Rehvipingid
#1

Otsinguga ei leidnud siit foorumist, teen siis teema.
Otsin garaazi rehvivahetuseks tarvilisi pinke. Kasutatud komplektide hinnad algavad umbes 1000 euro ümber. Kõige odavama uue leidsin sellise: https://www.antehnika.ee/toode/2021/rehv...-111-w-110. Kui palju need kasutatud pingid üldse kuluvad, on seal mingid kuluosad või saab pink lihtsalt otsa lõpuks. Uue pingi puhul millised oleks need esimesed variandid mida oleks mõtet osta. Kas Lätist saab odavamalt?
Seadmed hakkavad tööd tegema sellises ühisgaraazis mitte rehvitöökojas, seega päris profikad jätaks hetkel kõrvale, kuigi üldise harimise mõttes võib ka neid näiteks tuua.
Vasta
#2

Soovitaksin osta kasutatud profipingid, Hiina kräpp ei tee inimest kasutamise käigus õnnelikuks.
Vasta
#3

Einar, äkki oskad mõned argumendid tuua, miks 10 jooksu jaoks aastas  on uus hiina pink on kehvem ja elu temaga raskem, kui 10a vana nimega pingiga, mis on iga jumala päev 6 tundi tööd teinud?
Vasta
#4

Ma tegin PULI hiinakatega 6 aastat tööd,siis vahetasin montaazika välja,poom paindus niipalju juba läbi,et fekaal oli tööd teha,tasakaalukas endiselt hiinlane.Hooajal on kiirematel päevadel 25-30 autot olnud päevas selline kesimine 10-15 autot.Seda muidugi kuskil pea paari nädala jagu,siis tilguvad,aga töö on tehtud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#5

Montaazikatel ongi häda selles et poom pole tehtud metallist vaid riisist.

Kui natuke rohkem jõudu rakendada (loe: vahetad madala profiiliga rehvi) jookseb poomi pea vastu velje serva ja rikub velje.


Hiina balansipingid on aeglased ja ei saa "ühe" korraga raskusi paika vaid küsib veel ja veel ja veel.
Vasta
#6

Eelkõnelejaga nõus,aga teema algataja ei otsigi pinke mass töö jaoks,poomiga saad ka nii mängida,et ei kahjusta velge.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#7

Et siis hiina sitta ei tasu osta, aga kui on Poolas tehtud? Mida arvata nendest: https://www.osta.ee/rehvide-paigaldamise...21538.html
Vasta
#8

Montaazikas on täpselt selline nagu see hiina"fekaal"

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#9

mina olen vahel leedukate käest asju ostnud.
teinekord täitsa jumekad hinnad.
enne viiruseid sai enam-vähem netilehel olevate hindadega siin kätte asjad.
kuis nüüd sisteem käib, seda ma öelda ei mõista.
https://www.liudoirankiai.com/en/catalog...s-changers
Vasta
#10

Niiöelda raha juurde pannes ja kasutatud või uut tehnikat vaadates on põhiline võit mugavuses. Makaronist tehtud hiina pingiga on hobikorras võimalik iseendale vajalik kogus rehve ära vahetada küll, aga mõned asjad on ikkagi mõeldud töötegemiseks. Olen ise ka aegajalt vaadanud mis kasutatud tehnikat pakutakse, võiks enda hobipingi välja vahetada - vaatasin just rohkem kallutava mastiga pinke, minumeelest tuleb sellest põhiline vahe mugavuses. Tasakaalupinkidega on lugu suhteliselt sarnane, odavamatel pead ise käsitsi ringi ajama jne (mis ei võta kindlasti tükki küljest kui paar korda aastas teha). Raske öelda kui täpsed need kõige odavamad hiina pingid on, olen pidanud Tallinnas suvalises rehvipunktis tasakaalustatud rattaid pärast üle käima, kõik 4 olid vähemalt 30 grammi mööda (mis annab juba täitsa tublisti tunda).
Vasta
#11

Rehvipinkide komplektis on tavaliselt montaažipink ja balansipink.
Montaažipinke on terve Kuldne Börs ja Auto 24 täis, põhiliselt neid odavamaid hiinakaid.
Olgu ta siis Wolf Germany või muu, mis alla 1800-2000 euro jääb, on ikka pesueht hiinakas.
Hiina ja euroopa montaaažpinkide vahe on materjalis, aga on ka korralikumaid hiinakaid. Nagu veneajal olid hiina termosed näiteks võrrelduna kohalikega.
Osade hiinakatega ei saa kaua tööd tega, selg väsib ära. Töölaud ja mast pole omvahel kooskõlas, aga hiinlased on tavaliselt meist ka lühemad.
Osta võib montaažipinki kasvõi leedust, aga kui plastkatted ära kuluvad, siis peab sealt ka neid otsima.

Kui montaažipink on lihtne nagu jalgratas, siis balansipink on teine maailm. Balansipingist sõltub ka töö lõpptulemus, kas on vibra või mitte.
Seega, pead oskama balansipinki kalibreerida ja balansipinki peab saama kalibreerida.
Korralikul tasakaalustusel on üks tasakaaluviht paremas veljeservas ja teine vasakus.
Ka valuveljele ainult 2 kleebitavat riba. Kui on rohkem tasakaaluvihte, siis on pink oma nullasendist väljas ja vaja on see üle kalibreerida.
14-16" velje tasakaalustamine õnnestub pea iga balansipingiga, aga 18" ja ülespoole on vähe teine maailm.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne