Ford Sierra '88
#1

Kuna uuemate autode kohta on ka teemasid tekkinud, siis mõtlesin "Sirjest" ka teema teha.
Pärit on ta 1988 aastast, Eestis alates 1999. Jõuallikaks kõikvõimas 2.0 OHC 74kw koos kõikvõimsa Makita madaldusega. Omanike on tal palju olnud, iga üks natuke nokkinud. Läbi aegade on teada et enne mind vahetati esitiivad ära ja mootorit on natuke kaasa aidatud(peale pandud Weber, Nysa pealt). Minu kätte jõudis ka auklike karpide ja lapilisena 2018 suvel. Tõin ma ta Loksalt. Kui sõber poleks nii aktiivselt pakkunud, poleks ma ilmselt ostnud seda... Big Grin  
[Pilt: 0111800791e1b2f.jpg]
Esimese asjana sai Kemppi differ vahetatud lahtise difri vastu vahetatud. Natuke pidurite puhastamist ja sai ÜV-lt läbi. Heitgaasid olid katastroofiliselt metsas aga Üv mehed meelitasid õige näidu välja(600 asemel oli 5300, 3.5% asemel oli 11...). Aasta aega sõitsin lapitud karpidega, kuni 2019 sügis läks keevitusse, vahetati küljekarbid ära koos tagumiste koopaäärtega.
Originaalis oli igava halli sisuga. Ostuhetkest saadik liikusid mõtted musta salongi suunas... Samal sügisel sai toodud Koselt Scorpio nahksisu ja Tartumaalt must põrandavaip ja uksepolstrid.
Nüüdseks on auto punane, värvitud sai Montana spreiga. Kuna tuleb küsimuseks, miks just spreiga? Kuna mul endal pole kohta kus värvida ega tehnikat, siis sai mindud seda teed pidi. Vaadates teisi projekte sama tootja värviga, jagus kiidusõnu. Aasta aega sõitsin proovitiivaga, katvus oli väga hea ja peale soolast talve ei tulnud rooste kuskilt välja. Kokku läks autole 6 kihti,võiks nagu piisavalt olla Big Grin 
Tehniliselt poolelt on ilusti vastu pidanud, aint parem tagumine rattalaager lendas pilbasteks ja üks pidurikolb jäi kinni
Kokkuvõtteks mis tehtud sai
-karpide ja tiivaäärte vahetus
-põhja lappimine
-salongi täielik uuendus,sh uus laepolster
-klaaside toonimine
-värvitööd
-katuse kiletamine
-kõikide vedelike vahetus,kaasa arvatud käigukast
-uued kõlarid koos kaabeldusega
-difri vahetus
-külge läksid ka korralikud esiuksed
-uued kettad(brembo) ja klotsid(Meyle)
-heliisolatsioon nii põrandale,lakke kui ustesse
Esimene talv oli enamjaolt kalla ja talla, siis käis juppide varumine
[Pilt: 011186318371056.jpg]
Spontaalse nokitsemisvajaduse tagajärjel sai tugitoolid sisse seatud
[Pilt: 01123284794925e.jpg]
Viimased hetked komplektsena(originaal 13" plekk asendus Scorpio 15" valuvelgedega
[Pilt: 01123284810ff67.jpg]
Natuke aega sõitis poolikuna
Aasta lõpus läks keretöödeks. Kaua edasi lükatud asi sai käima...Esialgne plaan oli oma garaažis asi valmis teha kuni tulid külmemad ilmad. See kütmine ja kõik muu...lõpuks rentisin osa suuremast garaažist selleks. Valges ja soojas ruumis läks asi nagu ludinal...
Sisse sõitis hallina
[Pilt: 01123284879f970.jpg]
Välja sõitis punasena
[Pilt: 0112328459bcb11.jpg]
Seda paljast kere sai vaikselt komplekteeritud, iga detailiga oli vaimustus aina suurem...
Enamus salongiplastikuid sai Plastidipiga üle värvitud mustaks(sest vanatüübi armatuuri mustana ei tehtud)
Hetkeseis(tagastanget oleks uut vaja):
[Pilt: 01123680916ed7c.jpg]
[Pilt: 0112368097c77ab.jpg]
[Pilt: 01123681039363a.jpg]
Tööd veel jagub aga nüüd on lõpusirge Smile

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#2

Miks matt punane..?
Vasta
#3

omega Kirjutas:
Miks matt punane..?
Ilmselt jääb matt viisakam kui spray pudelist lasta...
Vasta
#4

(08-04-2020, 01:16 AM)omega Kirjutas:  
Miks matt punane..?
Valikuid oli palju... hall oleks liiga tavaline olnud. Kindlasti üks inspiratsioonidest värvivalikul oli paar aastat tagasi liikunud e28-st
http://lowlifer.ee/boom-shak-a-martini-hai/

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#5

Korraks paistis, et väga äge ja julge värvikombo tuleb - punane tiib, hall kapott ja mustad uksed(ilmselt siiski hallid, pildilt näis tumedam), aga siis läks ikka nagu läks Smile

Nahktuba sobib sirjele üllatavalt hästi, kuigi võiks tunduda silmale harjumatu kõigi kunagi nähtud kaltsukatete taustal.

Kas ühisgaraazis keegi punase pritsmetolmu pärast ei pahandanud - kuigivõrd seda ikka lendu pääseb ju, isegi spreipurgist?
Vasta
#6

Aerosool ei kaitse ega kata õieti kuidagiviisi, paras kusi on.
Vasta
#7

(10-04-2020, 01:57 AM)TeeTL Kirjutas:  Korraks paistis, et väga äge ja julge värvikombo tuleb - punane tiib, hall kapott ja mustad uksed(ilmselt siiski hallid, pildilt näis tumedam), aga siis läks ikka nagu läks Smile

Nahktuba sobib sirjele üllatavalt hästi, kuigi võiks tunduda silmale harjumatu kõigi kunagi nähtud kaltsukatete taustal.

Kas ühisgaraazis keegi punase pritsmetolmu pärast ei pahandanud - kuigivõrd seda ikka lendu pääseb ju, isegi spreipurgist?
Aasta aega sõitsin kokku selle punase esitiivaga. Katsetuse jaoks sai tehtud, et näha kuidas toon ja vastupidavus on Big Grin Üks stangelisa ootab ka parandust ja ülevärvi, illustreeriv pilt ka
[Pilt: bdgd3es-960.jpg]
 Nahksisu sobis ilusti küll,küljepadjad on ainus murekoht, neid tuleks modida et sobiks+ tagaistme seljatoele kinnitused teha

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#8

(10-04-2020, 11:45 AM)HendrikR Kirjutas:  
(10-04-2020, 01:57 AM)TeeTL Kirjutas:  Korraks paistis, et väga äge ja julge värvikombo tuleb - punane tiib, hall kapott ja mustad uksed(ilmselt siiski hallid, pildilt näis tumedam), aga siis läks ikka nagu läks Smile

Nahktuba sobib sirjele üllatavalt hästi, kuigi võiks tunduda silmale harjumatu kõigi kunagi nähtud kaltsukatete taustal.

Kas ühisgaraazis keegi punase pritsmetolmu pärast ei pahandanud - kuigivõrd seda ikka lendu pääseb ju, isegi spreipurgist?
Aasta aega sõitsin kokku selle punase esitiivaga. Katsetuse jaoks sai tehtud, et näha kuidas toon ja vastupidavus on Big Grin Üks stangelisa ootab ka parandust ja ülevärvi, illustreeriv pilt ka
[Pilt: bdgd3es-960.jpg]
 Nahksisu sobis ilusti küll,küljepadjad on ainus murekoht, neid tuleks modida et sobiks+ tagaistme seljatoele kinnitused teha
[Pilt: ford-sierra_833_1.jpg]
asusin otsima sellist, kuna mul oli selline SIRJE

Veel pole maha löödud
Vasta
#9

Endal oli kunagi selline:
[Pilt: 089558147ee6c9.jpg]
Suhteliselt vähelevinud 92 aasta kolme ukseline 2.0 DOHC ja must gt sisu,praegu kahetsen et sai maha müüdud.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#10

Aknalaud sai uue katte
[Pilt: 011239849915a00.jpg]
Esistangelisa leidis ka enda koha
[Pilt: 01123984831efff.jpg]

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
#11

Minu arust sobis vana värv ideaalselt.
e28 värvitooniga siin küll midagi pistmist pole, täitsa teine toon.
Vanasti oli jah see teema, kus need kellel raha polnud, tõmbasid pulvekaga mingi olluse peale.
Nooruse aeg, kõik on vaja läbi teha, et aru saada mis on õige.
Nagu näiteks valgeks värvitud valuveljed, see on ehe näide sellest ajast.

Kui sierra veel moes oli ja sellega naisi sai (98-2000), siis oli väga popp värvida see tumeroheliseks metallikuks, suurema teraga, et sätendaks.
Viiesed valuveljed ikka hõbedased.
Vasta
#12

(11-05-2020, 00:45 AM)ryan Kirjutas:  Minu arust sobis vana värv ideaalselt.
e28 värvitooniga siin küll midagi pistmist pole, täitsa teine toon.
Vanasti oli jah see teema, kus need kellel raha polnud, tõmbasid pulvekaga mingi olluse peale.
Nooruse aeg, kõik on vaja läbi teha, et aru saada mis on õige.
Nagu näiteks valgeks värvitud valuveljed, see on ehe näide sellest ajast.

Kui sierra veel moes oli ja sellega naisi sai (98-2000), siis oli väga popp värvida see tumeroheliseks metallikuks, suurema teraga, et sätendaks.
Viiesed valuveljed ikka hõbedased.

Preaegu sobiks "hello Kitty" valged kleepsud peale panna ja ... Big Grin
Vasta
#13

(11-05-2020, 00:45 AM)ryan Kirjutas:  Minu arust sobis vana värv ideaalselt.
e28 värvitooniga siin küll midagi pistmist pole, täitsa teine toon.
Vanasti oli jah see teema, kus need kellel raha polnud, tõmbasid pulvekaga mingi olluse peale.
Nooruse aeg, kõik on vaja läbi teha, et aru saada mis on õige.
Nagu näiteks valgeks värvitud valuveljed, see on ehe näide sellest ajast.

Kui sierra veel moes oli ja sellega naisi sai (98-2000), siis oli väga popp värvida see tumeroheliseks metallikuks, suurema teraga, et sätendaks.
Viiesed valuveljed ikka hõbedased.
Vana värv oli eelmise venna värviparandustega nii lapiline juba, et kohutav...värvivariantide seas oli ka salatiroheline ja taevasinine.
e28 värviga pole tõesti pistmist, lihtsalt selle auto peal hakkas see mattvärv meeldima Smile Püstoliga tehes oleks veelgi silmatorkavam üle pe... tehtud tagakoobastevahetus,plekk pleki peale pmst Big Grin Õppetund:kõige odavam keevitaja pole parim keevitaja...

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne