T-40 roolivõimendi läheb kuumaks
#1

Hiljaaegu sai juhtmisüsteemi korrastatud, ca 100 kraadine rooliloks ei rahuldanud. Seoses sellega sai ka roolivõimendi tihendid ära vahetatud ning hüdropaaki jms sinna juurde kuuluvat korrastatud. Eelmine omanik oli hüdrojagaga (R-80) vasakul küljel oleva punni alla paigaldanud lisatagasivoolu, mis jooksis otsaga hüdroõli paagi mõõtevarda auku. Kuna see filtrist läbi ei läinud ning ma ei mõistnud selle otstarvet (varasemalt oli traktoril olnud kopp või taga tõstuk), siis sai see kinni pandud. Proovisõidul tähendasin, et roolivõimendi läheb pumbast tuleva toru juurdest kuumaks ning atra masin tõsta ei  jaksanud. Enda loogikaga eeldasin, et mure on jagajas olevas möödavooluklapis, millele oli tugev soon peale kulunud. See sai ära vahetatud ja sain selle adra maast lahti, kuid roolivõim läheb ikka kuumaks. Proovisin korra võimendi peal oleva klapi kuuli ja vedru välja võtta (et kui vabalt jookseb, siis ei tohiks ju kuumaks minna), aga läks ikka, seega ma välistaks selle, et võimendit uuesti kokku ladudes midagi valesti tegin. Tagantjärgi mõtlen, et kui see klapp välja võtta ja kuna klapi all olev auk on nõnna pisike, siis võib selle välja võtmine just kuuma tekitada? Hetkel jääb siis endale mulje, et jagaja ringis ei toimu "töövälisel ajal" tagasivool päris nii nagu vaja, mis ajab roolivõimendi ringis rõhu suureks ja põhjustab kitsaskohas kuumenemist. 
  Rool on muidu kerge, ehk võimendi justkui töötab nagu vaja.
Kas keegi oskab nõu anda, kust viga edasi otsida? Jagaja kõhtu pole veel vaadanud.
Vasta
#2

Sinna on Belarusi jagaja pandud kirjelduse järgi ja selle vooliku eemaldamisega ei tööta enam surveklapp, mis ajab õli kuumaks sest hoitakse 170bar rõhku kaitseklapiga üleval.
[Pilt: blog-raspred-r100.3.000.jpg]
Kanal E on vaja pildil vasakul läbi puurida tagasivoolu kui tahta ilma lisavoolikuta kasutada.
Roolivõimendi ajab kuumaks aga prioriteetklapp, kust pressitakse õli läbi peene ava 170bar rõhuga roolivõimendisse.
Vasta
#3

Jagaja on kolme sektsiooniga R80. See lisa-tagasivool oli kuskil seal nr 5 kandis, originaalis peaks seal koonuses polt eest olema.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta
#4

(01-06-2020, 00:49 AM)AddressUnknown Kirjutas:  Jagaja on kolme sektsiooniga R80. See lisa-tagasivool oli kuskil seal nr 5 kandis, originaalis peaks seal koonuses polt eest olema.
Originaalis läheb sealt toru haardekaaluvõimendisse ja korki ei tohiks sinna panna kui tegemist Belarusi jagajaga.
Et seda tarvitada ilma haardekaaluvõimendita peab sealt olema vaba äravool või tuleb see kanal jagaja kaane alla välja puurida.
Vasta
#5

Eelkõnelejal on õigus: seal on vale (läbivooluga) jagur. Peaks olema umbne.

Täpsuse huvides olgu öeldud, et surveklapp töötab küll: seal on kogu aeg surve peal. Mis tähendab, et kui rooli ei keerata ja hüdrokangid on neutraalis, suurtakse kogu pumba tootlikkus läbi kaitseklapi. Mis nüüd hakkab tööle küttekehanaWink Nagu juba täheldatud.

Läbipuurimisest kindlam on läbivooluta/tagasivooluta jaguri paigaldus. Või kõnealuse kõrre juhtimine üldisesse tagasivoolu. Näiteks kolmikuga enne filtrit.
Vasta
#6

Eeldusel, et minna läbipuurimise teed, siis mis mõõdus see lisakanal olema peaks? Nagu joonisest aru saan, siis see koht on möödavoolu klapi avast sisse vaadates näha, seal mingi auk ka vastu vaatas (5-6mm läbimõõduga), aga seda ei surkinud et kas see ka kuhugile jõuab. Ilmselt võtan selle jagaja õhtul laiali, tihendid vajavad niikuinii vahetust.
Vasta
#7

Isand 2715, mis jaguri skeem see on? P80 igatahes mitte. P201?

Läbipuurimise koht peaks olema tõesti "number viie" kandis. Eks asjatundjad parandavad (ma ise pole pidanud seda tegema), aga kas kanali suund ei peaks mitte olema punni ava põhjast poolviltu tagastusautomaatide poole? Ehk vaja on kaunikesti pikka puuri...
Vasta
#8

See seletab. Ma üritasin oma peas neid kahte joonist kuidagi üheks sulatada, aga ei tulnud hästi välja. Kui õiget joonist vaadata, siis on selge, et see auk läheb hoopis teisele poole. Muidugi selle lisatoru kolmiku paigaldamine ei tohiks vist suurem kunst olla...
Vasta
#9

Miks on vaja jalgratast leiutada, pane see kuramuse toru sinna tagasi kus oli ja asi tahe. Töötavat asja pole vaja remontida, ei pea kõik õli läbi filtri suruma, ei pea.
 Onu Remuse juttude kombel võiks asja kokku võtta et ei seganud see trenaasi voolik seal ennist kedagi, oli ka Teil kindlasti midagi muud põnevat selle asemel teha ja nõnna oleks pidanud ka tegema. Ei olnud sel süsteemil ennist viga midagi ja pole ka edaspidi. Pole vaja korralikku jagajat sõelapõhjaks puurida...  Big Grin Big Grin Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10

Tagasiside siis ka, kui keegi peaks sama reha otsa astuma. Vahetasin hüdrosüsteemis kõik tihendid ära, kuna jagaja remondikomplekt oli 40ne oma ostetud, siis alumise kaane tihendilt oli ka näha sopistus, kus see tagasivoolu kanal originaalis peaks paiknema, ehk see tihend tuli ise valmis lõigata. Läks see toru sinna paaki tagasi ja probleem lahenes iseenesest, nagu herr Luik soovitas Big Grin
 Suures pildis õppetund, et kui remontida nõkogude inimese traktorit, siis tuleb arvestada, et kõik need osad, mida on saanud käepäraste asjadega asendada, võivad olla välja vahetatud. Sama oli ka tagumise hüdrosilindriga, ehk kui tegema hakkad, siis tuleb alati veenduda, kas asi on ikka õige. Koolirahaks oli bensukulu Türile ja tagasi, et osta õige 90ne sendine silku tihendite komplekt.
Vasta
#11

Seda kooliraha saab veel maksta, sest selle 90sendise tihendi vahetad veel see aasta välja 10 eurose vastu...   Toungue Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne