MTZ 50 siduriketta probleem
#21

Kui "A" on 15mm siis peaks kõik korras olema ja ei ole kulunud kuna mul endal mõõtes oli sama ja töötab. Sul peab midagi valesti olema. Mul ketas niipidi sees ja töötab:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#22

(24-06-2020, 03:13 AM)raivo45 Kirjutas:  Kui "A" on 15mm siis peaks kõik korras olema ja ei ole kulunud kuna mul endal mõõtes oli sama ja töötab. Sul peab midagi valesti olema. Mul ketas niipidi sees ja töötab:

Imelik, sest kui panen poldid paika maas olles ja selle klambi samamoodi ning panen siduriketta ka peale siis polte liigutada ei saa kuna poldipea on vastu neeti.
Vasta
#23

(26-06-2020, 10:51 AM)AMG Kirjutas:  
(24-06-2020, 03:13 AM)raivo45 Kirjutas:  Kui "A" on 15mm siis peaks kõik korras olema ja ei ole kulunud kuna mul endal mõõtes oli sama ja töötab. Sul peab midagi valesti olema. Mul ketas niipidi sees ja töötab:

Imelik, sest kui panen poldid paika maas olles ja selle klambi samamoodi ning panen siduriketta ka peale siis polte liigutada ei saa kuna poldipea on vastu neeti.
Ei pruugi nii olla, kuid täna nägin sama murega inimest kel ka needid vastu käisid peale üleeilset ketta ja korvi vahetust ja seal oli väga proosaline põhjus asjal.
Nimelt olid needid valelt poolt sisse pandud.
Läks just ümber vahetama aga ei usu et vahetavad.
Vasta
#24

Mul küll Bellarussi ei ole aga kas hoorattapoldid ei saa valed olla? Gosti järgi toodeti polte erinevate paksustega peadega, ehk on keegi kunagi mingid suvalised standardpoldid keeranud?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#25

(26-06-2020, 11:55 AM)Laurts Kirjutas:  Mul küll Bellarussi ei ole aga kas hoorattapoldid ei saa valed olla? Gosti järgi toodeti polte erinevate paksustega peadega, ehk on keegi kunagi mingid suvalised standardpoldid keeranud?

Mul on täpselt samasugused poldid agu eelpool pildil näidatu.
Vasta
#26

(26-06-2020, 11:34 AM)2715 Kirjutas:  
(26-06-2020, 10:51 AM)AMG Kirjutas:  
(24-06-2020, 03:13 AM)raivo45 Kirjutas:  Kui "A" on 15mm siis peaks kõik korras olema ja ei ole kulunud kuna mul endal mõõtes oli sama ja töötab. Sul peab midagi valesti olema. Mul ketas niipidi sees ja töötab:

Imelik, sest kui panen poldid paika maas olles ja selle klambi samamoodi ning panen siduriketta ka peale siis polte liigutada ei saa kuna poldipea on vastu neeti.
Ei pruugi nii olla, kuid täna nägin sama murega inimest kel ka needid vastu käisid peale üleeilset ketta ja korvi vahetust ja seal oli väga proosaline põhjus asjal.
Nimelt olid needid valelt poolt sisse pandud.
Läks just ümber vahetama aga ei usu et vahetavad.


Tobe küsimus aga kuidas ma teada saan kas ka minu kettal võivad need valelt poolt sisestatud olla?
Vasta
#27

Ehk nii, et kui kumerad tehasepead on poltide poole, siis ongi valepidi?
Mind tibake hämmastab, et kuidas on võimalik nii lihtsast meh probleemist nii kaua jutustada. Inimesed, kes siduri vahetuseks trakatseid pooleks ja uuesti kokku lappavad, peaksid sellise pisimure lahendama sekundituga.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#28

(27-06-2020, 01:51 AM)Marko Kirjutas:  Ehk nii, et kui kumerad tehasepead on poltide poole, siis ongi valepidi?
Mind tibake hämmastab, et kuidas on võimalik nii lihtsast meh probleemist nii kaua jutustada. Inimesed, kes siduri vahetuseks trakatseid pooleks ja uuesti kokku lappavad, peaksid sellise pisimure lahendama sekundituga.


Tere
Nagu ka ka eelnevalkt kirjutati siis sidurikettal endal olid tehases needid valelt poolt sisestatud, mitte me ei pane valetpidi seda ise sisse.
Vasta
#29

Veel üks asi juures, mida peab kontrollima uut siduriketast ostes.
Ümbervahetamine ka ei õnnestunud sest kõigil olid valelt poolt ning anti raha tagasi.
Vasta
#30

Tere
Ennem kui öeldakse, et sisestasin valesti vms siis siin on pildid vanast kettast ja uuest:
[Pilt: 01124416614dccc.jpg]
[Pilt: 0112441657662ae.jpg]

ning uus:
[Pilt: 01124416555e4ff.jpg]
[Pilt: 011244165925fa5.jpg]

Siin on kohe näha kuidas kahe needi vastu on poldipead käinud.
Tundub nagu oleks needid ka õigetpidi sees, sest teisel pool on 2 plaati ning siinpool 1.
Vasta
#31

(27-06-2020, 01:51 AM)Marko Kirjutas:  Ehk nii, et kui kumerad tehasepead on poltide poole, siis ongi valepidi?
Mind tibake hämmastab, et kuidas on võimalik nii lihtsast meh probleemist nii kaua jutustada. Inimesed, kes siduri vahetuseks trakatseid pooleks ja uuesti kokku lappavad, peaksid sellise pisimure lahendama sekundituga.

Siin ei ole tegemist lihtsa sidurivahetusega vaid üritatakse remontida 40 aastat vana vene tehnikat tänasel päeval kaubandusvõrgus pakutavate hiina/poola varuosadega

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#32

Härra on mul juhuslikult naabriks, kohas kus ma asendustalunikuks käin Smile Käisin vaatasin üle ja soovitasin hooratta poltide alt paksud seibid ära võtta. Ilmselt sinna ongi koer maetud.
Igatahes, on sellised asjalikud arutelud vajalikud ja täna ka ainus koht, kus tegelikult infot saab. Eriti neile, kel varasem tehnikaalane kogemus puudub ja esimese valikuna püüavad vana Mtz käigus hoida.
Teistel soovitan vingumise asemel facebooki vastavates gruppides pilte laikimas käia...
Vasta
#33

Igaks juhuks - neid polte pakutakse ka erineva paksusega peadega.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#34

Kas neid poolkumeraid needipäid madalamaks ei saa lihvida?
Vasta
#35

Ksf Svenson ju lahendas müsteeriumi ära, stopperpleki ja poldipea vahel vaevalt originaalis seibi käib? Ksf Raivo piltidel ka seibe ei paista.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#36

(27-06-2020, 19:30 PM)Laurts Kirjutas:  Ksf Svenson ju lahendas müsteeriumi ära, stopperpleki ja poldipea vahel vaevalt originaalis seibi käib? Ksf Raivo piltidel ka seibe ei paista.
Ja sellegi poolest, nagu juba varem kirjutasin, peab jääma needi ja hooratta poltide vahele katte paksuse jagu vaba ruumi kulumise tarvis.
Vasta
#37

Tere
Käsitsi testides ilma seibideta nagu vastu ei käinud aga kui kokku sai siis on ikka mingisugune metalne hjääl sees Sad
Nüüd enam ei teagi mis teha, eks pean ootama millal härra Svenson saab kuulama tulla oma kõrvadega mis probleemiks ikka võib olla.
Vasta
#38

Oot, survelaager sai ka ikka uus ja määritud?
Vasta
#39

(27-06-2020, 19:37 PM)Meistrimees Kirjutas:   peab jääma needi ja hooratta poltide vahele katte paksuse jagu vaba ruumi

See soovitus annab võimaluse ketta puhtaks sõita ju.......
Raud rauaga puuteni. Õige lõtkuga/kõrgusvaruga süsteem on ilmselgelt parem kui ta muidugi oli algselt hoiatama mõeldud, et ketas otsakorral. Kahtlane muidugi. Kaasaegsetest kogemus Gaz autoga, millel sidurikojast tuli välja käis, aga kuidagi veel liikus Smile Siis oli sõita vaja ja sõitis ka, haavad lakkusin hiljem.
Ma pidasin silmas oma postitusega, et nende tasapindade võrdlemine supleri ja enamvähem suvalise sirge jupi abil on ka hobimehhaanikule täiesti jõukohane ülesanne.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#40

(27-06-2020, 21:41 PM)maisalup Kirjutas:  Oot, survelaager sai ka ikka uus ja määritud?

tutikas survelaager ja määrisin ka jah
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne