16-03-2020, 09:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2020, 09:52 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(16-03-2020, 09:34 AM)sturmbannführer Kirjutas: egas punn eest ära ei hüppa täpselt siis,kui kolb on ülemises seisus.punn kargab maha tunduvalt varem
Ja selle ärahüppamise järel pannakse ÜSS paika märkide järgi nagu teemaalgataja ka tegi:
(16-03-2020, 00:32 AM)heikkip2rn Kirjutas: Panin veinipudelikorgi esimese silindri küünla augu ette ja keerasin vändaga mootorit ringi niikaua kuni kork pauguga eest ära hüppas.
Siis keerasin ventilaatori tiivikust mootorit tagasi kuni esimese rihmaratta kriips ühtis kriipsuga mootoriplokil.
Kuna tundub, et šampusepunni kasutamine tekitab siin küsimusi, siis seletaks igaks juhuks asja üle. 4T mootoris väntvõll teeb nukkvõlli suhtes kaks tiiru ning kumb nendest tiirudest on surve- ja töötakt näitabki punni äralend. Väntvõlli otsas oleva rihmaratta märgid on ühtmoodi paigas nii sisse-ja väljalaksetakti kui ka surve- ja töötakti vahel, aga nende kahe eristamiseks saabki punnimeetodit kasutada.