Iž Jupiter 2K - 1970a.
#1

Paar aastat tagasi jõudis vanaisa ja isa mootorratas minu garaaži varjule. Nüüd aeg hakata vaikselt nokitsema. Sõitis viimati umbes 1987 a, vähemalt viimane tehniline ülevaatus "läbiti" sellel aastal. 
Isa läks varem sõjaväkke, masin jäi räästaalla ja küünlaid oli vaja kellelgi võrri jaoks. Peale sellist väärkohtlemist istus 30a keldris peidus.  
Oli originaalis helesinine, isa pintseldas sinise punase kirjuks. Külgkorvist ei ole midagi järel kahjuks.

Komplektsusest puudu parempoolne küljekarp, tagumine poritiib, tuli ja iste. Vaja kindlalt uusi/korralikumaid leegitorusid ja summuteid.

Hetkel olen hädas silindrikaane ja silindrite eemaldamisega. Kinni mis kinni, teab keegi parimat lahendust kuidas see lahendada suuremate vigastusteta?

Alustuseks sai kõikvõimalikud poldid mutrid WD-40ga leotatud, kolvipeale ka kõvasti wd40, et äkki imbub kuhugi vahele. 

Ühe hädise pildi kah lõpetuseks, mehaanik eemaldab parempoolset summutit. 

[Pilt: 95583208_269757450724333_2728419180700237824_n.jpg]
Vasta
#2

(04-05-2020, 16:58 PM)aaduk Kirjutas:  ...Kinni mis kinni, teab keegi parimat lahendust kuidas see lahendada suuremate vigastusteta?

Alustuseks sai kõikvõimalikud poldid mutrid WD-40ga leotatud, kolvipeale ka kõvasti wd40, et äkki imbub kuhugi vahele. 
MoS2 eraldusõli on selle jaoks palju sobivam kui WD-40: https://www.bauhof.ee/et/eraldusoli-mos2...0ml-653118

Aga igal juhul edu masinaga!
Vasta
#3

Võid segada atsetoni roolivõimu õliga kuid kõige parem abimees on ikkagi gaasipõleti ning kruvikeeraja mil raud südamik. Anna kuuma ja haamrit. 
Kolbi pead puuklotsiga taguma, et liikuma saada.
Kui kolb on kinni roostetanud, siis on väntvõll ka rikutud.
Vasta
#4

kui mootor käib ringi, siis kaante-silindrite lahtisaamiseks võiks seda ilma karburaatorita lihtsalt veidi aega käiks sees vedada. küünal muidugi võiks peal olla ja lahti keeratud kaane mutrid vähemalt näpuga peale keeratud. kinniste mutrite jaoks aitab induktiiv-kuumuti.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni.
Vahel teen ka ultrahelipesu (kontakt ps).
Vasta
#5

Kolvid silindris kinni tuugalt. Ostsin seda mos2-ga penetreerimise vedelikku ja gaasipõleti ka olemas. Mutrid/poldid seni kõik kenasti lahti tulnud.
Vasta
#6

Petrooleum (e. diiselküte) peale ja lahti ta tulebki.

"Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega" /Iid-Tõstamaa/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne