22-12-2020, 14:47 PM
(21-12-2020, 14:51 PM)M.R. Kirjutas: See, et mingi seadme toide käib läbi mitme lüliti/relee/kontaktori on reeglina põhjus.
Ja see põhjus on ohutustehnika.
Sagedusmuunduri ja mootori vahele käiviti..... see on täiesti mittevajalik
ja võib saada muundile fataalseks.
on kohti kus muunduri ja mootori vahel on turvalüliti seda siis kui muundur mootorist kaugel ja ohutus on vaja tagada
seda turvalülitit võib võtta kui manuaalset käivitit - toimib jah mitte alati
kõik on muunduri seadistustes kinni kuidas see regeerib sellele kas kontaktid lähevad lahti või kokku.
on nähtud pilti kus muundur ei saa aru et tarbija tagant võeti ja uuesti tagasi lülitades jookseb häiresse
teisel juhul aga muundur taipas et tarbija tuli tagasi ja alustas käivitusprotseduure algusest
igaljuhul kui muundur korrektselt ära seadistada siis nii lihtsalt seda ei tohiks tappa - kaitseb ennast ära
paras raketiteadus see muunduri värk on. igal tootjal on omad parameetrid ja nendega kaasas käivad kiiksud
sama tootja erinevad mudelid erinevad samuti nagu auto traktorist
ma pole spets aga näinud kõrvalt mõndagi