Laste atv
#1

Poiss 5a. nõuab uut atv-d. Õigupoolest võib selle vabalt liigitada ka vanamehe lapsepõlve puudujääkide kompenseerimiseks. Ühesõnaga nüüd poolteist aastat on tüüp ringi vuranud selle hiina elektrikaga mis küll lapsele meeldis aga isal ajas tänu "insenertehnilistele" lahendustele iga kord harja punaseks. 
Nüüd varsal niipalju juba nutti peas, et kindlasti peab olema masin mis häält ja tossu teeb, ning millega saaks kohalikus karjääris madistamas käia. 
Milliste kaubanduses müüdavate 50ccm -125ccm atv dega olete kokku puutunud? Mida soovitatakse ja millest kaarega mööda minna? On kellegil lähemat kokkupuudet?
 Hinnalt jääb valikusse ilmselt ikka hiinakas aga ka neid on erinevaid... kõike ei jõua läbi proovida.
Tehniliselt võiks ka ikkagi olla töötavate lahenduste peale rajatud sõiduriist.
Vasta
#2

Isegi 125 jääb maastikul lahjaksSad Ma alla 400 ei soovita kuidagi. Aga need on valusa hinnaga...

Võta šarniiridega esiseillaga isend, on vähem muret. Pehmed ja "optimeeritud" konstruktsiooniga on need kõik.
Vasta
#3

(14-04-2020, 16:37 PM)v6sa Kirjutas:  Isegi 125 jääb maastikul lahjaksSad Ma alla 400 ei soovita kuidagi. Aga need on valusa hinnaga...
VIIE aastasele, really?
Vasta
#4

400-ne on tõenäoliselt roolivõimuta ja tagadiferentsiaalita- raske väikemehel juhtida. Ja künnab koju tulles muru hullemini üles. Lapselaps läheb sügisel kooli. "Punast" e 400 võtab vaid siis kui "musta" e 800-st kodus pole. Ja ostke kahe peale- pool maksad ise, teise poole maksad väikemehe eest...Saad ka vahest sõita kui bensiin tahab reservile keeramist.
Muuseas, milleks on 400-sel Hondal õhupuhasti juures "pimesool"- ühe otsaga u 10 l mahuga plastmagu? Starteri harjade vahetusel jätsin panemata ja nagu midagi ei juhtunud. Andis eest õngitseda, tagasipanekuga vast ei saakski hakkama.
Vasta
#5

(14-04-2020, 16:49 PM)mellpoiss Kirjutas:  
(14-04-2020, 16:37 PM)v6sa Kirjutas:  Isegi 125 jääb maastikul lahjaksSad Ma alla 400 ei soovita kuidagi. Aga need on valusa hinnaga...
VIIE aastasele, really?

Hooga pannes ei jää. Aga kui hakata aeglaselt ukerdama, siis pokude vahelt sai korduvalt välja tõstmas käidud nii enda oma kui ka paari tuttava sarnaseid. Ei jätku rammu, et august välja/üle kühmu ronida.

Jäik tagasild on küll õige märkus - künnab kenasti pöördel.

Rooli/lenksuvõimendit pole ka ühelgi küsitud hinnaklassi asjal.
Vasta
#6

(14-04-2020, 16:37 PM)v6sa Kirjutas:  Isegi 125 jääb maastikul lahjaksSad Ma alla 400 ei soovita kuidagi. Aga need on valusa hinnaga...

Võta šarniiridega esiseillaga isend, on vähem muret. Pehmed ja "optimeeritud" konstruktsiooniga on need kõik.
Mingi selline siis? Aga et 5-aastasele 7kW lahja oleks? Kunagi olid autod 7kw'd  Big Grin
Vasta
#7

https://motokeskus.eu/toode/atv-50n-125c...-7-rattad/

Ma ostsin oma poisile sellise kui ta 5 sai.Uhas sellega mingi 3 hooaega, siis läksime kartidele üle.Nüüd mitu aastat juba sõbra laste Käse,uhavad aga edasi.
Ainuke miinus oli see kuradi kett,siis hakkas peal püsima kui tegin keti talla ja juht rullid kapronist,nagu krossi rattal,muidu oli koguaeg maas.Kulusid ka taga klotsid ragu juust. Mootori poole pealt pole mitte midagi tehtud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#8

Pole teil ilmselgelt 125cm3 atv-ga kogemust. 

Tütar sõidab 124cm3 KXD-ga juba kolmandat aastat, oleme käinud nii pikematel matkadel kui ka rabas ja karjäärides, jõust nüüd küll puudus ei tule. Kolm käiku edasi, üks tagasi. Tippkiirus mingi 70km/h ehk, endal teinekord suurega annab täitsa metsas järel püsida...  
5 aastasele on sellest rohkem kui küll, arvan et mingi 10 aastaselt võib hakata suurema peale mõtlema...  



[Pilt: 01123785911adcb.jpg]

Auto 24-jas neid ikka müüakse, ise eelistaks tagant suurte ratastega isendeid, üleliigne elektroonika pealt nahhui, ette korralik töötuli ja summuti raamikinnitused üle keevitada ja edaspidi on ainult kalla ja talla pill.  Läbisõitu on meie omal mõned vast ca 100 paagitäit, õli vahetanud mõned korrad ja rohkem polegi midagi teha olnud. Õhukummid said ka ette pandud. 

http://www.mototehnika.ee/used/3342688

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

(14-04-2020, 19:54 PM)mlsluik Kirjutas:  Pole teil ilmselgelt 125cm3 atv-ga kogemust. 
...

Siledal ja kiiresti polnud üldse muret: käis üle nipli, nigut lupsti. Korduvalt ja mõlemad. Meil läks õnneks - terveks jäid. Aga kui läks ronimiseks, siis korduvalt kukkus kahe mätta või noti vahele ja ise välja ei saanud. Kui tirts peal hüppama-nõksutama hakkas, tõmbas rattad ringi ja oli üldse sees.

Muidu õuel ja siledal heinamaal paarutada kannatas küll. Kaugelt suretamsie-käivitamise funktsioon oli hea kasvatusliku efektiga - kui läks sõit liiga uljaks, sai mõneks ajaks jahtuma pandud.

Tuleb muidugi tõdeda, et need probleemsed pokud ja tüved olid ikka säärased, kust kettidega VW Caddy enam üle ei saanud, mitte mingid murumättad või sõstrapõõsad.

Täisjäik kast, nagu Sinu omal ilmselt on on sedapalju parem, et saab täpsemalt veojõudu doseerida. Meie omal võttis variaator palju maha.

Nüüd sõidab sellega üks austet ksf!, kes võib-olla võtab kommenteerida.
Vasta
#10

400 või rohkem on vist 5 aastasele tiba palju.Luige jutuga täitsa päri,enda poiss alustas 50sest umbes neljaselt.125 teeb ikka korraliku sõitu juba.
Kutt oli umbes 11 kui 250sed ostsime.Ehitasime esisillad ringi ja tagakiiged pikemaks ning kõik hiinaka nõrgad kohad käisime üle ja täpselt ongi,et kalla ja talla.
   
   
   
Mitte,et siin äriga tegeleda aga siiski mainin,et pildil olev masin ka müügis.Poiss enda oma müüs möödunud aastal ära,ma enda oma ei raatsinud aga nüüd olen järeldusele jõudnud,et üksinda sõitmas ei viitsi käia ja aega ning entusiasmi ka vähevõitu.Masin on arvel ning omab kindlustust ja ülevaatust.
Vasta
#11

Seda et 124cm3 põletab asfaltil igast asendist rehvi, kohe mitte ei usu et töökorras masin poku vahelt välja ei jõua tulla...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#12

Ju ta siis polnud töökorras, mis ma muud ikka oskan kosta. Koos kolme samamõõdulisega, mis sama jaksitult esinesid sarnases situatsioonides.

Minu kogemused on poekaubaga, mida ei ole üle käidud.

Tehnilisi muresid, peale optimeeritud konstruktsiooni lagunemise, meil ei olnud. Peale seda, kui hiina küünal sai päriselt töötava NGK (või oli äkki Bosch...) analoogiga asendet.
Vasta
#13

Õnneks oma Poiss aka ksf!Malloc "alustas" 1500cc Ladaga, "ilma rehvideta" ja suurel kiirusel Wink Enamus on seda oskust tunda saanud... 
Need lapseaateeveed jäid proovimata Wink ATV on töötegemise traktor! Metsatraktor vms...
Vasta
#14

110 või 125cc, neil väga vahet pole. Sellises vanuses lapsele on vägagi piisav, 200 peale tuleb siis üle kolida, kui mingi10-11 on. Valik tee raami suuruse järgi. Osta kõige suurema raamiga, mis leiad, seda turvalisem tunne on ka lapsel. Ja reaalselt läheb ka raskemini ümber.
Varem mainitud keti maha viskamine tuleb kohe korda teha, hästi aitab uus kett. Mul on ketti maha pildudes kaks korda käigukastis veovõlli pooleks murdnud.
Vasta
#15

Raami mõõdu mõju ülekuudi käimisele on väga hea meeldetuletus!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne