Estfield
#41

http://pilt.ee/i/p/7/20/006402077334bd.jpg

Pilt tehtud Riias. Reg. nr-l olev TÜV sininekleeps viitab et, see Estfield vedeleb seal juba eelmise aasta lõpust.
Ei tea kas omanik on auto asukoha ära unustanud?
Muidugi ei ole see minu asi, mis keegi oma varaga teeb aga ikkagi on kahju vaadata.
Vasta
#42

See on ju see võrdlemisi kallis alfa-ef.
http://www.racetech.ee/a/cars/f2-det_003.htm

Väga veider tõesti.
Vasta
#43

Eheee


eile panin ühe estfieldiga joonele mustmäe teel....
Yamaha blasteriga(kõik tuuning) ja esimesed 20 meetrit olin eestpool

aga ikkagi on ikka vahe kas on 200cc\'d või paarsada hobust

olen ikkagi uhke ,et kiiremini kiirendasin

hea tunne on...jube kaif oli....algul ehmatasin ära kui kõrvale sõitis...

näitasin valgusfoori poole ja tuuritasin mootorit ja ta lasi ka mootorit kettasse....

ja kui rohlisex läx..tõmbasin nokapeal minema...aga kui ma olex 3 käigu sisse lülitanud olexin üle tõmmanud.....ja pidin korra näpu gaasipealt ära võtma ja siis läx ta mööda...

http://www.zone.ee/jaguarxtype/P1010198.JPG?2
Vasta
#44

tubli poiss
ja kindlasti startisid sa rohelisega ja mitte kollasega.
Vasta
#45

rohelisega ikka...

sa arvad ,et ma ei teinud talle ära?mulle on ikka tykkmaad äkilisem kui tal...
Vasta
#46

selline küsimus,et kui ma ise teen raami ja hangin dok-deta doonori ja teen valmis siis polegi autol dokumente?

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#47

Ei ole, aga doonori dokid ei kõlbaks nagunii, st see kas doonori(te)l on dokid või ei, ei puutu üldse asjasse.

Edasi loe http://www.ark.ee/atp/index.html?id=510
Vasta
#48

mighty tonka Kirjutas:selline küsimus,et kui ma ise teen raami ja hangin dok-deta doonori ja teen valmis siis polegi autol dokumente?

ARK-is lüüakse siis sinu isetehtud raamile number peale (kuigi teoreetiliselt ei võeta iseehitatud raamiga autot arvele. Raam peab olema tehtud sertifitseeritud firma poolt jne.Smile) ja väljastatakse uued dokumendid selle auto jaoks. Iseehitatud autol ei peagi olema (ei saagi olla) eelnevalt mingeid dokumente. Vist oli nii, et nad võivad küsida mingit tõestust doonorjuppide (mootor) legaalse omandamise kohta aga ma ei tea, kui palju seda ka tegelikult tehakse...
Vasta
#49

Seda kust mootor pärit on sa ei pea tõestama ka mitteiseehitatud autol.
Vasta
#50

Estfield oli Valter Teppanil lihtsalt väike käeharjutus. Järgmin eprojekt, mis vast selle aasta lõpuks ka rajale läheb on GT 40!!!!!
Vasta
#51

kas see on tõsi, et kui ma ise raami kokku keevitan, et siis seda nagu arvele võtta ei saa - keegi rääkis et peab mingi sertifitseeritud tehase poolt tehtud raam olema.
Vasta
#52

Ausalt öeldes täpselt ei tea, aga arvatavasti kontrollitakse selliseid asju ekspertiisi käigus, uuri ARKist järgi mis ja kuidas.
Vasta
#53

vana Kirjutas:http://pilt.ee/i/p/7/20/006402077334bd.jpg

Pilt tehtud Riias. Reg. nr-l olev TÜV sininekleeps viitab et, see Estfield vedeleb seal juba eelmise aasta lõpust.
Ei tea kas omanik on auto asukoha ära unustanud?
Muidugi ei ole see minu asi, mis keegi oma varaga teeb aga ikkagi on kahju vaadata.
hea oleks, kui te enam pilt.ee eipaneks enam pilte, sest neid ei sa lihtsalt vaaata miski pärast nagu lehte poleks olemas, ise soovitan panna pildid siia ei mingid registeerimist vaid uploadi pilt ülesse ja korras. Link siis www.tinypic.com


EI SEE OLI SOOVITUS, VÖIPOLLA ON ASI MINU ARVUTIS, ET MA SEDA EI SA NÄHA, MÖISTVAT SUHTUMIST SIIS, MINU POOLT TEISTELE AUTOMOT.EE FOORUMI KASUTAJALE.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#54

miniest Kirjutas:
vana Kirjutas:http://pilt.ee/i/p/7/20/006402077334bd.jpg

Pilt tehtud Riias. Reg. nr-l olev TÜV sininekleeps viitab et, see Estfield vedeleb seal juba eelmise aasta lõpust.
Ei tea kas omanik on auto asukoha ära unustanud?
Muidugi ei ole see minu asi, mis keegi oma varaga teeb aga ikkagi on kahju vaadata.
hea oleks, kui te enam pilt.ee eipaneks enam pilte, sest neid ei sa lihtsalt vaaata miski pärast nagu lehte poleks olemas, ise soovitan panna pildid siia ei mingid registeerimist vaid uploadi pilt ülesse ja korras. Link siis www.tinypic.com


EI SEE OLI SOOVITUS, VÖIPOLLA ON ASI MINU ARVUTIS, ET MA SEDA EI SA NÄHA, MÖISTVAT SUHTUMIST SIIS, MINU POOLT TEISTELE AUTOMOT.EE FOORUMI KASUTAJALE.

Kallis laps, vaata ka millal need postitused tehtud on! Tollal oli pilt.ee veel täies elujõus. Praeguseks on ta juba poolteist aastat vist orbiidilt kadunud (suletud siis ühesõnaga), enne seda ta ikka vahelduva eduga töötas.

Palun loe teinekord oma kirjutised 3x läbi enne postitamist ja mõtle, kas teised saavad su jutust aru, kas äkki ei jahi sa juba tapetud karu (s.t. kas probleem, millele sa lahendust pakud, pole juba lahendust leidnud) jne.

Ja CapsLockiga kirjutamine tähendab foorumis karjumist, see ei ole viisakas ja paluks seda vältida!
Vasta
#55

Nu kellel nüüd plaan tõsine on, see saab siit piltidelt väheke vajalikku infi
http://www.brokenhammer.com/WordPress/?page_id=31

Ja raami peab kokku keevitama sertifikaati ehk kutsetunnistust omav keevitaja. Ja raami kohta peab tugevusarvutuse ka esitama. Üldiselt mugavam on raam osta, samas suht kallis see hinna alampiir. Raami võiks kuskil 10 tonniga kätte saada, oleks ehitajaid ja autosi rohkem.
Vasta
#56

Escort111, kust see viimane (tugevusarvutuste) info pärineb? Locosti raame sõidab ringi nagu kirjuid koeri, selle tugevus on selge ka arvutamata. Keevitaja sertifitseeritus ei ole ka minuteada nõutav (info pärineb ARKi tehnoosakonnast läbi ühe vahendaja), aga see on loomulikult tervislik.

Raami saab vabalt alla 10 tuhandega tehtud, kui relakas ja mig-keevitus (kokku punktimiseks) endal käes püsivad. Pakuks et mingi 2-3k maksimaalselt võib minna, koos professionaalse keevitaja tasuga.
Vasta
#57

Siin veel reaalsem pakkumine ja kindlapeale välja minek.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=20920
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne