MF 70 karburaator...
#21

Jaa, sussutamine sinna vedelikku ei andnud mingit tulemust...
Vaja ikka lahti kakkuda see asi, enne temaga edenemist ei ole tundub.

Kui ma mõtlen oma algusaja kogemuse peale temaga siis ma kahtlustan, minu kätte jõudes, algusest peale on tema kesine süüde olnud ilmselt see mis mul elu keeruliseks teinud on. Kõik need lõputud käima kakkumised, kus säde justkui on, küünal läheb märjaks kah kuid pauku ikka ei saa!
Vasta
#22

(30-03-2020, 10:16 AM)Ööbik Kirjutas:  Jaa, sussutamine sinna vedelikku ei andnud mingit tulemust...
Vaja ikka lahti kakkuda see asi, enne temaga edenemist ei ole tundub.

Kui ma mõtlen oma algusaja kogemuse peale temaga siis ma kahtlustan, minu kätte jõudes, algusest peale on tema kesine süüde olnud ilmselt see mis mul elu keeruliseks teinud on. Kõik need lõputud käima kakkumised, kus säde justkui on, küünal läheb märjaks kah kuid pauku ikka ei saa!

Enne süütemajanduse lammutamist kontrolli uue küünlaga.

Kuidas sel pribooril juhe küünla külge kinnitub? Kultuurselt vedruluksutusega piibuga? Või on plekist aasots külge pressitud? Või on labaselt juhtmekiud ümber küünla mässitud?

Tasub vähimagi kahtluse korral ja piisava pikkuse olemasolul kaksata juhtme ostast sentimeetr-paar maha ja uuesti prooovida. Vesi ja miinustemperatuurid lõhuvad wastikult...
Vasta
#23

(30-03-2020, 10:26 AM)v6sa Kirjutas:  
(30-03-2020, 10:16 AM)Ööbik Kirjutas:  Jaa, sussutamine sinna vedelikku ei andnud mingit tulemust...
Vaja ikka lahti kakkuda see asi, enne temaga edenemist ei ole tundub.

Kui ma mõtlen oma algusaja kogemuse peale temaga siis ma kahtlustan, minu kätte jõudes, algusest peale on tema kesine süüde olnud ilmselt see mis mul elu keeruliseks teinud on. Kõik need lõputud käima kakkumised, kus säde justkui on, küünal läheb märjaks kah kuid pauku ikka ei saa!

Enne süütemajanduse lammutamist kontrolli uue küünlaga.

Kuidas sel pribooril juhe küünla külge kinnitub? Kultuurselt vedruluksutusega piibuga? Või on plekist aasots külge pressitud? Või on labaselt juhtmekiud ümber küünla mässitud?

Tasub vähimagi kahtluse korral ja piisava pikkuse olemasolul kaksata juhtme ostast sentimeetr-paar maha ja uuesti prooovida. Vesi ja miinustemperatuurid lõhuvad wastikult...
Ta on ikka jah korraliku käbiga. Eelmine omanik ei ole sosssepp, kaugel sellest. 

Värske kyynlaga kah säde null. 
Tea, kas seda aparaati on talviti vaja hakata voodisse võtma või, et kevaded nõnda valusad ei oleks. Sest mitte yhtegi ostupakkumist ei ole veel tulnud.
Vasta
#24

Ostupakkumist?
Mõttetu ju järjest pakkuma hakata.
Asi on sinu ja ainult sina ise ütled mis summa eest sa oled nõus müüma.
Vasta
#25

Sai otsus vastu võetud sellele eeslile paigaldada väljamaa mootor. Süüte probleemid, kütuse segu probleemid, õhulekked võiks saada ühe sammuga lahendatud. Isegi kui tulemuseks on mõningane võimsuse kadu siis liikuvast masinast on rohkem tolku kui seisvast.
Vasta
#26

Sellel tšudal võetakse starter maha ja jäetakse ainult nööriga käivitus. Muhvi taha ehitatakse hoidik traktori magneto installeerimiseks. Sellisel juhul on sädemeprobleemid kadunud. Tagant läheb küll mootor ebameeldivalt pikaks ja on oht see süütemäng sealt maha murda aga kunagi vaesel ajal oli täitsa kõva sõna.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#27

Mõtlesin juba öelda suti pahasti, aga siis langes pilk kalendrile... Julmad naljad Sul: traktori magneeto töökindel... Lihtne vahetada, seda küll.
Vasta
#28

(01-04-2020, 22:42 PM)v6sa Kirjutas:  Mõtlesin juba öelda suti pahasti, aga siis langes pilk kalendrile... Julmad naljad Sul: traktori magneeto töökindel... Lihtne vahetada, seda küll.

Kalender läks mul üldse meelest ära aga nagu meil siin öeldakse, "Nigu miiss, nii riist". Järelikult on mul vedanud.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#29

(01-04-2020, 23:04 PM)Daff Kirjutas:  
(01-04-2020, 22:42 PM)v6sa Kirjutas:  Mõtlesin juba öelda suti pahasti, aga siis langes pilk kalendrile... Julmad naljad Sul: traktori magneeto töökindel... Lihtne vahetada, seda küll.

Kalender läks mul üldse meelest ära aga nagu meil siin öeldakse, "Nigu miiss, nii riist". Järelikult on mul vedanud.

Või oled oma magneetod teinud ilmastikukindlaks. Tehasetoode seda ei ole. Magneeto suurim pluss on see, et seda on kiire ja hõlbus vahetada: üks on soojamüüril kuivamas, teine tööpostil. Esimese kahtluse tekkimisel vahetadWink
Vasta
#30

Keegi on selle üldse elektriliseks teinud.
https://www.youtube.com/watch?v=U96deNEsk9k
Vasta
#31

(02-04-2020, 08:35 AM)v6sa Kirjutas:  
(01-04-2020, 23:04 PM)Daff Kirjutas:  
(01-04-2020, 22:42 PM)v6sa Kirjutas:  Mõtlesin juba öelda suti pahasti, aga siis langes pilk kalendrile... Julmad naljad Sul: traktori magneeto töökindel... Lihtne vahetada, seda küll.

Kalender läks mul üldse meelest ära aga nagu meil siin öeldakse, "Nigu miiss, nii riist". Järelikult on mul vedanud.

Või oled oma magneetod teinud ilmastikukindlaks. Tehasetoode seda ei ole. Magneeto suurim pluss on see, et seda on kiire ja hõlbus vahetada: üks on soojamüüril kuivamas, teine tööpostil. Esimese kahtluse tekkimisel vahetadWink
Seda just. Kaan peale kummiliimiga ja küünlajuhtme tihendi vahele ka sorts. Enne muidugi katla peal korralikult kuivaks. Ja mured murtud. Ainus murekoht jääb küünal kuna käimar töötab mõne sekundi ainult siis see ei lähe soojakski ja tahavad vahel kuivamist. Vahet pole kas vene või lääne küünal. Riistakastis on väike varu ja  toimub rotatsioon.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#32

(01-04-2020, 21:39 PM)Ööbik Kirjutas:  Sai otsus vastu võetud sellele eeslile paigaldada väljamaa mootor. Süüte probleemid, kütuse segu probleemid, õhulekked võiks saada ühe sammuga lahendatud. Isegi kui tulemuseks on mõningane võimsuse kadu siis liikuvast masinast on rohkem tolku kui seisvast.
No ei ole see asi nüüd nii hull. Korra käid mootori üle ja hiljem töötab tükk aega kenasti. Ma olen originaalmootoriga põkatsit üle 7 aasta kasutanud, alguses oli madistamist küll, nii karbussi, tihendite kui süütega aga hiljem sai asi käppa ja töötas tõrgeteta. Lõpuks, kuna kätte sattus sobiv vahetükk, siis panin ka hiinaka 6,5HP peale. Masin muutus vaiksemaks, kuid võimsuse kadu on märgatav. 
PS! kui jätkuvalt hooratta tõmmitsat vaja, võib privas ühendust võtta, asun Tartu kandis. On küll omatehtud aga ajab täiesti asja ära.
Vasta
#33

(02-04-2020, 16:57 PM)Matvei Kirjutas:  Masin muutus vaiksemaks, kuid võimsuse kadu on märgatav. 
Nojah...kui ei ole masinat kasutadagi saanud 2 aasta jooksul vaid ainult käimapanemist katsetanud siis on võimsuse tõus seisvast masinast võimas ma eeldan :/
Vasta
#34

Antud teema leidis omale äärmiselt praktilise tulemusega hea lahenduse. 
Sai lastud panna “hiinakas” peale ja sõltumata aastaajast on põkatsist palju tolku olnud igasugu toimetustel. 
Masinate hooldushooaeg läheneb, soovitan pöörduda siinsamas teemas esinenud CORRADOg60 poole kui sama mure painab. Pani mootori, tegi hea yhenduse ning ka oluliselt etema liigendi kärule tehase omast. Metsas puude vahel suurepäraste manööverdamisomadustega nüüd. 

6.5 on jah natuke “lahjem”. Kuid mitte ükski töö ei jää tegemata. Tsehhikate originaal moto ei ole just võimsam, ma ütleks ta on lihtslt äkilisem, pöörded vist kõrgemad läbivalt. 
Vasta
#35

(26-11-2020, 12:25 PM)Ööbik Kirjutas:  ...
6.5 on jah natuke “lahjem”. Kuid mitte ükski töö ei jää tegemata. Tsehhikate originaal moto ei ole just võimsam, ma ütleks ta on lihtslt äkilisem, pöörded vist kõrgemad läbivalt. 

Kinnitan paari suve kogemusena seda tähelepanekut.

Samas on kehva pidamise puhul veidi sitkema iseloomuga "hiinakaga" veidi lihtsam majandada. Ei kaabi nii äkiliselt sisse. Originaalil madalal pöördel eriti jõudu ei ole.

Ning kuna makspöörded langevad, langeb ka tippkiirus, kui see kellelegi oluline on.
Vasta
#36

(26-11-2020, 12:25 PM)Ööbik Kirjutas:  Antud teema leidis omale äärmiselt praktilise tulemusega hea lahenduse. 
Sai lastud panna “hiinakas” peale ja sõltumata aastaajast on põkatsist palju tolku olnud igasugu toimetustel. 
Masinate hooldushooaeg läheneb, soovitan pöörduda siinsamas teemas esinenud CORRADOg60 poole kui sama mure painab. Pani mootori, tegi hea yhenduse ning ka oluliselt etema liigendi kärule tehase omast. Metsas puude vahel suurepäraste manööverdamisomadustega nüüd. 

6.5 on jah natuke “lahjem”. Kuid mitte ükski töö ei jää tegemata. Tsehhikate originaal moto ei ole just võimsam, ma ütleks ta on lihtslt äkilisem, pöörded vist kõrgemad läbivalt. 

Härrased!

Kes tegi kaasfoorumlasele Ööbikule selle mootori paigalduse ja muu?

Tahaks tõe jalule seada, sest mina sellist teenust ei paku ja kaasfoorumlane Ööbik vaatamata minu kirjale tõe jaluleseadmisega hakkama ei tundu saavat.

Ehk siis huvilised helistavad mulle aga mina ei ole see tegelane, kes neid tegemisi teeb...
Vaja oleks teada saada kes see tubli inimene oli kes seni teenitud aust ilma jäänud!
Vasta
#37

Tere!

Meistrimees on Veljo, tema number on 5532415.

Lisasin kaks fotot tema traktorist.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#38

Kas veotelge ei ole veel  pooleks murdnud? Mul vast sama lai ja olen juba kahest jagu saanud.
Vasta
#39

(22-12-2021, 21:24 PM)vanapagan Kirjutas:  Kas veotelge ei ole veel  pooleks murdnud? Mul vast sama lai ja olen juba kahest jagu saanud.

Kas pronksilaadsest materjalist veetav hammasratas samal võllil pole esimesena järgi andnud? Minul on õnnestunud sellest jagu saada kahel korral kettidega topeltratastega. 
Nüüd ei ole rohkem seda kombot kasutanud ja praegu kestab.
Vasta
#40

Ei hammasratastega ole probleeme olnud. Võibolla sellepärast et olen kasutanud ikka tänapäevast õli mis on vast kordades parem kui see mis originaalis ettenähtud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne