Postitused: 2,217
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Ei mäleta, et sellisel teemal oleks siin juttu olnud.
Eriti hea oleks, kui keegi vedrude-stabikate ja muu sellise \"liikuva\" kraami värvimise kohta häid soovitusi jagada oskaks.
Tänud ette,
p
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
buvanol
happekrunt
epokrunt
polüuretaanvärv
movil või muu kaitsekiht
veermikudetailid on paksust materjalist ja eriti roostele ei
allu, seega, kui ei teha just mingit eriti korralikku projekti või väga vana masinaga
siis on kõige lihtsam neid aeg-ajalt (grafiit)õliga üle lasta.
aga võib ka nii teha (vaadake mootori pilti)
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_40
Postitused: 219
Teemad: 54
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
19-09-2005, 13:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2005, 13:59 PM ja muutjaks oli
rainer.)
arvan, et kui tykid korralikult puhtaks rookida ja viitsimisel ka ehk väike buvanoliring teha, oleks \"hammerite\" üsna kaval laks (kuigi see küll on värv \"otse roostele\"). endal kogemused hämmeraidiga ainult head. sillatükkide värvimisel eelistaksin pintseldamist - säherduste detailide puhul vastava värviga värvides võib pintsliga \"sissehõõrumine\" eriti hea tulemuse anda. vedrud jätaksin üldse värvimisest välja
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Lehtvedrusi töödeldi ennemuiste järgnevalt - Puhastati hoolikalt (lahtivõetuna või niisama). Siis määriti kogu pakk hoolikalt grafiitmäärdega. Seejärel \"teibiti\" pakk presendist/termatiinist käristatud pika lindiga kinni. Ikka mõlematpidi vinti (nagu muumiat). Sellega valmis saanud, tõmmati veel peenikese traadiga kinni, et present lahti ei läheks.
Hoidis vedrupaki kenasti puhtana, ei kulutanud nii palju vedrulehti ja ei kräuksunud suvel kuivaga (tol ajal veel kapronseibe lehtede vahel ei tuntud)
Postitused: 169
Teemad: 36
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Keegi oskab täpsemalt suunata, mis toodet kasutada veermikudetailide PINTSLIGA värvimiseks?