MOSSE ÕLI
#1

küssa siis järgmine-olek vaja teha mossel õlivahetus aga hirmsasti tahaks panna poolsünti kuigi masina eelmine omanik oma väidete kohaselt kasutas vene mineraalõli aga ukse pealt avastasin lipiku,kus kirjas mingi mobil jne.
tegelikult kõik mul masinad masinad sõitnud poolsündiga!
kuidas käituda?

jeep cherokee
cadillac fleetwood
http://www.zone.ee/mbcar/
Vasta
#2

keera klapikambri kaan maha ja vaata, mis seis seal all. Kui mudakihi paksus on rohkem kui 0 mm, siis loobu igasugusest poolsündist ja vala suveks tavaline autool sisse, talveks vedelamat mineraali.
Kui mootor seest puhas (mosse mootor ja seest puhas?ei usu) siis pesuõli+poolsünt.



Vasta
#3

Mina kasutan hetkel oma 412 mootoris Þiguli õli. Algul oli küll plaan mõni 5W40 täissünt sisse panna, aga enne tuleks esiteks mootor laiali lammutada ja kõikvõimalikud tihendid ära vahetada, muidu jookseks selline vedel õli (eriti veel peale mootori sisepesu) igalt poolt ladinal välja. Mingilt õlimargilt paremale õlile üleminekul on korralik karteriloputus hädavajalik, muidu ummistab mootorisse kogunenud saast õlikanalid ära. Ja siis jõuabki järjekordne Mosse mootor (hea veel, kui mitte terve Mosse) EMEXisse...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#4

Ise hakkasin kasutama Valvoline`i mineraalõli peale mootori sisepesu.Pean ütlema,et isegi talvel kõvade miinus kraadide juures ma ei saanud aru,et oleks tahkemaks asi muutunud võrreldes vene Žiguli mootori õliga.Tasub proovida.
Vasta
#5

Mosse mootor on arvestatud paksema õliga. Mootoris on detailide vahel suuremad lõtkud. Vedelal õlil on õlikile liiga õhuke. Mul ka mossel oli täissünt eelmise omaniku poolt pandud, manomeeter näitas õlisurvet ainult külma mootoriga. Nüüd panin tavalise mineraali, vist addinol, kõige paksem mis saada bensukates, õlisurve on nüüd igati ok.

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne