Näpitsad ja 22 võti
#21

Oma elust pidin 11 kuud pühendama ajateenistusele ja kaasa anti rootsi AK4.
Nagu ei mäleta, et selle komplektis oleks olnud näpitsad.
Kas parabellum on väga kehva disainiga, et paljaste näppudega ei saa hooldust teha?
Vajab mõne vedru painamist peale 10000 läbisõitu?
Või oli spetsiaalsed komplektid härradele, kel näpud meenutasid sardelle?
Vasta
#22

Mina, kui vana Punaarmee komandör ja EV reservohvitser (lipnik  Sad ) olen ka üht-teist näinud ja läbi elanud. Ja ma ei hakka siin "kekutama ja pläkutama" kui mitu aastat minul õnnestus Jupiteri teenida.
Tõesti, P08 kabuuris oli mõni spetsiaaltööriist selle legendaarse tulirelva hooldamiseks/lahtivõtmiseks.
Nüüd aga on asjad sealmaal, et las teised ka postitavad, mina ise liigun teise perspektiivsesse teemasse - huumorimeel, kui asi iseeneses ja selle hindamine!  Smile
Olen teinud siin postituses eksitava vea, nimelt mõtlesin ma sõjajumal Marssi, kirjutasin aga tema ülemuse, Jupiteri nime, aga vahet pole, ega keegi aru ei saa ja vist ei tahagi saada.
Vasta
#23

No see on väga hea näide, kuidas foorumi ja huumorimeele abiga saab teha seda mida ei suutnud ei Stirlitz ega GR ja U. Nimelt pean mina silmas täiesti õigete luureandmete ühildamist ja põhjalikku süvaanalüüsi, mis tuleneb kindlasti sellest, et GR ja U poistel oli Windows95 litsenseerimata, a Stirlitz lihtsalt uskus kõike mis talle räägiti.

Nimelt vihjan siis sellele, et jevaPrauni automobiil oli tõepoolest soomustatud ja pealt kaetud alumiiniumiga. See teadmine lisab nüüd võrrandisse muidugi võimaluse, et need pika mokaga näpitsad olid 1945-ndal juba täiesti asjakohased ja võimalik, et lisati komplekti hiljem tehase järelpaigutusena, sest kuidas sa hing muidu seda tina sealt alumiiniumi ja soomuse vahelt välja nopid:

[i]Original body panels were replaced with 2.3mm thick armored steel with an outer layer of aluminum,[/i]

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#24

Inspekteerisin veelkord elemente ja leidsin ka 22 võtmelt kulli ja kirjad, pildilt ka kehvasti näha, mokkade juures.
Parabellumi võime nüüd vist välistada?
Vasta
#25

Mina jään enda variandi juurde! Või oled ise veel midagi üuut sisulist leidnud? Kui see ei ole Parabellum, siis mis see on? Olid ju ka Parabellumist mereväe variant ja trummelmagasiniga mudel kahurväelastele vms?
Muide, mis seal M22 mutrivõtme käepidemepoolses otsas on, ma ei saa aru? Ei ole justkui kummiheebel, et oleks tsikli varustusest?
Me võime ju nalja teha ja ma ei tahaks ennast kiita (jah, valetan!) aga kes on siia teemasse praegu enim infot andnud, kas ksf! kass, ksf! londiste või keegi kolmas?
No ei usu mina, et need näpitsad oleks kuulunud mingi tavasõiduki riistakasti, need on spetsiifilised pikamoka näpitsad, muidugi on siin õigesti mainitud, et need võisid eewaprauni mersu utiliseerimise komplekti kuuluda, täiesti õige, aga mitte bmwzündnäppdkvuu komplekti, pigem mingi elektriku või sidemehe vms parabellumi juurde, samas ilmselt on ikkagi olnud mutrivõtmega komplektis, sama tootja, sama leiukoht jne. Ja on mul ka tõestisündinud lugu kassi näpitsate kohta olemas, aga ma ei räägi seda siin teatud kriitiliste foorumlaste frusteerumise ärahoidmiseks. Ja kainekssaamise kohta ka valetasin ja seoses sellega ma sisulist arutelu praegu edasi ei arenda, Ja rõhutan veelkord, et WaA templi number on seotud konkreetse koha ja kontrolliga, mitte et keegi 3-nda riigi relvastusministeeriumi kõrge ametnik oleks Metroserdi UAZ-bussiga mööda Suur-Saksamaad ringi sõitnud, 29 kg kaaluviht taskus ja suvalist templit suvalises kohas suvalise toodangu peale toksinud.
Nüüd, ca 4 aastat hiljem pean end parandama ja mainima, et konkreetsed WaA kontrolltemplid olid siiski seotud konkreetsete kontrolli teostavate isikutega (konkreetse kontrollgrupi juhiga), keda võidi komandeerida siia-sinna vastavalt vajadusega ja sellest ka konkreetsete WaA templite numbritega tulenev "segadus" nii kontrollitud toodangu, kui ka aastate lõikes esineva mitmekesisusega. Täielikku WaA templite jms nimekirju pole, sest märtsis 1944 pommitati vastava ametkonna peakorter maatasa ja andmed hävisid.
Mõnest hiljem huviliste poolt koostatud tabelist võib leida seda WaA204 perioodil 1936 - 44 ca 20 x erinevalel toodetel.
Vasta
#26

Ei ole kummieebel, lihtsalt käepide on.
Sõidukil oleks jah mugavam kasutada näpitsaid, mille mokkadel on kumer koht.
Vasta
#27

(13-04-2020, 00:12 AM)kass Kirjutas:  WaA templi number on seotud konkreetse koha ja kontrolliga, 

Täpselt nii on. Selle pärast ongi see aasta seal väga oluline õieti välja lugeda, aitaks edasi.
1937 leiab WaA204 templi kokkuvolditavalt lusikalt, (kui vaja saab pildi ka)
1942 leiab WaA204 templi juba jalaväelabidalt.[url=http://www.dekalegapermilitaria.nl/German-shovel][/url]

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#28

Neist esimene võiks olla kahtlusalune kui võtta aluseks et 1939, aga kindlasti ei ole see täielik nimekiri, kuna siit puuduvad juba varem mainitud lusikas 37 ja labidas 42. Võimalik, et vastus peitub nendes tähtedes, mis kana vastaspoolel on.

WaA204 jvf W. Brand Heidelberg 1936, 38,39,41
WaA204 gmo Rahm & Kampmann Kaiserslautern 1944
WaA204 Hohmann Kaiserslautern
WaA204 avx Südmetall AG, Mussbach a.d. Weinstr.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#29

tere,mutrivõtmeid ja veel paljusid tööriistu on hea käsitleda kui nende käepideme lõpus on laiend-munakas,ei libise käest.
Vasta
#30

Põigates jälle veidi tagasi ja kõrvale tsikleti sumpsi ja esiratta juurde...vahepeal helistas anonüümne foorumlane ja juhtis tähelepanu tõsiasjale, et kui selle tuletoruga pole just mingeid inetusi tehtud, siis võiks antud komplekt kuukuda mingile väikesele mootorsõidukile, mille tuletorud on väljunud silindri tagaküljelt, vb mingi väike Ardie või 125 ccm Sachsi mootoriga võrr. Esiratas 120 mm piduritrumliga võiks ka sellistele aparaatidele kuuluda. Ja jätkuvalt arvan, et ei need näpitsad ega ka mutrivõti pole ühegi "tavatsikli" tehasekomplekti kuulunud. Vb on üldse selle sealt samast kandist tulnud Saare tehase võrri tükid!  Toungue
Vasta
#31

(13-04-2020, 01:34 AM)spitfire Kirjutas:  Neist esimene võiks olla kahtlusalune kui võtta aluseks et 1939, aga kindlasti ei ole see täielik nimekiri, kuna siit puuduvad juba varem mainitud lusikas 37 ja labidas 42. Võimalik, et vastus peitub nendes tähtedes, mis kana vastaspoolel on.

WaA204 jvf W. Brand Heidelberg 1936, 38,39,41
WaA204 gmo Rahm & Kampmann Kaiserslautern 1944
WaA204 Hohmann Kaiserslautern
WaA204 avx Südmetall AG, Mussbach a.d. Weinstr.
 Kui nüüd eeldada, et see 204 piirdus tõesti selle 4 firma toodangu kontrollimisel kasutamisega, siis nagu paistab, 2 esimest - Wilhelm Brand, Treibriemenfabrik, Heidelberg Green ja Wilhelm Brand, Treibriemenfabrik, Heidelberg Green olid naha ja koti jms kauba tootjad ning ilmselt näpitsaid ning mutrivõtmeid ei tootnud. Viimase,  Südmetall AGMußbach, vorm. Süddeutsche Metallwarenfabrik, Frankfurt a. M./Mußbach a. d. Weinstraße. nimes on juba kirjas, et tegu oli metallitehasega, kes ilmselt võis tõesti teha lusikaid, labidaid, näpitsaid ja muudki. Millega Hohmann Kaiserslautenis tegeles, mina ei tea. Mida L&S tööriistadel tähendas, ka ei tea, vb see mis iganes tootja tegi need riistad mingi firma L&S toodangule komplekteerimiseks?
Vasta
#32

Põhjus miks guugel suunab WaA204 numbriga sujuvalt kuid kindlalt Luugeri tukkide juurde on kabuuris.
WILH. BRAND HEIDELBERG 1939 WaA204 on saksa tähtedega kabuurile kirjutet. 

Ma hakkan kahtlustama ikkagi seda: WaA204 avx Südmetall AG, selle tehase omapäraks on mainitud, et ta ei värvinud detaile vaid kattis relvasinega, jutt käis magasinidest.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#33

Need tööriistad on kaetudgi mingi õhukese musta kihiga.
Vasta
#34

Selle võtme pealt võiksid kah need numbrid välja puhastada ja kirja panna. Kui lähtuda koodist KSB siis viivad jäljed Prantsusmaale.
Wiki tõepoolest räägib, et tootsid võtmeid võrride tarbeks. Aga aastad nagu ei klapi, ma ei tea millal Allo-Allo kõrtsis kotkad käima hakkasid. Enne nagu poleks põhjust seda kana sinna näppide peale lüüa.

ksb     Manufacture Nationale d'Armes de Levallois, Levallois, Paris

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#35

(13-04-2020, 15:56 PM)kass Kirjutas:  
(13-04-2020, 01:34 AM)spitfire Kirjutas:  Neist esimene võiks olla kahtlusalune kui võtta aluseks et 1939, aga kindlasti ei ole see täielik nimekiri, kuna siit puuduvad juba varem mainitud lusikas 37 ja labidas 42. Võimalik, et vastus peitub nendes tähtedes, mis kana vastaspoolel on.

WaA204 jvf W. Brand Heidelberg 1936, 38,39,41
WaA204 gmo Rahm & Kampmann Kaiserslautern 1944
WaA204 Hohmann Kaiserslautern
WaA204 avx Südmetall AG, Mussbach a.d. Weinstr.
 Millega Hohmann Kaiserslautenis tegeles, mina ei tea. Mida L&S tööriistadel tähendas, ka ei tea, vb see mis iganes tootja tegi need riistad mingi firma L&S toodangule komplekteerimiseks?
This is an original black hard-shell holster which shows model "P.38", the date "1943" (the last year these hard-shell holsters were made) the military proof mark "eagle over WaA204" and also the maker code "hjg" which was the WW-II German Ordinance code assigned to Kimmach Brunn, Fabrik fur Heeresausrustung, Kaiserslautern.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#36

Võtmete kastist tuli üks vene võti  32 mm ja teine ots heebli labidaga. Kuna teadjad veel loevad siin, siis küsiks, et mille komplektist pärit.  

Parimat  h2rra.

   

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#37

Pobeda M20 komplektis oli selline võti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne