15-12-2020, 23:30 PM
Omad kogemused ütlevad, et kui prantslasel tekib mingi väga veider vahelduv vool või siis tekib üldse selline vool, et süüde on väljas, võtit pole ees ja armatuurlaud poolest saati elab. Siis on mõistlik üles otsida massijuhtme see ots, mis kusagilt kere külge käib, veel ägedam, kui kusagil on vahe-etapp - nt. käigukasti peal. Üks juhus oli selline, kus käigukasti peal akult tulev mass läheb klemmi alla ja sealt läheb järgmine juhe edasi keresse. Muud polnudki, kui määrdega kaetud kahe massijuhtme omavaheline puutepind oli suutnud (määrdega kokkutehtuna) ära oksüdeeruda. Nalja sai aga palju.
Kui mina veel prantslast omaks, siis ma alustaks akujuhtme kinnitusest keresse või kus iganes see veel vahepeal läbi on veetud.
Kui mina veel prantslast omaks, siis ma alustaks akujuhtme kinnitusest keresse või kus iganes see veel vahepeal läbi on veetud.