Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Ma sellist juttu kunagi ammu lugenud vist Makitaga seoses, et plekk väljapoole. 
Ja kinni ei keera ketast kunagi võtmega.  Käega. Nii palju on paras kui kettaga jõuab mutrit kaasa vedada. 
Nii õpetas üks somm kes mu scannil silda vahetas koos 2m  raamijupiga.
Lahtikeeramine käis ka just mitte kõige korrektsemalt. 
Löödi libiseva liigutusega vastu rehvi ja ketas tõmbas ise mutri lahti.

Aquila captas non muscas.

Pane kirjad väljapoole ja asi OK. Big Grin

Kusjuures Milwaukee harjavaba mootoriga akurelaka puhul on tegemist üsna nõmeda iseärasusega, et relakat välja lülitades on mootori pidurdus piisav, et ketas koos mutriga lahti päästa. Vahepeal viskab isegi ketta küljest minema, õnneks küll üsna aeglaste pöörete pealt.

(02-03-2021, 20:55 PM)t4rio Kirjutas:  Kusjuures Milwaukee harjavaba mootoriga akurelaka puhul on tegemist üsna nõmeda iseärasusega, et relakat välja lülitades on mootori pidurdus piisav, et ketas koos mutriga lahti päästa. Vahepeal viskab isegi ketta küljest minema, õnneks küll üsna aeglaste pöörete pealt.
Tere ,oled kindel,et õige mutter-Metabo akukal tava mutter ei lukustu-vajalk õige lukustusega-proovitud.

(02-03-2021, 20:55 PM)t4rio Kirjutas:  Kusjuures Milwaukee harjavaba mootoriga akurelaka puhul on tegemist üsna nõmeda iseärasusega, et relakat välja lülitades on mootori pidurdus piisav, et ketas koos mutriga lahti päästa. Vahepeal viskab isegi ketta küljest minema, õnneks küll üsna aeglaste pöörete pealt.

Makital sama. Rasket ketast (käi vms) kasutades annab rohkem tunda. Kui korra katuse harjal midagi lihvides ketas suure kaarega alla lendas, sai kätte sisse harjutatud komme, et välja lülitamise hetkel keeran ketta üles poole. Juhtmega riistal pole seda mure.

(02-03-2021, 20:26 PM)linnuke Kirjutas:  Pane kirjad väljapoole ja asi OK. Big Grin
Ei ole asi nii lihtne. Mul on olnud küll kettaid millel kiri ja plekk vastaskülgedel. Smile

Lubasin panna pildid nn. mitte kinni kiiluvast mutrist .Aga ei ole õnnestunud pilti väiksemaks saada.Aparaat üle 800 peab suureks. Sad Minul sattunud kõik kettad jälle pildiga seibi poole.

kuna siin ka tislereid siis äkki keegi teab kust saaks sahtlisiine? sellist mis laagrita ja alu relss jookseb alu relsis 450mm pikki vaja mõned https://astri.ee/palmett-lukud/sahtlisii...645590802/ googelmoogel ei aidanud.

[attachment=86582 Kirjutas:muska71 pid='516017' dateline='1614938033']kuna siin ka tislereid siis äkki keegi teab kust saaks sahtlisiine? sellist mis laagrita ja alu relss jookseb alu relsis 450mm pikki vaja mõned https://astri.ee/palmett-lukud/sahtlisii...645590802/ googelmoogel ei aidanud.
Mul miskit vedeleb, pildil on 50cm pikkused. Kas muid mõõte ka on, pole meeles.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

tänud pakkumast,aga sellised ei sobi mõõtudelt ja selliseid müüvad kõik kohad.mul ei ole ei laagreid ega rullikuid ja piltlikult öeldes karpraud jookseb karprauas ja ees on miski plast junn mis takistab välja tulemast,sahtli saab kätte ainult kui sahtli külje küljest kummaltki poolt 1 metallikeermega kruvi välja keerata.paar sahtlit käib raskelt kuna eelmine omanik midagi rasket sahtlis hoidnud ja avanud või avatud sahtlil roninud ja alu rels on väändunud kõveraks.

Teleskoopliugurid:
https://www.mooblifurnituur.ee/et/products/39/183

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.

(05-03-2021, 14:15 PM)muska71 Kirjutas:  tänud pakkumast,aga sellised ei sobi mõõtudelt ja selliseid müüvad kõik kohad.mul ei ole ei laagreid ega rullikuid ja piltlikult öeldes karpraud jookseb karprauas ja ees on miski plast junn mis takistab välja tulemast,sahtli saab kätte ainult kui sahtli külje küljest kummaltki poolt 1 metallikeermega kruvi välja keerata.paar sahtlit käib raskelt kuna eelmine omanik midagi rasket sahtlis hoidnud ja avanud või avatud sahtlil roninud ja alu rels on väändunud kõveraks.

Siin ka: http://www.tarsiman.ee/?page=tooted-furnituur&category_id=19
Enamvähem lehe keskel. Hind kindlasti etem, kui eelneval lingil!

(05-03-2021, 12:53 PM)muska71 Kirjutas:  kuna siin ka tislereid siis äkki keegi teab kust saaks sahtlisiine? sellist mis laagrita ja alu relss jookseb alu relsis 450mm pikki vaja mõned https://astri.ee/palmett-lukud/sahtlisii...645590802/ googelmoogel ei aidanud.
Mina ka mingi aeg otsisin. Seal on pigem juudi plekk jookseb juudi pleki sees pluss vahel on kuulid.
sain lōpuks Mööblifurnituurist.
Ma ütleks, et väga halvad siinid on, kannatavad väga vähe...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

Kas tõesti (st ega selline müük pole fake) ja kellele tarnitakse masinaid sellisel kujul?
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3485289

Seda "nety" peaks vist lugema "net"?
Nety rami,glushitel,Airbag,blok upravlenia dvigatela,Tormaznaja sistema.

Tuuninguputkal võib muu küll mittevajalik olla, aga raam ja airbag-d on ju mõistlik tehase omad võtta => need on juba läinud käiku/kaubaks?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

(06-03-2021, 13:42 PM)13piisab Kirjutas:  Kas tõesti (st ega selline müük pole fake) ja kellele tarnitakse masinaid sellisel kujul?
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3485289

Seda "nety" peaks vist lugema "net"?
Nety rami,glushitel,Airbag,blok upravlenia dvigatela,Tormaznaja sistema.

Tuuninguputkal võib muu küll mittevajalik olla, aga raam ja airbag-d on ju mõistlik tehase omad võtta => need on juba läinud käiku/kaubaks?
kerevahetus, raam ja raaminumber jääb originaal. Vene ajal tarniti erinevas komplektsuses keresid kerevahetuseks, ju siis  kusagil maal on see siiani populaarne. Eriti vinge oleks vahetada mingil 70 länkaril kere vahetada, ülejäänud kapremont ja saaks õige masina ilma mingite roheliste lisadeta, igiliikuri.

Milles võib olla viga kui igivanal Atlas-Copco V-kujulisel kolbkompressoril kuumeneb üks silinder teisest rohkem? Pikemaajalisel töötamisel saab ühe silindri peal kätt hoida, kuid teise peal mitte. Õhku tuleb, õli on korras.

(06-03-2021, 15:44 PM)Külahull Kirjutas:  Milles võib olla viga kui igivanal Atlas-Corpo V-kujulisel kolbkompressoril kuumeneb üks silinder teisest rohkem? Pikemaajalisel töötamisel saab ühe silindri peal kätt hoida, kuid teise peal mitte. Õhku tuleb, õli on korras.

Kas ühe  või kahe astmeline? Kahe astmelisel peaks teise silindri suurem temperatuur tavapärane olema ju?

(06-03-2021, 15:54 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(06-03-2021, 15:44 PM)Külahull Kirjutas:  Milles võib olla viga kui igivanal Atlas-Corpo V-kujulisel kolbkompressoril kuumeneb üks silinder teisest rohkem? Pikemaajalisel töötamisel saab ühe silindri peal kätt hoida, kuid teise peal mitte. Õhku tuleb, õli on korras.

Kas ühe  või kahe astmeline? Kahe astmelisel peaks teise silindri suurem temperatuur tavapärane olema ju?
Agregaat on ATLAS COPCO KE6.

(06-03-2021, 16:06 PM)Külahull Kirjutas:  
(06-03-2021, 15:54 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(06-03-2021, 15:44 PM)Külahull Kirjutas:  Milles võib olla viga kui igivanal Atlas-Corpo V-kujulisel kolbkompressoril kuumeneb üks silinder teisest rohkem? Pikemaajalisel töötamisel saab ühe silindri peal kätt hoida, kuid teise peal mitte. Õhku tuleb, õli on korras.

Kas ühe  või kahe astmeline? Kahe astmelisel peaks teise silindri suurem temperatuur tavapärane olema ju?
Agregaat on ATLAS COPCO KE6.
Kui ta on selline nagu esimene Google pilt,et kaks õhufiltrit ühelpool ja väljund teisel pool-siis see mis jahe tööd ei tee.Sisemine leke-tihend või klapid.

Pilt on õige. Ei kasutaks kindlasti väljendit "jahe". Pigem on selline töösoe- ca 50-60 kraadi ehk ja teine silinder pigem kuum, umber 100 kraadi ehk. Vahe on siiski märkimisväärne. Mingit kirurgiat asja kallal veel teinud ei ole, kuid kuna asi on liivapritsi taga aeg ajalt ja õhutarve on suur, siis tundub, et tööd teevad mõlemad silindrid. Muidu ei toidaks ära pritsi. Ilmselt tuleb kaaned pealt maha võtta kui üks asi valmis saab ja vaadata, et kas on erinevusi silindrites. Küsin siin pigem sellepärast, et ehk keegi samasuguse asjaga kokku puutunud ja saan ehk kergemini hakkama kui terve juraka molekulideks lammutamine.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne