MTZ-05 küttepump
#1

Tere!

Kas keegi oskab suunata, kus saaks sellisele riistapuule veel tänapäeval varuosasid?
Bel-Est Türil ei paku midagi.
Facebooki on ka kammitud, samuti Googlet...
No ei leia..

Karbuss lekib nagu mahlakas
See kütte käsipump, mis seal on, selle kinnitusepoolsest osast lausa tuleb küttejuga välja, kui pumba nn. käepidemest kütet peale pumbata.
Ise nägin seal vedru, mis hoiab pinget ja stopperseibi... kas seal peaks siis olema mingi tihend ka ideeliselt?
Samuti membraan täitsa katki seal.....

Samuti natuke arusaamatu ,mis õli sinna mootorisse käib...
Vasta
#2

Õliks on suvaline mootoriõli, miskine 10W40 poolsünt kärab hästi. Või pane seda, mida muu tehnikapark tarvitab. Sel pajal pole suurt vahet.

Varuosade tarnekanaleid pakub keegi targem.
Vasta
#3

Mis te teete oma õuenarridega elu keeruliseks. Paar juppi vinklit ja plekist kinnitusvits, tõstate paagi kõrgemale ja unustate igaveseks selle kütusepumba(oli äkki ZAZ oma?). Milleks seda täiendavalt vaja on?
Karbussi tihendimaterjaliks kasutati vanasti sellist paksemat pehmet pruuni värvi plastikut see ei andnu düüsi ummistavaid karvu, vast on tänapäeval analooge ka saada. Ja reeglina keerati vanasti ikka kaanepoldid korralikult kinni nii et kaaned poldiaukude vahelt korralikult kõveraks kooldunud, see viga tahab ka enne uut tihendit praavitamist. Ning karbuss on sellisest materjalist et nii kui bensiin sügisel sisse jääb on kevadeks kiht lahti hapnenud ja kõik augud sodi täis.
Vasta
#4

Nüüd ajasin küll asjad segamini totaalselt-- vaja ongi tegelikult küttepumpa, aga sinna ju krt istub täitsa vana hea ziguli küttepump...seda ikka peaks poest leidma.

Aga üks küsimus veel, süüteküünal--- kas keegi oskab öelda, milline läheb?

Kahjuks jäi maha keeramata ja kaasa võtmata....motoplokk aga asub teises Eesti otsas...

Käivitumine on kuidagi raske sellel pillil, prooviks esmalt selle küttepumba metsiku lekke korda saada ja uue süüteküünla panna, ehk asi paraneb...
Vasta
#5

NGK BP5HS  on kindla peale minek. Odav kah.
Vasta
#6

Põllumajanduse kaubamajas ja Pärnu kandis Alve poles müüdi tehnilist armeeritud õlikindalt õhukest kummi millest sai teha ise diafragmapumbale membraane. Jõuosale peaks saama osi BelEST käest. Mootor on uunikum, on ette nähtud A66 bensiiniga töötama, Big Grin palun ärge ajage naerma selle uunuimikidele esinduse otsimisega. Keegi otsis siin foorumis T20 traktorile esindust. Enne kui ostate sellise insener-tehnilise lahenduse tuleks mõelda kas on võimed käivad üle. 
Pöördu vene lehtedele, seal on palju informatsiooni ja leiutaja Lote hing elab venemaal veel edasi.
Siin on üks video kuidas reguleerida karburaatorit:
https://youtu.be/e4AtGbnN5ig
Mõttekam oleks lääne mootor peale visata.

Kas sellest ei annaks teha? https://www.periko.ee/et/a/gaz-53-bensii...1106142-13
Tallinnas tegutseb veel ehk Volga Kauplus, seal võib ka küsida, mootor peaks kasutama ЗАЗ-965 kütusepumpa.
Vasta
#7

Õlikindel ei = bensiinikindel alati.
Vasta
#8

Nii silmaringi laiendamiseks vahemärkusena, et selle aparaadi juures pole vaja palju pingutada et paak niipalju ülespoole tõsta et ta ka ilma pumbata toimetaks.
Vasta
#9

(28-04-2020, 12:17 PM)2715 Kirjutas:  Nii silmaringi laiendamiseks vahemärkusena, et selle aparaadi juures pole vaja palju pingutada et paak niipalju ülespoole tõsta et ta ka ilma pumbata toimetaks.
Kui paak on üleval kas siis saab ka juhtraua ümber keerata?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne