Postitused: 211
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Tere!
Selgitan veidike tagamaad:
Diiselgeneraatorile vaja peale panna kallid(täpsed) kulumõõtjad. Vaja just kulumõõtjat mitte paagi mõõdikut, kuna kui kasutaks paagi mõõdukit siis peab paak alati loodis jne jne olema. Kuna generaator liigub ringi siis ei viitsi seda koguaeg loodi ajada.
Ühe võimalusena kasutada 2 mõõtjad. Üks pealevoolu, teine tagasivoolu. Pealevoolu näidikult lahutades tagasivoolu saab täpse kulu. Kui aga ühendada tagasivool kolmiku abil pealevoolu, peaks ostma teoorias ainult 1 mõõtja.
Kas tagasivoolu ühendamine pealevoolu kolmikuga tekitaks tehniliselt mingeid probleeme?
Postitused: 2,267
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
64
Etteandepumba ja kõrgsurvepumba vahelisele liinile tahad tuua tagasivoolu?
Sel juhul pole see eriti nutikas mõte, muidu oleksivad masinate tootjad seda juba magistraali ja ruumi kokkuhoiu huvides ammu teinud. Ettandepumba poolt tekitatud rõhk hakkab tagasivoolu niimoodi kindlasti takistama.
Kui on tegemist vabavooluga paagist otse kõrgsurvepumpa, siis saab küll. Aga mõõdik võib siiski valetama hakata.
Postitused: 10,572
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Tehniline probleem on see, et kütusekulumõõturid on seda täpsemad, mida suurem vool neist läbi jookseb. Sel on põhjus, miks täpsed süsteemid mõõdavad eraldi peale ja tagasivoolu. Ja see põhjus ei ole seadmetootjate ahnus.
Paljud seadmevalmistajad on mõlemad mõõturid ühte kesta pistnud: ühenda vaid voolikud ja klõpsa näidik paneeli ja anna minna.
Kütusesüsteemi mõttes peate ülevoolu viima kütusepumba sisendisse. Mis annab suurepärase võimaluse ka õhul rõõmsalt ringlema pääseda.
Postitused: 211
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
05-05-2020, 08:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2020, 08:51 AM ja muutjaks oli
oliveer.)
Sellel masinal etteande pumpa pole. Mõte oli kolmikuga enne KSP kokku viia.
Kas ksf. v6sa teab äkki soovitada mõndasid firmasid kellelt veel küsida pakkumisi mõõdikutele.
Postitused: 2,043
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Äkki on õhu eraldamise osas natuke abiks, kui kolmik sättida sellisesse asendisse, et ülemine ots viib paaki, alumine ots pumpa ja keskmine ots tuleb tagasivoolust. Õnneks sellises gravitatsiooniga töötavas süsteemis õhk muidu sisse ei tiku kui ainult kütte lõppemisel.
Postitused: 2,853
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
48
Kas teema autor selgitaks ka, mis probleemi nende kulumõõturitega üritatakse lahendada? Kütuse varastamist?
Kui suur on paak, kas paagikork on lukustatav?
Kui suur on orienteeruv tunnikulu, kas tunnimõõtur on peal (kui siis milline) ?
Kas paagi ja pumba vaheline torustik on kuskilt ilma rikkumata avatav?
Kas tagasivoolu torustik on ilma rikkumata avatav?
Mis peaks olema kulumõõturi täpsus ning kui sageli neid peaks taatlema?
Mis on kulumõõturi hinna juures nende planeeritud tasuvus- ning eluaeg?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Postitused: 211
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Pealevool ei ole gravitatsiooniga. KSP imeb otse paagist. (paak on mootorist allpool). Kui just pealevool gravitatsiooniga ei tähendab midagi muud kui sõnasõnalt.
Olen kerget uuringut teinud ja tean, et maksavad üle tuhande.
Isandpaugu vastused:
Kas teema autor selgitaks ka, mis probleemi nende kulumõõturitega üritatakse lahendada? Kütuse varastamist? generaatori diiselkütuse mõõtmist MTA jaoks (aktsiisivabastus)
Kui suur on paak, kas paagikork on lukustatav? paak ca 1000L, kork ei ole lukustatav
Kui suur on orienteeruv tunnikulu, kas tunnimõõtur on peal (kui siis milline)? pealevoolus ca 380L, tagasivool tööajal ca 280L. mehaaniline tunnimõõtur on peal
Kas paagi ja pumba vaheline torustik on kuskilt ilma rikkumata avatav? Lihtsalt
Kas tagasivoolu torustik on ilma rikkumata avatav? Lihtsalt
Mis peaks olema kulumõõturi täpsus ning kui sageli neid peaks taatlema? +-0,5% ja üks kord aastas
Mis on kulumõõturi hinna juures nende planeeritud tasuvus- ning eluaeg? tasuvusaeg ca 1 kuu
Postitused: 2,853
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
48
05-05-2020, 17:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2020, 21:51 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
ehk paneb teema autor siia juba ka ülejäänud emta poolt mõõteseadmetele / mõõtmisele kehtestatud nõuded?
Ma ei tea, kas ainult mulle tundub või ongi nii, et iga viimane kui tagasivoolu ots peab olema plommitud, et aktsiisivaba kütust ei saaks vasakule lasta.
Palju optimaalsem oleks tõendada generaatori kütusekulu mehhaanilise tunnimõõturi ja tehase paberil näidatava tunnikulu ja mingi tambovi koefitsendi korrutisena.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Postitused: 2,043
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Geneka poolt toodetud energiat on üsna lihtne mõõta. Ka see on teatava vea piires tõlgendatav kütusekuluks. Aga mõistlik on veamarginaal ainult siis, kui geneka koormus väga suurelt ei kõigu.
Kas lihtsalt sinist diislit ei lubata kasutada? Jääks mõõtmine üldse ära.
Postitused: 211
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Elektrienergiat on lihtsam mõõta jah ja arvutada enamvähem diislikulu, aga sellise jutuga pole mõtet EMTA poole kahjuks pöörduda. Seda nad ei aktsepteeri. Sama tunnilugeja põhjal.
Seini pole nad nõudnud ühenduste pitseerimist.
Aga sain ka oma vastuse, et pigem mitte. Lisaks lugesin interneedusest, et ringvoolul on ka jahutav tagamõte. Kui koguaeg ühte ja sama kütust ringi ajada läheb asi äkki lappama.