27-12-2020, 16:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2020, 16:35 PM ja muutjaks oli Aare R..)
Tegelikult käitub tavalise poolhaake tagaots järsul keeramisel samamoodi, eriti just nö kannakal. Pean silmas just seda "oht pöördel" punkti. Mida pikem on vahe (viimase) silla ja tagaseina vahel, seda suurem on oht millelegi tagaotsaga pihta saada. Isegi on ju videosid liikvel, kui mõni sõiduauto poolhaake tagakaitseraua külge rippuma jääb.
Pööravaid haagise rattaid kasutatakse praegu palju just pikkade treiladega ning eks nende puhul on see ka täiesti arusaadav, sest liikumatute sildadega jääks neil enamus sõite tegemata. Samas on äge vaadata keeravate sildadega liikumist, oma pikkuse kohta need praktiliselt ei "lõikagi".
Pööravaid haagise rattaid kasutatakse praegu palju just pikkade treiladega ning eks nende puhul on see ka täiesti arusaadav, sest liikumatute sildadega jääks neil enamus sõite tegemata. Samas on äge vaadata keeravate sildadega liikumist, oma pikkuse kohta need praktiliselt ei "lõikagi".