Mitsubishi Colt 1200 1987
#61

(30-03-2020, 17:23 PM)TeeTL Kirjutas:  Kõver karteripõhi, mis paigaldatud ilma õige tihendita, vaid ainult kuumasilikooniga, pole ka teab mis kindel lahendus.

Huvitav on see, et mul subarul tuli ta ka tehasest see ilma tihendita, ainult silikoon. Ja nagu aru olen saanud siis kõigil 2005+ outbackidel ta lekib. 2 varjanti- kas tellida hinge hinna eest jaapani turu STI tehase terastihend või ''liimida'' uuesti.
Vasta
#62

(30-03-2020, 15:56 PM)v6sa Kirjutas:  Vat nüüd ei mõista: te tõmbasite geneka laiali ja ei vahetanud laagreid? Kokkuhoid või soov saada teravaid elamusi?

Arvestage, et geneka kokkujooksmine jätab teid ilma ka veepumbast. Mis on ühteviisi paha nii kuumas kui külams kõrbes. Kuhu te ju plaanite minna.

Tõstan käed üles ja ütlen, et ma ei tea midagi  Smile Kui öeldi, et laagreid pole vaja vahetada, siis ei vahetatud...Samas generaatori saab ükskõik millise ja ükskõik kus külge pookida õnneks.
Vasta
#63

(30-03-2020, 22:11 PM)MongolColt Kirjutas:  ...
Samas generaatori saab ükskõik millise ja ükskõik kus külge pookida õnneks.


Töökojas tõstukil jah. Kui on keevitus, puurpink ja lademes tarvikuid.

Kusagil karu (vabadust, kaameli)-istelihases vihmas ja külmas seda teha on hoopis huvitavam. Eriti sellele, kelle jaoks autoremont pole Elu Kutse.

Aga genekas ei pea laiali minema, äkki tõesti kestab lõpuni ära. Tagasi ju lendate niikuinii. Isegi, kui auto kestab, liigitub tagasitee juba arusaamatu masohhismi valdkonda. Samas - mõned laskvatki end raha eest piitsutada lateksis mammidel...
Vasta
#64

(30-03-2020, 22:21 PM)v6sa Kirjutas:  
(30-03-2020, 22:11 PM)MongolColt Kirjutas:  ...
Samas generaatori saab ükskõik millise ja ükskõik kus külge pookida õnneks.


Töökojas tõstukil jah. Kui on keevitus, puurpink ja lademes tarvikuid.

Kusagil karu (vabadust, kaameli)-istelihases vihmas ja külmas seda teha on hoopis huvitavam. Eriti sellele, kelle jaoks autoremont pole Elu Kutse.

Aga genekas ei pea laiali minema, äkki tõesti kestab lõpuni ära. Tagasi ju lendate niikuinii. Isegi, kui auto kestab, liigitub tagasitee juba arusaamatu masohhismi valdkonda. Samas - mõned laskvatki end raha eest piitsutada lateksis mammidel...

Mõtlesin ikka kusagil töökojas, üks kõik kus maailma otsas. Ega ise ei saaks nagunii seda teha...Varu kaasa ei vea. Ei tahaks tulla lennukige, sest Ulan Udest auto Eestisse toomise eest võtavad korraldajad 1200€  Sad Ise sõites saaks hakkama vast mõne sajaga.
Vasta
#65

(30-03-2020, 22:08 PM)MongolColt Kirjutas:  
(30-03-2020, 17:23 PM)TeeTL Kirjutas:  Kõver karteripõhi, mis paigaldatud ilma õige tihendita, vaid ainult kuumasilikooniga, pole ka teab mis kindel lahendus.

Huvitav on see, et mul subarul tuli ta ka tehasest see ilma tihendita, ainult silikoon. Ja nagu aru olen saanud siis kõigil 2005+ outbackidel ta lekib. 2 varjanti- kas tellida hinge hinna eest jaapani turu STI tehase terastihend või ''liimida'' uuesti.
Huvitav mul 2006 Legacy ja põhi ei leki,äkki on midagi viga? Big Grin Küsimus targematele.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#66

TeeTL Kirjutas:Kõver karteripõhi, mis paigaldatud ilma õige tihendita, vaid ainult kuumasilikooniga, pole ka teab mis kindel lahendus.
Sellel autol on juba tehasest ainult silikooniga karteripõhi
Vasta
#67

(30-03-2020, 23:05 PM)tiitnato Kirjutas:  Sellel autol on juba tehasest ainult silikooniga karteripõhi
 Jääb siis loota, et nüüd on parem silikoon kui see punane, mis sealt tükkidena paistis ja panni ikka ka sirgemaks taoti, pildi järgi ei saa päris hästi aru.
Vasta
#68

Siis pane jah sidur ka ringi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#69

Eks kontseptsioone ole erinevaid. Mongol Rally kontseptsioon paistab olevat, et nalja peab saama ning et äkase autoga teisele poole Baikalit sõitmine on väärtus omaette. Ses mõttes on see laagrite mittevahetamine täiesti kontseptsiooniga kooskõlas Smile. Tõenäoliselt ikaldab midagi ikka tee peal ära ning töökoja leidmine keset steppi või kõrbet on kindlasti äärmiselt seikluslik.  Kui aga plaan on sealt ka tagasi sõita, siis võiks need kuluosad, kuhu näpp nii ehk naa ligi pääseb, siiski ära vahetada. Hõbedast teipi ja igas mõõdus nipukaid tuleb niikuinii suuremas koguses kaasa võtta Smile. Piduriklotse, rihmasid ja olulisemaid laagreid igaks juhuks ka. Kui ka töökoda õnnestub keset eikusagit leida, siis varuosadega on seis tõenäoliselt hapu.
Vasta
#70

(30-03-2020, 22:38 PM)MongolColt Kirjutas:  
(30-03-2020, 22:11 PM)MongolColt Kirjutas:  ...
Samas generaatori saab ükskõik millise ja ükskõik kus külge pookida õnneks.


Mõtlesin ikka kusagil töökojas, üks kõik kus maailma otsas. Ega ise ei saaks nagunii seda teha...Varu kaasa ei vea. Ei tahaks tulla lennukige, sest Ulan Udest auto Eestisse toomise eest võtavad korraldajad 1200€  Sad Ise sõites saaks hakkama vast mõne sajaga.
Geniaalsed mõtted ja geniaalne matemaatika. Ilmselt Jumal aitab sellel kambal eluga tagasi tulla. Või siis Allah. Ilmselt tähtsusetu mõte, aga võibolla tasuks näiteks gloobus võtta ja sealt joonlauaga mõõta mõned vahemaad, mida kavatsete läbida. Ma puusalt pakun, et Ulan Udest Eestisse on nii umbes 5500 km.
Vasta
#71

Marvin Kirjutas:Kui ka töökoda õnnestub keset eikusagit leida, siis varuosadega on seis tõenäoliselt hapu.
Kuna japside riik seal väga kaugele ei jäägi siis peaks ju vastupidi olema?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#72

Pea 7 tuhat tuleb sinna Ulan Udesse ära. Õndsal paljukiidetud nõukaajal võimaldas toonane suur kodumaa mulle tööotsa, kus pidi vange viima sinna kanti stolõpini vaguniga. Nädal aega sai Peterburist sinna sõita.
 Ma mõtlen ikka seda, et kuidas sellise, vabandage väga, romuga, kavatsetakse selline ekstreemne tuur vastu pidada. Ise nagu väga ei oska, sõbrad teevad ka s.tasti, kes seda massinat tee peal remontima hakkab, mina aru ei saa. Loota, et iga jurta taga mitsu juppe vedeleb, väga vist ei tasu. Pealegi peab keegi nad külge ka panema.
Vasta
#73

Ma tahaks kunagi ka sellise tripi ära teha,kuid mina teeks seda näiteks omega a caravaniga või mb 124 kerega T-mudeliga,sellise seljakotiga ma küll ei viitsiks,ruumi nagu polegi,rohkem kui pagassi täis asju jne jne.Aga edu.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#74

Päris huvitav ettevõtmine. Ma vaatasin ka ise, et mis autoga sinna võiks tormata. Seikluse mõttes võiks isegi mingi žiguliga minna. Nende juppe ja oskajaid mehhaanikuid peaks ka seal tee peal leiduma. 

Ma usun, et kui te ükskord sinna kohale jõuate, siis on küll kopp ees ja auto ka paras romu. Kindlasti tuleb see lause, mida nii mõnegi vaevatud mehe suust kuulnud, et jätami ta siiaq.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#75

(01-04-2020, 19:41 PM)hundu615 Kirjutas:  Ma tahaks kunagi ka sellise tripi ära teha,kuid mina teeks seda näiteks omega a caravaniga või mb 124 kerega T-mudeliga,sellise seljakotiga ma küll ei viitsiks,ruumi nagu polegi,rohkem kui pagassi täis asju jne jne.Aga edu.

On 2 liiki inimesi. Ühed ennetavad probleeme, teised tegelevad nendega siis kui nad kohal on.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#76

Kuid miksmitte , sõidavad ju ka igapäev vanemad autod ringi. Kas on siis need omanikud igapäevaselt remontimas omi masinaid ?  Kui korralikult muidugi ettevalmistada siis mingi 15 -20000 võiks vabalt ära sõita. Geneka laagrid , noh kui kontrolliti võivad nad ju selle veel sõita, tavaliselt genekas kestab ju 100000 vabalt ära ja arvata võib et see pole ju enam tehases külge monteeritud jupp. Muidugi toorikuna on suht halb valik , liiga vana ja liiga haruldane auto, et kuskilt külavahelt juppe leida. Mingi klassikaline golf või isegi peugeot oleks teepeal lihtsamini remonditav just varuosade leidmises.
Samas kui tahtmist on siis ainult andke minna.
Vasta
#77

Nende igasugu mugavamate autodega osalemist takistab vist see mootori piiratuse nöue(124, omega)

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#78

Toorikuna halb valik, kui seiklusi ei taha. Aga otsiktakse ju seiklust ja selles suhtes algus on paljulubav. Pärast sellist trippi maailm paistab teistsugune iga nurga alt.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#79

(01-04-2020, 21:42 PM)90Deville Kirjutas:  Nende igasugu mugavamate autodega osalemist takistab vist see mootori piiratuse nöue(124, omega)

Nõue on ju tegelt 1,0 või alla selle. See 1,2 on lubatud ainult "nõrkadele", nagu juhendis kirjas. (we will allow up to a 1.2 if you’re a bit weak)
Hinna kohta on tegelt mõned klauslid kah, mida muidugi keegi ei kontrolli. 
Need we say it again - the shitter the better. If you’re spending more than a few hundred quid on your car then something’s wrong.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#80

(01-04-2020, 19:50 PM)sven1 Kirjutas:  Ma usun, et kui te ükskord sinna kohale jõuate, siis on küll kopp ees ja auto ka paras romu. Kindlasti tuleb see lause, mida nii mõnegi vaevatud mehe suust kuulnud, et jätami ta siiaq.

Juhendist:
Tsitaat:Take your crap home with you

We no longer import vehicles to Mongolia. Nor will they scrap your car, neither will Russia. Unless you want to pay hefty (the wrong side of $6000 dollar sort of hefty) import fees. Yes, you even have to pay import fees to scrap the car. No, you can't sell it. Nor can you give it to anyone. When you enter the country in a car you get a little stamp in your passport, if you leave with the stamp, but no car, you'll have to pay the tax.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne