29-10-2020, 20:10 PM
Tänud kõigile vastamise eest.
Kaitse tõepoolest B16, kuna see kõige lihtsam ja odavam varjant, siis proovin, mis juhtub, kui c16 panna.
Kaitse on 3x16, ehk siis "karp" on ikka üks mitte 3 "karpi" kõrvuti, kuid eks neist kolmest on see nn. pistikupesa faas kõige rohkem vatti saanud(selle pealt käinud nii kompressor, kui keevitus), kuid enne tõstuki ostmist pole kordagi välja löönud 6a. jooksul.
Kui kaitsme vahetusest abi pole, vahetan hüdroploki välja.
Selle peale mõtlesin ka ise, et pikk ja peenike juhe toimib pudelikaelana ning niipalju voolu, kui mootor tahab ei mahu sealt lihtsalt läbi ning tänu sellele jääb ka kaitse sisse
Kaitse tõepoolest B16, kuna see kõige lihtsam ja odavam varjant, siis proovin, mis juhtub, kui c16 panna.
Kaitse on 3x16, ehk siis "karp" on ikka üks mitte 3 "karpi" kõrvuti, kuid eks neist kolmest on see nn. pistikupesa faas kõige rohkem vatti saanud(selle pealt käinud nii kompressor, kui keevitus), kuid enne tõstuki ostmist pole kordagi välja löönud 6a. jooksul.
Kui kaitsme vahetusest abi pole, vahetan hüdroploki välja.
Selle peale mõtlesin ka ise, et pikk ja peenike juhe toimib pudelikaelana ning niipalju voolu, kui mootor tahab ei mahu sealt lihtsalt läbi ning tänu sellele jääb ka kaitse sisse