Mitsubishi Colt 1200 1987
#41

(26-03-2020, 23:18 PM)TeeTL Kirjutas:  Kõrvad sellele jämedale otsetorule vist aitäh ei ütle pärast Smile 25000km pole poole päeva sõit. Kuumadel maadel sõites püsivad aknad niikuinii lahti ka...

Ta tal ei teki seda "drooni" sisse, mida ma olen kohanud otsetoru bmw'del või neil millel on "ralli pütt" taga. Ma arvan, et põhjus peitub on originaal pütis, millest gaasid ei lähe otse läbi.
Vasta
#42

MongolColt Kirjutas:Originaalis on ongi karteri all, sinna kus sul on selle pannud eelmine külasepp. Seal tekib sama efekt nagu kangil. Mida pikem vars seda suurem liikumine ja suur liikumine lõhub suka. Muidugi saab seda probleemi eemldada kui panna mootoripadjad jäigad , aga seda ei soovi keegi kogeda.
Marko Kirjutas:Kas sukk ei peaks võimalikult mootori lähedal asuma?

Ideaalis tegelt vist peaks olema, kuna sealt ta ju annab painduma, aga nad panid selle suhtelist samale kohale kus originaalis oli mu meelest. Hommikuks otsin pildi. Muidugi "custom" tööna oleks võinud asju ringi tõsta/paremaks disainida ?
Vasta
#43

(26-03-2020, 23:20 PM)MongolColt Kirjutas:   "custom" tööna oleks võinud asju ringi tõsta/paremaks disainida ?

Ei ole custom, labane geomeetria.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#44

(26-03-2020, 23:18 PM)tiitnato Kirjutas:  .... Eks anna testsõidu järel teada kas midagi muutus ka peale hääle, kindlam oleks ka heitgaasid üle mõõta. Kui need lahjad siis keset kõrbe oma põlend klappe kolbe vaadata ka jama  (liiga jäme summuti võib need ka lahjaks tõmmata )

Ma olen sõitnud selle lahendusega ca 15km tankima ja koju, siis nagu muudatusi ei täheldanu. Kuid noh, see sōit lōppes sellega, et mootorist jooksis kõik õli välja. Sellest kirjutan mõni teine homme pikemalt  Big Grin
 Mida sa gaaside mõõtmise all täpsemalt silmas pidasid?
Vasta
#45

heitgaasid , nagu ülevaatusel , kui segu lahja siis põletab klapid kolvid ära.
Vasta
#46

Mõned aastad sõitsin igapäevaselt mk3 supraga millel oli summutitootja sellele mudelile toodetud täispikkuses sportsumps(2.5"), muidu oli väga ok, aga vahel harva vihmaga sõites hakkas selline "droon"-i heli et mine hulluks sees, kuiva ilmaga mitte midagi.
Vasta
#47

Lugesin, et käigukastiga, mis oli lõpuni kulumise tõttu kokku jooksmas, vahetati ainult laagreid? Siin kogemus ütleb, et see kast nii pidama ei jää ja läheb uuesti laiali. Suure ürituse nimel otsiks ma ikkagi uue kasti.
Vasta
#48

(27-03-2020, 08:17 AM)erik78 Kirjutas:  Lugesin, et käigukastiga, mis oli lõpuni kulumise tõttu kokku jooksmas, vahetati ainult laagreid? Siin kogemus ütleb, et see kast nii pidama ei jää ja läheb uuesti laiali. Suure ürituse nimel otsiks ma ikkagi uue kasti.

Laagrid jooksid kinni, kas see on lõpuni kulumine...ma ei tea. Käigud käisid lõpuni sips ja sips sisse-välja ja püsisid ka sees. Varasemalt see auto üle 115 ei läinud ja mootori töötas tunduvalt kuumemana. Peale laagrite vahetust langes mootori temperatuur ja undamine oli praktiliselt kadunud. Eks ole näha mis meie kogemus on, aga uuesti sama raha kasti alla panna ei ole plaanis.
Vasta
#49

Kui laager jookseb kinni siis hakkab pesas või võllil ringi käima, sel juhul on vaja uut võlli, korpust või muud tarkust, et uus laager ilusti töötaks.

Soovitaks enne suursündmusele minekut kohalikest rahvarallidest ja muudest üritustest osa võtta, kus saad masinat korralikult proovile panna.
Tulevad pisivead välja.
Vasta
#50

(27-03-2020, 21:21 PM)tõnn Kirjutas:  Kui laager jookseb kinni siis hakkab pesas või võllil ringi käima, sel juhul on vaja uut võlli, korpust või muud tarkust, et uus laager ilusti töötaks.

Soovitaks enne suursündmusele minekut kohalikest rahvarallidest ja muudest üritustest osa võtta, kus saad masinat korralikult proovile panna.
Tulevad pisivead välja.

Ega me teda ''piinama'' lähe. Pigem 500-1000km päevas sõitu koos peatusega. Sellel üritusel on kaotajaks see kes esimesena finišeerub, sest sa ei vaadanud enda ümber piisavalt ringi. Korra oli mõte, et võtta osa mannergute võiduajamisest, aga see liiga ränk masina lõhkumine. Ja midagi võiks reisi ajal ka saba anda, muidu oleks ju igav...Kellele meeldiks ainult lust ja lillepidu.

See video annab aimu milliste asjadega sõidetakse seda üritust- https://www.youtube.com/watch?v=3s65QT5pPvM
Vasta
#51

Kui viitsida otsida RafLux Testdrive fbs. Siis kodanik Allan ja varalahkunud sm.Supp läksid 12.000 km Tallinn Vladivostokk sõidule täpselt 0 km katsesõiduga.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=58040 Elu ongi seiklus.
Lätlased testisid oma Raf e 3 aastat. Ja nad ainult remontisid oma autosid.
Peale seda tehti veel üks tripp mis lõppes kahjuks veidi lõbusamalt.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=60638 Seega viige Eesti lipp Mongolite maale.
Edu ja jaksu.
Vasta
#52

(28-03-2020, 02:05 AM)hobiautod Kirjutas:  Kui viitsida otsida RafLux Destrive fbs. Siis kodanik Allan ja varalahkunud sm.Supp läksid 12.000 km Tallinn Vladivostokk sõidule täpselt 0 km katsesõiduga.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=58040 Elu ongi seiklus.
Lätlased testisid oma Raf e 3 aastat. Ja nad ainult remontisid oma autosid.
Peale seda tehti veel üks tripp mis lõppes kahjuks veidi lõbusamalt.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=60638 Seega viige Eesti lipp Mongolite maale.
Edu ja jaksu.
Viime ja plaanime tagasi ka tuua  Cool
Vasta
#53

Kuna teed märgistas ta päris usinalt oma musta õliga, siis tuli lekked ka kõrvaldada. 

Kõige rohkem lasi karter vahelt läbi.

[Pilt: Qgvvfb5.jpg][Pilt: q01YxMY.jpg]

2. OEM kütusepump pimedaks tehtud, sest ka sealt vahelt ajas õli. Talle on pigaldatud 12v madalsurve pump.
[Pilt: gGCNnB8.jpg]

3. Generaator sai uued harjad(Laagrid olid korras)
[Pilt: U2i2TXC.jpg][Pilt: TntJmv3.jpg][Pilt: rkgpUa5.jpg]

4. Uus veepump ja mootoririhm
[Pilt: 7xgLsKO.jpg]
Kas see on kõnts seal mootoris või tegu on lihtsalt kehva valuga?
[Pilt: Dbo166L.jpg][Pilt: seMN7m2.jpg]

5. vändasimmer sai vahetatud
[Pilt: csxXG5t.jpg]


Kui need kõik tööd olid tehtud, oli auto praktiliselt valmis...Sain 10km sõita, kui süttis õli tuli ja kapoti alt hakkas suitsu tulema. Tuli välja, et kasti poolne simmer väsis ära ja kogu sidurikoda jooksis õli täis, sealt omakorda viskas summuti peale kus ta ''põlema'' läks. Tegu oli asjaga mis oleks olnud lihtsasti ennetatav, tihend maksis 3€, aga kast maha ja peale oli 50€ kui õigesti mäletan. Selle sama asjaga oleks väga hästi hakkama saanud see vend, kes mul kasti esimesena küljest ära võttis, sest ma palusin tal vaadata see sõlm sellise pilguga üle. Kuid noh, tagant järgi tarkus  Rolleyes Vähemalt nüüd on mootor tihe.
Vasta
#54

Vat nüüd ei mõista: te tõmbasite geneka laiali ja ei vahetanud laagreid? Kokkuhoid või soov saada teravaid elamusi?

Arvestage, et geneka kokkujooksmine jätab teid ilma ka veepumbast. Mis on ühteviisi paha nii kuumas kui külams kõrbes. Kuhu te ju plaanite minna.
Vasta
#55

Kõver karteripõhi, mis paigaldatud ilma õige tihendita, vaid ainult kuumasilikooniga, pole ka teab mis kindel lahendus.
Vasta
#56

Motori tuli ka vaevalt sellest süttis,et kast lekkima hakkas.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#57

kast käis ju lahti.kas siis simmerit ei vahetatud.võibolla tekkis vedavale võllile nii suur lõtk,et rikkus simmeri.üldjuhul simmer ei kulu nii äkki ära,et hoobilt kõik kastiõli välja viskab
Vasta
#58

Vaata karteri tuulutus ka üle, ega survet karteris pole. Jutt käib vist mootorist.
Vasta
#59

Kirjelduse järgi lekkis ikka mootori kastipoolne tihend, mitte kasti mootoripoolne, seega oli sidurikoda mootoriõli täis ja mootoris jäi seepärast õli väheks? 
Kui hästi see õlis leotamine sidurile mõjub , kesteab, aga väga sisseimamisvõimeline see kettakate vist ei ole?
Vasta
#60

(30-03-2020, 18:27 PM)hundu615 Kirjutas:  Motori tuli ka vaevalt sellest süttis,et kast lekkima hakkas.
Minu paha, õli tuli läks põlema, muutsin ära postituses. Ja nagu all mainiti, siis mootori poolne tihend andis saba mille tõttu jooksis kogu õli mootorist välja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne