Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Ehitusmaterjal - ehituskaup24, sest tassivad kogu tellitud mandi koju kätte. Makitat - Makserv. Igalt poolt võtad pakkumised ja saad tiba parema, kui letikas. 
Sest 50 pakki villa ja kaks alust plaati on selline kogus, et ise ei paku huvi nende koju kärutamine - enda aeg ka maksab.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

Palun, kas keegi viitsiks võtta mõõdu T-16M  "saska" mootorikatte vorgust..?
(mul nigu materjal olemas aga traka kaugel, tervet ruutmeetrit ei viitsi kaenlus tassida...)
Tänan!

loll on loll olla.

(17-09-2020, 22:12 PM)indrek1000 Kirjutas:  Ehitusmaterjal - ehituskaup24, sest tassivad kogu tellitud mandi koju kätte. Makitat - Makserv. Igalt poolt võtad pakkumised ja saad tiba parema, kui letikas. 
Sest 50 pakki villa ja kaks alust plaati on selline kogus, et ise ei paku huvi nende koju kärutamine - enda aeg ka maksab.
Umbes nii ta vist on. Ehitusmaterjal ikka koos veoga ja kas tootjalt või veebipoest. 
Haapalus on Sambla, Keilas oma ehituspood. Espak on ikaldus - puhas hulgiostupood. Samas uus osa Tallinnas on tavakundele ka mõnus jalutada. Paide Espak - ma ei saanud isegi kruvisid! Läksin TK poodi(riistamarketi Ema), mis on Samblaga samalaadne moodustis vanades ladudes. Aga vajaliku sain. 

Täiesti eraldi pood on aga Bauhaus! Sealt saab (kohati) KVALITEETkaupa! Juhtus nii, et Sõbra 3-osaline, mingist B-poest ostetud 99,99 raha redel murdus minu all 5'ks jupiks ja ma sadasin u. 4 meetri pealt alla. Vana võrkpallur haiget ei saanud aga oli all ka muru - õnneks! Kuid tööd oli vaja teha ja kiiresti - seega põhjalik eeltöö ja Redel, mis Redeli nime ka väärib, leidus täiesti kristliku hinnaga saksmannide poes. Krause Corda, laia küljega nelikanttorust, seega ka tsipa raskem aga viilukive jms pannes on tugevus 100+kg Meeste all ainus tingimus! Käisime "Igaks juhuks" ka teise dläbi - fekaal mis fekaal või Decoras oli sarnane tugev ja kõva redel 500+ euri! 
Üldse olen märganud, et teine Sõber kes omab kahte üürimaja, mida Ta ise ehitab ja hooldab, soetab suure enamuse sealt poest. Aga värvid Espakist. Ja tõsisemad tööriistad - puhas Saksamaa tellimus e-poodidest! Ehk mistahes Saksa asi on enamasti ikkagi kvaliteet(sem), kui kõnealuste magasiin3XL-laadsete veini ja pampersipoodide kräpp. Ja täiesti kummalisel kombel ka alati odavam! FesTooli asjad saab Saksast 50% odavamalt, Eestis ei suudetud ka "parima sõbra hinnaga" ligilähedast pakkumist teha, mis tuli Saksa veebipoest igaühele osta ja seda koos kullertransaga koju! Sama on olnud ka formaatsaega, freesiga, sukeldumise täitekompressoriga etc!

Hoopis tehnikavõõras küsimus.
Täna metsas käies selline pilt.
Alguses arvasin,et põtrade töö,kuid
selliselt kraabitud puid palju.
Millega tegu.
Mu Mamma arvas,et ehk on sealt
kunagu hoopis vaiku kogutud.?
Kas keegi oskab asja kommenteerida?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Vaiku on lastud jah.

https://rmk.ee/metsa-majandamine/loodusblogi/vaigupuu

Tänud.Nii ju lihtsalt need puud siis kuivavad.

(21-09-2020, 21:36 PM)Roland Kirjutas:  ...
Mu Mamma arvas,et ehk on sealt
kunagu hoopis vaiku kogutud.?
tubli Mamma sul, natu loodusega sinapeal!

(21-09-2020, 22:07 PM)Roland Kirjutas:  Tänud.Nii ju lihtsalt need puud siis kuivavad.
 
See vaigutamine oli nõukaajal kenasti reguleeritud. Vaigutati ainult neid puid või õigemini lanke mis läksid raiumisele. Kuna aga riik sai otsa siis jäi ka raiumine pooleli ja nii nad jäid metsadesse oma aega ootama.
Kunagi nägin põlvamaal lanki kus isegi vaigukogumis koonused olid jäänud võimuvahetuse käigus kokku kogumata. 
Sama asi oli kasemahla korjamisega. Mahla lasti raieküpsest metsast mis oli juba raiekavva  võetud. Ja raiuti suht ruttu pärast mahlakogumist, et augu kohalt must jutt jooksma ei jõuaks hakata.

Aquila captas non muscas.

Ma tõesti polnud sellist asja enne näinud.Alguses jah kui esimest puud nägin arvasin põdrad...ja mõtlesin,et sarved peaks kuskil siis olema,Kuid liiga korrapärased ja väga palju puid... Kirjutas:
Roland Kirjutas:Tänud.Nii ju lihtsalt need puud siis kuivavad.
 
See vaigutamine oli nõukaajal kenasti reguleeritud. Vaigutati ainult neid puid või õigemini lanke mis läksid raiumisele. Kuna aga riik sai otsa siis jäi ka raiumine pooleli ja nii nad jäid metsadesse oma aega ootama.
Kunagi nägin põlvamaal lanki kus isegi vaigukogumis koonused olid jäänud võimuvahetuse käigus kokku kogumata. 
Sama asi oli kasemahla korjamisega. Mahla lasti raieküpsest metsast mis oli juba raiekavva  võetud. Ja raiuti suht ruttu pärast mahlakogumist, et augu kohalt must jutt jooksma ei jõuaks hakata.

Kas keegi teab, kust leida mb 14 pin diagnostika kaabli adapterit, sobib laenuks või mõistliku hinnaga osta, võiks olla natuke tartus ja natuke kiirestiSmile

Kas keegi on veel saanud ootamatult AM kategooria liiklusvahendi juhiks? Tegin kood 95 ja nüüd märgitakse see lubadesse kui ei ole erisoovi see 95 eraldi dokumendina välja võtta. Kui load kätte sain säras seal esimese rea peal uhkelt AM kategooria. Taga märge, et 2013 aastast alates olen selle kategooria vääriline. Millest selline heldus maanteameti poolt.
2013 vahetasin lubasid seosees T kategooriaga kuna leidsin vanad veneaegsed load üles ja lasin selle tähe ka sisse kanda. Kas need kaks kategooriat on omavahel seotud?

Aquila captas non muscas.

Roller. Osades maades peab lubadel kirjas olema

(23-09-2020, 16:02 PM)Daff Kirjutas:  Kas keegi on veel saanud ootamatult AM kategooria liiklusvahendi juhiks? Tegin kood 95 ja nüüd märgitakse see lubadesse kui ei ole erisoovi see 95 eraldi dokumendina välja võtta. Kui load kätte sain säras seal esimese rea peal uhkelt AM kategooria. Taga märge, et 2013 aastast alates olen selle kategooria vääriline. Millest selline heldus maanteameti poolt.
2013 vahetasin lubasid seosees T kategooriaga kuna leidsin vanad veneaegsed load üles ja lasin selle tähe ka sisse kanda. Kas need kaks kategooriat on omavahel seotud?
Mul sama lugu, tegin 11.09 CE sõidueksami ja sain AM ka juurde. Samas 2 aastat tagasi T kat tehes seda AM juurde ei saanud.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(24-09-2020, 11:55 AM)saarrand Kirjutas:  
(23-09-2020, 16:02 PM)Daff Kirjutas:  Kas keegi on veel saanud ootamatult AM kategooria liiklusvahendi juhiks? Tegin kood 95 ja nüüd märgitakse see lubadesse kui ei ole erisoovi see 95 eraldi dokumendina välja võtta. Kui load kätte sain säras seal esimese rea peal uhkelt AM kategooria. Taga märge, et 2013 aastast alates olen selle kategooria vääriline. Millest selline heldus maanteameti poolt.
2013 vahetasin lubasid seosees T kategooriaga kuna leidsin vanad veneaegsed load üles ja lasin selle tähe ka sisse kanda. Kas need kaks kategooriat on omavahel seotud?
Mul sama lugu, tegin 11.09 CE sõidueksami ja sain AM ka juurde. Sama s2 aastat tagasi T kat tehes seda AM juurde ei saanud.


https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/ju...imisoigus/

Tere.Kas keegi oskab soovitada mis ainetega ja meetoditega saab messing pindasid puhastada?Messingist lühtrid jne.

(25-09-2020, 06:59 AM)jawamees Kirjutas:  Tere.Kas keegi oskab soovitada mis ainetega ja meetoditega saab messing pindasid puhastada?Messingist lühtrid jne.
Ammoniaak+peenike abrasiivlisa.
Aga poest saab valmis aineid ka...

Do'nt panic

Ehk oskab keegi viidata kust võiks kaubandusvõrgust üles leida selliseid vedruga klambreid, mis on paigaldatud selvepesulatesse jalamattide fikseerimiseks seinale?

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller

Mul on üks küsimus. 94. aasta BMW540. Vahetatud on kõik küünlad, süütepoolid toimivad, vahetatud on ka nuka- ja vändaandur, sisselaske tihendid, karterituulutus, all on tutikad lambdad, bensufiltrid, uus torustik, uued temperatuuriandurid, ka sisselaske temperatuur, uus bensurõhuregulaator, drosseliandur,  õhulugeja on teise sama  tüüpi mootoriga auto peal testitud- töötab. Kuna kõne all olev 540 veel reaalselt tänavail sõitnud pole ja proovinud olen seda enamjaolt tühikäigul või veidi kohapeal paarutades, kas on võimalik, et tuksis olnud vända- ja nukaandur on küünlad tuksi keeranud? Kusjuures kui ma mootori tööle sain, siis käis nagu kell, samuti siis sõites oli väga hea. Aga siis hakkasid andurid jonnima  ja peale seda puterdab ja pöördesse ei lähe. Mul on igatahes juhe suht koos.

mis firma andureid kasutad. nt.ngk küünlad kestsid mul vaid 8 tuhat km.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne