06-03-2021, 23:15 PM
(06-03-2021, 18:00 PM)vwt2 Kirjutas:(06-03-2021, 17:42 PM)Külahull Kirjutas: Pilt on õige. Ei kasutaks kindlasti väljendit "jahe". Pigem on selline töösoe- ca 50-60 kraadi ehk ja teine silinder pigem kuum, umber 100 kraadi ehk. Vahe on siiski märkimisväärne. Mingit kirurgiat asja kallal veel teinud ei ole, kuid kuna asi on liivapritsi taga aeg ajalt ja õhutarve on suur, siis tundub, et tööd teevad mõlemad silindrid. Muidu ei toidaks ära pritsi. Ilmselt tuleb kaaned pealt maha võtta kui üks asi valmis saab ja vaadata, et kas on erinevusi silindrites. Küsin siin pigem sellepärast, et ehk keegi samasuguse asjaga kokku puutunud ja saan ehk kergemini hakkama kui terve juraka molekulideks lammutamine.Lisaks võivad rõngad olla tehase seades-ehk lukud joonel.
Ilma konkreetse kompressoriga kogemusi omamata lihtsalt targutan.
Enda itaallase silinder hakkas tugevalt kuumenema kui väljalaskeklapp ebatihedaks muutus. Ehk siis lutsutas ühte ja sama õhku osaliselt edasi tagasi...
Kui keeruline oleks katsetuseks torustiku liitmikega manipuleerida nii et üks silinder ainult trassi lööks? Siis saaks katseliselt kindlaks teha kaua kulub kummagil silindril teatud koguse õhu rõhu alla surumiseks.