Vana hea d144
#1

Kas siis ikka käib silindri ja silindripea vahel tihend või ei?
Hiljem annan infot uute kolbide, hüllside ja silindripeade kohta.
Vasta
#2

Originaalis seda tihendit sinna ette nähtud ei ole. Aga nüüdsel ajal pakutakse. 
Kogemus ühe traktoriga, millel silindri ja plokikaane vahelt plaksuma hakkas. Kuna oli kiire ka too hetk, siis läks vaskrõngaga tagasi.
Toimib aastaid. Nii et vaskrõnga paigaldusega hullemaks ilmselt miskit ei tee.
Vasta
#3

T-40 ajast võin ütelda, et ostes uue kaane ja silindri siis need pidada väga ei taha sest töötlemistäpsus on olematu.
Vanadel silindritel on otsad lihvitud ja kaanele lastud väike aste ja see siis teravama teraga väikse ettenihkega üle, kuid praegu on asjad lootusetult karvased ja siis pannakse seib vahele.
Ma muidugi neid seibe teha ei viitsinud ja klappide lihvimisel kui pasta käes oli tõmbasin ka silindri otspinnale ja keerutasin kaant seni kui pind oli ühtlaselt matt ning kaaned pidasid väga hästi.
Pigem silindrid ei pidanud õli sest malm nii hõre, et higistasid.
Vasta
#4

Need paganama kaaned kippusid kõigele lisaks veel kõveraks kiskuma. Sain kunagi metsaveoks tutika rohelise AM-I, oli ka 144 mootoriga. Sellel läksid aasta ajaga kõik kaaned vahetusse. Kui plaksuma hakkasid siis oli kapputt. Kahte esimest kaant üritas treial järgi aidata aga ei midagi. 3-4 päeva oli vait ja siis hakkas uuesti käivitamisel plaksu tegema. Lõpuks said kõik uued kaaned laost peale tõstetud ja viga kadus. 
Kui praegu remonti teha siis on kindlam kohe selle vaskrõngaga kokku visata, endal hiljem vaeva vähem.
 Egas see rõngas pole naljapärast tehtud. Tehasemehed ka aru saanud, et toodavad s...a ja peab kuidagi sandi käima saama.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne