Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

(25-02-2021, 09:17 AM)muska71 Kirjutas:  
(25-02-2021, 07:59 AM)pannkook Kirjutas:  sel aastal tuli korra ette -15 Big Grin
see võib ju tulla ja olla,aga vot ei usu,et soovid neid külmi junne peos hoida....köätel isegi läbi kinnaste hakkab kiirelt külm...
- siis tuleb endale neljakümnest kallata..! Big Grin
Nali- naljaks, aga mina ostsin vähekasutatud nn. tuksis horisontaallõhkuja (5t.).
Enne kui "hundile kõhtu" hakkasin kaema, soojendasin ta korralikult üles, kontrollisin õlid- hakkas ilusti tööle.
Minu järeldus on, et õli viskoossus on oluline, eriti talvel töötades.

(30-01-2021, 23:59 PM)Kult Kirjutas:  Tekkis probleem diiselmootori käivitamisega, äkki kellegil ideid?
Tegu siis iidse perkins 4.108 mootoriga tõstukiga. 
Plokisoendus on järel, nii et radikas ka soe, pihusti torud teed lahti, kütet pritsib. Muu küttesüsteem tundub ka nagu toimivat.
Starter vurab ka ringi piisavalt, aku täis laetud ja oluliselt suurem kui originaalis. 
Aga ei ole lubanud kordagi, proovisin ka brake cleaneriga, ei lubanud ega ka lagisenud kordagi.
Summutist vahepeal hakkab tumedamat viskama, muidu rohkem valge/hall.
Nädala alguses toimis kõik veel. Oli soojas garaazis kus tehti natuke hooldust, seal läks käima ja sõitis ise kohale probleemideta. Nüüd mõned päevad õues olnud.
 Mida veel kahtlustada, kas sai kompressioon kuhugi kaduda nii äkitse. Muidu sellistes tingimustes kus mootor soe on tegu nii öelda poole pöörde pilliga.

Sai see probleem ka lahenduse, enamasti vist tänu soojemale ilmale. Õhutamise sain ka selgemaks ja sai kahest starterist lõpuks üks töötav kokku. Plokisoendus oli vist juba kuu aega järel olnud, aga täna hommikul proovisin ja ärkas ellu.

Küsimus hüdraulikat tundvatele isikutele: Kui ostan jagaja, mille max töösurve on 315 bar, siis millisele survele on selle jagaja klapp reguleeritud? Kui selline jagaja hakkab koostööle CCCP gostiga pumbaga, mille suurim surve on lubatud 160 bar, kas siis tuleb midagi reguleerida?

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

Kas kellelgi on või teab kedagi kes on omanud või remontinud sellist isendit nagu FIAT ULYSSE 2,0 JTD 94- 02a. Oleks vaja auto kohta mõned täpsustavad küsimused esitada.

On kellegi ideid, kuidas suure, 230mm kettaga relaka ketta mutter lahti saada? Ketta tõmbas kinni ja see omakorda poos mutri nii kinni, et krt võti kõver, ise 100 kiloga otsas ja ei liigu kuhugi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.

Kui tegu metalli kettaga siis tao see katki ning saad kahe paari "kullinokkade" või torutangidega asjakallale asuda.
Kõik muud variandid võivad lõhkuda fikseerimis nupu või reduktori korpuse.

Murra ketas võimalikult palju maha, siis käia lõpuni, seibide tasapinda. Järgmises etapis võta näiteks rauasaeleht ja käia sellega seibide vahelt jääk välja. Väga lihtne, aga kui ei tea, võib stopperi ja korpuse rikkuda. Olen tammunud selle reha otsas paraku.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(28-02-2021, 22:03 PM)pen.skar Kirjutas:  Stopper sisse vajutada. Torutangidega mutrist ja vasaraga t.tangide sabale lahtipööramissuunas kops.

Kindel ei! Niimoodi need stopperid ja korpused persessesse lähevadki.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Õhtust!
Tuleb kätte võtta haamer ja lüüa lihtsalt torniga lahti. Kui ketas küljes, siis võib selle suruda vastu lauajuppi. Kui seda pole, siis tuleb lihtsalt niisama lüüa. Stoppert ei tohi sisse panna.
Et ketas kinni ei jääks, tuleb iga kord vindiosa ja flantsid vanaõliga kokku teha. Rohkem jamasid ei esine.
T.

Misasi neil venelastel selle "Sputnikuga" on? Jube paljud asjad on nimetatud selle nimega.
Tehiskaaslane oli Sputnik
Vaktsiin on Sputnik
Libauudiste portaal on Sputnik
Zigull null-kaheksa oli ka lisanimega Sputnik
Jalgratas oli Sputnik
Lapsepõlvest mäletan, et miski punnvõrr oli ka Sputnik
jne

(28-02-2021, 22:13 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Et ketas kinni ei jääks, tuleb iga kord vindiosa ja flantsid vanaõliga kokku teha. 
Kas vanaõli asemel võib kasutada muid määrimisomadustega vahendeid ka (grafiitpasta, vasemääre, tilk ketiõli)?

(28-02-2021, 22:44 PM)Sax Kirjutas:  
(28-02-2021, 22:13 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Et ketas kinni ei jääks, tuleb iga kord vindiosa ja flantsid vanaõliga kokku teha. 
Kas vanaõli asemel võib kasutada muid määrimisomadustega vahendeid ka (grafiitpasta, vasemääre, tilk ketiõli)?
Mul ei ole olnud vajadust katsetada erinevaid materjale. Kuna vanaõli on piisavalt siis läks see käiku. Aga ketiõli sobib kindlasti. Toungue

(28-02-2021, 22:42 PM)Peeter2 Kirjutas:  Misasi neil venelastel selle "Sputnikuga" on? Jube paljud asjad on nimetatud selle nimega.
Tehiskaaslane oli Sputnik
Vaktsiin on Sputnik
Libauudiste portaal on Sputnik
Zigull null-kaheksa oli ka lisanimega Sputnik
Jalgratas oli Sputnik
Lapsepõlvest mäletan, et miski punnvõrr oli ka Sputnik
jne
Odot, kas see oli tõsine küsimus?
Sel juhul: "sputnik" tähendab vene keeles kaaslast või teekaaslast. Ja 57. aastal orbiidile viidud 83 kilo oli "iskustvennõi sputnik Zemli" ehk "Maa kunstlik kaaslane", eristamaks seda Maa looduslikust kaaslasest.
Väljaspool Venemaad keegi nii pikka nime ei suutnud hääldada ega meeles pidada, mistõttu võeti üle suupärane "sputnik". Aga igal juhul sai N. Vene põlisvaenlase USA autoriteet sellega sihukese litaka, mida andis veel aastaid mäletada.
Mis tähendab, et "sputnik" tähendab venelaste jaoks midagi suurt ja puhast. Noh, nagu pestud elevant. Ja seda üllast nime andis ning annab kõigele muulegi külge kleepida.

(28-02-2021, 23:15 PM)olevtoom Kirjutas:  
(28-02-2021, 22:42 PM)Peeter2 Kirjutas:  Misasi neil venelastel selle "Sputnikuga" on? Jube paljud asjad on nimetatud selle nimega.
Tehiskaaslane oli Sputnik
Vaktsiin on Sputnik
Libauudiste portaal on Sputnik
Zigull null-kaheksa oli ka lisanimega Sputnik
Jalgratas oli Sputnik
Lapsepõlvest mäletan, et miski punnvõrr oli ka Sputnik
jne
Odot, kas see oli tõsine küsimus?
Sel juhul: "sputnik" tähendab vene keeles kaaslast või teekaaslast. Ja 57. aastal orbiidile viidud 83 kilo oli "iskustvennõi sputnik Zemli" ehk "Maa kunstlik kaaslane", eristamaks seda Maa looduslikust kaaslasest.
Väljaspool Venemaad keegi nii pikka nime ei suutnud hääldada ega meeles pidada, mistõttu võeti üle suupärane "sputnik". Aga igal juhul sai N. Vene põlisvaenlase USA autoriteet sellega sihukese litaka, mida andis veel aastaid mäletada.
Mis tähendab, et "sputnik" tähendab venelaste jaoks midagi suurt ja puhast. Noh, nagu pestud elevant. Ja seda üllast nime andis ning annab kõigele muulegi külge kleepida.
Seda ma jah ikke tean ise ka mis esimene Sputnik oli.
Ju nad siis ratsutavad siiamaani selle nime otsas pluss teisena sõjavõidu otsas, kuna muu märkimisväärsega pole sealtmaalt alates hakkama saadud.

(28-02-2021, 22:44 PM)Sax Kirjutas:  
(28-02-2021, 22:13 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Et ketas kinni ei jääks, tuleb iga kord vindiosa ja flantsid vanaõliga kokku teha. 
Kas vanaõli asemel võib kasutada muid määrimisomadustega vahendeid ka (grafiitpasta, vasemääre, tilk ketiõli)?
... või kui ei taha sama reha otsa astuda, siis paber ketta ja flantside vahele, piisab isegi 1x ajalehest. Siitsamast am-st pärit rahvatarkus, mis suurema ketta puhul hädavajalik. Flantsidel on ka suur vahe, makita omad ei kiilu nii tuimalt kinni, M. kadunud flantsi asemele sai mingi hiinaka läikiv ja see jooksis "meisel+kuvalda" tasemele kinni.


(27-02-2021, 10:56 AM)metsakohin Kirjutas:  Küsimus hüdraulikat tundvatele isikutele: Kui ostan jagaja, mille max töösurve on 315 bar, siis millisele survele on selle jagaja klapp reguleeritud? Kui selline jagaja hakkab koostööle CCCP gostiga pumbaga, mille suurim surve on lubatud 160 bar, kas siis tuleb midagi reguleerida?

Rõhukellaga oleks ilus üle vaadata ning paika keerata, nendel jagajatel kaks varianti, kas on rõhk algul nullis või keeratud 250 kanti (kuida satub ei tea iial) , normaalne kasutusrõhk maksimaalselt sellisel jagajal 250, 315 on see mida korpus ja asjad kannatavad maksimaalselt.
õhku miskit kokku pannes kohe ei lenda, kuna kangide keskasendis jookseb P-T ehk surve tagasivoolu
https://www.granit-parts.com/e/product/H...?locale=de

Siin näed skeemi ära, jagajad enamasti kõigil samast kohast, lihtsalt igaüks needib oma pirka peale  Cool

Tänud, sain natuke targemaks.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

(01-03-2021, 10:08 AM)hulgus Kirjutas:  
(28-02-2021, 22:44 PM)Sax Kirjutas:  
(28-02-2021, 22:13 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Et ketas kinni ei jääks, tuleb iga kord vindiosa ja flantsid vanaõliga kokku teha. 
Kas vanaõli asemel võib kasutada muid määrimisomadustega vahendeid ka (grafiitpasta, vasemääre, tilk ketiõli)?
... või kui ei taha sama reha otsa astuda, siis paber ketta ja flantside vahele, piisab isegi 1x ajalehest. Siitsamast am-st pärit rahvatarkus, mis suurema ketta puhul hädavajalik. Flantsidel on ka suur vahe, makita omad ei kiilu nii tuimalt kinni, M. kadunud flantsi asemele sai mingi hiinaka läikiv ja see jooksis "meisel+kuvalda" tasemele kinni.
Ja ketas muidugi õigetpidi külge.

(28-02-2021, 21:52 PM)isandpauk Kirjutas:  On kellegi ideid, kuidas suure, 230mm kettaga relaka ketta mutter lahti saada? Ketta tõmbas kinni ja see omakorda poos mutri nii kinni, et krt võti kõver, ise 100 kiloga otsas ja ei liigu kuhugi.
Ühel suuremal hiina rellakal tahab ka vahest liiga kinni jääda,sai lahendatud nii et võtmest võtsin selle nukkidega osa ja keevitasin vana padruni külge.Nüüd on hea väikse kärriga lahti,kinni lasta.

(01-03-2021, 19:35 PM)Inri Kirjutas:  Ja ketas muidugi õigetpidi külge.

Kumbapidi on õigetpidi  Toungue
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne