08-07-2020, 21:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2020, 21:44 PM ja muutjaks oli ifffff.)
Paar asja mis jäi silma:
Trapetskeermelatiga tekitad omale ainult probleeme. Alguses tahab mutter tolmuseks minnes kinni kiiluda, varsti on suur lõtk sees. Kui kuulkruvidesse ei taha investeerida, tee telgede ülekanded moodul1 hammaslatiga.
Teiseks, niimoodi telgede otsa laagrite vahele kinnitõmmatuna telje kruvi on varsti ligadi logadi. Mootori poolsesse otsa kinnitatakse keermelatt jäigalt kahe aktsiaalkoormust kannatava laagriga, teine ots on nn ujuvalt. Näidiseks pilti ka
Lineaarjuhiku kelkudele pane juurde ZWX tihendikomplektid.
Kas ma nägin õigesti, et mootori kaablid on varjestamata?
Trapetskeermelatiga tekitad omale ainult probleeme. Alguses tahab mutter tolmuseks minnes kinni kiiluda, varsti on suur lõtk sees. Kui kuulkruvidesse ei taha investeerida, tee telgede ülekanded moodul1 hammaslatiga.
Teiseks, niimoodi telgede otsa laagrite vahele kinnitõmmatuna telje kruvi on varsti ligadi logadi. Mootori poolsesse otsa kinnitatakse keermelatt jäigalt kahe aktsiaalkoormust kannatava laagriga, teine ots on nn ujuvalt. Näidiseks pilti ka
Lineaarjuhiku kelkudele pane juurde ZWX tihendikomplektid.
Kas ma nägin õigesti, et mootori kaablid on varjestamata?