tubli poiss
ja kindlasti startisid sa rohelisega ja mitte kollasega.
rohelisega ikka...
sa arvad ,et ma ei teinud talle ära?mulle on ikka tykkmaad äkilisem kui tal...
Postitused: 245
Teemad: 51
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
selline küsimus,et kui ma ise teen raami ja hangin dok-deta doonori ja teen valmis siis polegi autol dokumente?
M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
Seda kust mootor pärit on sa ei pea tõestama ka mitteiseehitatud autol.
Postitused: 28
Teemad: 49
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Estfield oli Valter Teppanil lihtsalt väike käeharjutus. Järgmin eprojekt, mis vast selle aasta lõpuks ka rajale läheb on GT 40!!!!!
Postitused: 41
Teemad: 11
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
kas see on tõsi, et kui ma ise raami kokku keevitan, et siis seda nagu arvele võtta ei saa - keegi rääkis et peab mingi sertifitseeritud tehase poolt tehtud raam olema.
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
Ausalt öeldes täpselt ei tea, aga arvatavasti kontrollitakse selliseid asju ekspertiisi käigus, uuri ARKist järgi mis ja kuidas.
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
Escort111, kust see viimane (tugevusarvutuste) info pärineb? Locosti raame sõidab ringi nagu kirjuid koeri, selle tugevus on selge ka arvutamata. Keevitaja sertifitseeritus ei ole ka minuteada nõutav (info pärineb ARKi tehnoosakonnast läbi ühe vahendaja), aga see on loomulikult tervislik.
Raami saab vabalt alla 10 tuhandega tehtud, kui relakas ja mig-keevitus (kokku punktimiseks) endal käes püsivad. Pakuks et mingi 2-3k maksimaalselt võib minna, koos professionaalse keevitaja tasuga.