Sellega sama lugu- maha, remonti viia ja hiljem ise paigaldada. Lihtsalt mõte selles, et arvutaks kokku mis selle auto remont kokku läheb. Saaks selguse kas sõidan kaua sõidab ja metallipress, või nokitseks ta uuesti sõidetavaks.

Isiklikke kogemusi ei ole, aga kõrvalt nägemise kogemuste järgi on jätkusuutlikuks osutunud ainult Peucalis remonditud tagasillad. Need kestavad kauem, kui tehase omad. Eriti, kui määret ka viitsib keegi lüüa.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne