Võib kustutada.
#41

(14-04-2020, 09:52 AM)GRAND Kirjutas:  
(14-04-2020, 08:49 AM)diesel Kirjutas:  laiali lükkav kirves on mõistagi üliaeglase liikumise kompenseerimiseks.
kehvasti lõhki mineva puu puhul loomulikult jälle suureks takistuseks.
kui lint viib lõhutud kraami ära, siis võiks kirves olla võimalikult õhuke.
ja päris või "päris" halumasinal lükkab silinder ikka üsna vastu kirvest.
poole peale ei jäeta midagi. mida väiksemaks see vahe jääb, seda rohkem on
eelmised halud jalust ära ja ei lükka uut pakku viltu.

 Ei mõelnud, et jätab poole peale Kust seda välja  loed ?

diesel'il oli ju õigus, sest ise kirjutasid järgmist:  Nüü,d kui Sa vaatad "päris"    halumasinaid siis seal ei lõhuta pakku esimese töökäiguga lõpuni, vaid järgmine lükkab eelmise läbi. Seega pole vajadust laialilükkava disainiga kiilu järele 
Tegelikult tundub, et ega sa ise midagi oma kätega valmistanud ei ole. Selliste "meistrimeeste" kommentaarid on alati vasturääkivad,
Vasta
#42

Sinu idee elluviimine edeneb hästi. Võhikule tundub see ehitus jalutuskäiguna pargis. 
Suurepärane vaatamine!
Vasta
#43

11 min teed seda lukustit palgi hoidjale - minu soovitus oleks sinna väiksest vinklist nö kaldtee teha selle lukusti konksule. Vinkel püüab selle konksu kinni ja hakkab samal ajal mööda nn kaldteed seda üles tõstma jõudes plaadile kukub ise auku.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#44

Tere

Vaatasin ka seda vinnastamise "haaki". Sellel oleks hea, kui saaks jalaga vabastada läbi mingi pedaali vms. Lükkaks selle konksu tagant ära lihtsalt. Jääks ära silindri uuesti survestamine.
Muidu väga huvitavad ideed. Peab ka omatehtud lõhkujat ringi tegema hakkama.

Ivari
Vasta
#45

Ma saan aru, et tehakse kättejuhtuvast materjalist, aga...
Punast nuppu ei tohiks keti või mida iganes sisselülituseks tarvitada.  Jääd karvupidi kusagile vahele
kinni, võõras tuleb päästma ja vajutab....

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#46

Tolle ülemise vedrukinnituse võiks vast pisut ümber teha nii, et iga lõikega ühest punktist vedrut küljele ei painaks. Jah, tõenäoliselt kestab ikka ja kui ei kesta, on varu terve kastitäis, aga väike kohendamine nii, et vedru töötaks ainult tõmbele, poleks ka keeruline.
Vasta
#47

Ketipingutus poldile kontra peale. Videos jäi silma, et keris lahti lõikamise ajal. Toungue
Vasta
#48

Kui seda saepuru nüüd rohkem tekib, siis ma peaks su juurde ennast koristajaks smuugeldama, kui just järgmine masin pole pelleti press.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#49

Palgi ettenihkele tekkita mingi mõõrdulatt kuhu vastu lükates tuleb õiges pikkuses, Näiteks 40cm ja kui liigub palk sinna vastu saab 40cm ja lõikad maha.
Samas võib see olla liigutatav, et saua ahi tahab näiteks 30cm ja naabrimmes oma kaminasse 50cm.
Saad aru küll ja edu jaksu sulle.
Vasta
#50

(05-05-2020, 07:49 AM)donn Kirjutas:  
(03-05-2020, 10:04 AM)Naabrivana Kirjutas:  Kui seda saepuru nüüd rohkem tekib, siis ma peaks su juurde ennast koristajaks smuugeldama, ...
 Sooviksid lepa laastu liha suitsutamiseks kasutada? Kas sinna sisse segatud ketiõli ei sega?
 Annabki omapärase meki Smile  Tegelikkuses kaob see õli olematuks seal  saepuru sees. Pigem tapab tänapäeval inimest miski muu kui õli. Saepuru tekib keti alumisel poole, õlitus on reeglina ülemisel poolel. Liigne õli kaob tähiku juure. Seega peaks olema suhteliselt puhas kraam. Ketist tulnud saepuru on parem kui kettast.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#51

Mul on suitsetamiseks mõeldud laastu tegemiseks spetsjom masin olemas, kui suurt kogust laastu tahad siis võib korraks käima panna. Muidu müün ka 5kg kottidena laastu, pole vaja mingi erilise mekiga kahtlast kaupa toota...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#52

vähemalt donni masin ei ole selline lesetekitaja, nagu siin videos:
https://www.youtube.com/watch?v=Uz7FdvuVjB8
Smile
Vasta
#53

(02-05-2020, 16:17 PM)donn Kirjutas:  
(02-05-2020, 16:02 PM)M.R. Kirjutas:  ...
Punast nuppu ei tohiks keti või mida iganes sisselülituseks tarvitada. ...
Tõsi ta on, vahetan rohelise vastu ümber.
Milleks vahetada? Komistamise, ootamatu terviserikke korral näpp vabastab lüliti ja mootorid seiskuvad.  Puudub vajadus seadme välja lülitamiseks!
Vasta
#54

(08-05-2020, 21:49 PM)Polesi Nuasi Kirjutas:  
(02-05-2020, 16:17 PM)donn Kirjutas:  
(02-05-2020, 16:02 PM)M.R. Kirjutas:  ...
Punast nuppu ei tohiks keti või mida iganes sisselülituseks tarvitada. ...
Tõsi ta on, vahetan rohelise vastu ümber.
Milleks vahetada? Komistamise, ootamatu terviserikke korral näpp vabastab lüliti ja mootorid seiskuvad.  Puudub vajadus seadme välja lülitamiseks!
Moelleri/Eatoni nupul saab ka ainult klaasi vahetada, pole vaja tervet nuppu ringi tõsta..
Vasta
#55

(08-05-2020, 23:08 PM)kolentin Kirjutas:  
(08-05-2020, 21:49 PM)Polesi Nuasi Kirjutas:  
(02-05-2020, 16:17 PM)donn Kirjutas:  
(02-05-2020, 16:02 PM)M.R. Kirjutas:  ...
Punast nuppu ei tohiks keti või mida iganes sisselülituseks tarvitada. ...
Tõsi ta on, vahetan rohelise vastu ümber.
Milleks vahetada? Komistamise, ootamatu terviserikke korral näpp vabastab lüliti ja mootorid seiskuvad.  Puudub vajadus seadme välja lülitamiseks!
Moelleri/Eatoni nupul saab ka ainult klaasi vahetada, pole vaja tervet nuppu ringi tõsta..


Jah, nupu kate ei maksa ka midagi. Ainuke probleem mida ma näen on puuduv kummikate ja karp mis kontakte kataks, Tolm ja niiskus rikuvad need nupud üsna ruttu.

Ilmselt ta teab seda ise ka.

Seene võiks küll panna lisaks. Kunagi ei tea mis valesti võib minna.
Vasta
#56

Uhke värk,mina teeks lõhkumise natuke kiiremaks.Tubli.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#57

Ilma inisemiseta ei saa ja selleks foorum ongi.
Kaks asja jäi silma. Donn on hakanud järjest rohkem kasutama diagonaalühendusi ja see on minu silmis üks asi, mis eristab meistrit soss-sepast.
Siin oleks võinud seda samuti teha:

   

Teine asi veel. 
Minu arvates ja -kogemuste põhjal on alati lihtsam värvi alla minev materjal puhastada juba enne kokku keevitamist. Ja peale puhastamist töödelda täies ulatuses sellise imevahendiga, mis ei maksa poest ostes mitte kui midagi, küll aga annab toote lõpliku välimuse kestvusele tublisti plusse juurde. 
Peale keevitamist ei jäägi enamat üle, kui töödelda selle imevedelikuga koostamise käigus mehaaniliselt kannatada saanud kohad korra veel ja kogu karkass lupstigi värvi alla. 
Kulutad küll mõne tunni kauem omast hinnalisest tööajast, aga tulemus saab kordades parem ja ilmastikukindlam.

Aih, üks asi meenus veel...
Nelikanttorudele, kui otsad jäävad avatuks, siis kindlasti neile kaaned peale. Pimedad ette. Otsad peavad jääma suletuks, siis ei tüki niiskus sinna liiga tegema. Millimeetrisest plekilätakast sellise korgi valmistamiseks piisab, millega saab keevituse teel otsa sulgeda. Visuaalselt samuti professionaalsem kui tühjalt haigutav seest roostetav ava.

Vahva igatahes! Biiiiig Like ja tervist ning edu!

Smile
Vasta
#58

Latile piiraja lisada, et kui kelk pole lõpuni tagasi, siis ei saa lõpuni lõigata. Hoiab ehk mõne keti pikemalt töös.
Vasta
#59

Eks tee proovi.
Pildijoru minu poolt -

Toorik
   

Neljakümnese lamellkettaga roostest puhastatud
   

HP AntiRustiga õhtul kaetud
   

Hommikul selline tulemus
   

Ja raam kokku keevitatuna
   

Peale keevitamist tegin veel ühe antirustiga katmise, et kõik kriimustatud ja käiatud pinnad saaksid korralikult töödeldud. Enne värvimist pühkisin antirusti poolt pinnale tekitatud lahtise tolmu maha. Antirust loob väga hea nakkuvusega värvialuse kaitsekihi. Hea tulemuse saavutamiseks soovitan värvida ikkagi kahes etapis ehk krunt- ja lõpuks viimistlusvärv.
Vasta
#60

viis pluss idee ja masin. kui eestlaslikult norida, siis ma oleks keti kaitse veidi teisiti lahendanud. teinud sellise katte, mis noolel kogu aeg peal ja nool tuleb katte alt välja ainult lõikamiseks. kate jääks puu servale pidama. analoogselt nagu on ketassaagidel.
vaatasin videost, et "kelk" ei tõmmanud üht puud hästi edasi, kas suuremad/teravamad nagad kelgul ja jämedamad rullikud ei lahendaks seda probleemi? rullikud peaks keerlema ka ainult ühes suunas, et kelk ei saaks puud valele poole lükata.

Pähkliajude hirm
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne