Jawa 353 silinder kinni!
#21

(31-05-2020, 01:50 AM)kass Kirjutas:  Nii oleks võinud kohe toimida. Aga muidugi, võib ka küsida nn targemate käest, nende juttu muidugi ei tasu uskuda ja loota tuleb ikka paremat, mitte seda, mis postituses nr 4 sai kirjutatud. Aga protsess läheb edasi, tsikkel on soliidne, kõige rasem ongi alustamine, kui on teada, mis on järgmine samm ja kuidas edasi, siis on juba psühholoogiliselt lihtsa, tehniliselt - kuidas kunagi. Anna minna ja edu Sulle selle masinaga!

Kõik õige Sinu jutus! Psühholoogiliselt on tõesti kergem ja tegelikult annab üldse indu juurde! Tänan!
Vasta
#22

Nullist tegemise all mõtlesin, et treitakse ümarmaterjalist sobiv tükk ja lõigatakse aknad sisse.

Ja muide, raske pole alustada, ma olen igasugu asju alustanud, terve laud on täis.
Raske on ettenähtud aja jooksul valmis saada.
Vasta
#23

(31-05-2020, 02:33 AM)tõnn Kirjutas:  Nullist tegemise all mõtlesin, et treitakse ümarmaterjalist sobiv tükk ja lõigatakse aknad sisse.

Ja muide, raske pole alustada, ma olen igasugu asju alustanud, terve laud on täis.
Raske on ettenähtud aja jooksul valmis saada.

Ümarmaterjalist sobiva tüki all tuleks ikkagi ilmselt mõelda hülsi toorikut? Valmis akendega tükki üsna kindlasti ei ole maailmas olemas, aga on hülsi toorikud. Oli meil kunagi põgusalt tööl üks noormees, kes töötas rauasae operaatorina, saagis torusid, Mingi hetkel oli tarvis hakata tükeldama ümarmaterjali, noormees defineeris seda materjali kui "seesttäistoru".
"Ja muide" (noormees), alustamise raskuse kohalt pole tarvis mind õpetada. Olen siingi juba kirjutanud, on mul üks vanem sõbramees, kes tavatseb öelda, et on väga hea alustaja, aga kehva lõpetaja. Mina aga võin julgelt öelda, et olen hea plaanija, kehva alustaja ja valmis pole midagi teinud!
Vasta
#24

(31-05-2020, 02:33 AM)tõnn Kirjutas:  Nullist tegemise all mõtlesin, et treitakse ümarmaterjalist sobiv tükk ja lõigatakse aknad sisse.

Ja muide, raske pole alustada, ma olen igasugu asju alustanud, terve laud on täis.
Raske on ettenähtud aja jooksul valmis saada.

Eks ta nii on. Eks hing ihkab veel midagi. Katsun hetkel sellega tegeleda, siis kunagi hiljem ehk midagi muud juurde.  Muidu tõesti ei jõua!
Aga tänud Tõnu telefoni teel antud nõuande eest või oli see emaili. Vana ratas jäägu vanaks ja seda tänapäeva VOILAA efekti pole vaja, see kustutab tõelise väärtuse.
Tänan selle mõtteaine eest! Silindri jätan riuuli alles igaksjuhuks, sest hetkel ei näe pointi temaga nii suures plaanis tegeleda. Aga huvi ja praktika suhtes ehk kunagi võib.
Vasta
#25

Ära selle Tõnniga eriti telefonitsi lobise, see head ei too!  Toungue Ma ise võiks Su Jawa telefoni teel peaaegu korda seada, ainult väikesed värviparandused oleks omal vaja veel teha!  Cool
Vasta
#26

(31-05-2020, 02:55 AM)kass Kirjutas:  Ära selle Tõnniga eriti telefonitsi lobise, see head ei too!  Toungue Ma ise võiks Su Jawa telefoni teel peaaegu korda seada, ainult väikesed värviparandused oleks omal vaja veel teha!  Cool
 Ehhe!  Big Grin
Vasta
#27

See riba, milles pragu on, ei mängi silindri funktsioneerimise seisukohalt väga suurt rolli, seega ei pruugi veel prügimäe kaup olla.
Vasta
#28

Kui see pragu oleks ainult alumises servas siis võiks $nitti võtta jawa 638 silindrist ja selle mõra välja lõigata.
Kuid mulle tundub, et akna teises servas mõra jätkub ning see ei ole enam hea.
Vasta
#29

Mis seisus väntvõlli otsatapid on?
Kas laagri puutepind on kulunud peegliks, astmeliseks?
Vasta
#30

Siin üks manual müügis:
PS. mina pole kuulutusega seotud.

https://www.osta.ee/jawa-instruktsioon-j...18434.html
Vasta
#31

(01-06-2020, 16:37 PM)tõnn Kirjutas:  Mis seisus väntvõlli otsatapid on?
Kas laagri puutepind on kulunud peegliks, astmeliseks?
Väntvõll okei igatepidi.

Mootori uute juppide nimekiri:


Käiguvahetus hoop
Löömis hoob
Poolkuu + võlliga
Sidurikettad
Silinder koos kolvi, rõngaste ja sõrmega.
Vända laagrid pluss silikon tihend laagrile
Tihednid mootorile - Või spets liim - Otsin veel seda
Poldid - Komplekt
Siduri 5mm kuul

Paar kuud läheb aega kui mootori kokku saan panna!
Vasta
#32

Kui sidurikettaid ostad siis väldi neid, mis on korgist kattega, need kipuvad kinni kleepuma.
Kui korralikult teha siis vaheta ka keps ära väntvõllil, rooste kahjustusega laager kipub kiiresti kuluma.
Mootori võiksid kokku panna ilma väntvõllita ja kontrollida käigukasti võllide pikilõtku, see oli see 0,2mm vist lubatud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne