Jawa 634.7 olemus
#1

Tervist.

Täpsemat pealkirja ei suutnud välja mõelda kuna küsimusi tuleb jooksvalt ilmselt mitu.

Esmaselt tõusis päevakorda väntvõlli vahepukk. On kaks mootorit, 81 ja 83 aasta. Mul pole väntvõlle lähedal hetkel ning remondimehe juurde sai nad ka järjekorda ootama jäetud. Oskab keegi öelda mis laager vahepuki sees elab ning on seal ka mõni simmer või lihtsalt gaasitõkkeseib vms? Samuti oskab keegi ehk mind suunata mootoriteemalisele kirjandusele. Mõlemad mootorid jõudsid minuni kasti sees pilbastena, kokku panna oleks niimoodi lihtsam.

Tänud ette.
Vasta
#2

Tere!
Väntvõlli keskel on tavaline üherealine radiaalkuullaager 6306, kahel pool on labürinttihend (ühe poole oma on vahepukiga ühes tükis). Kirjanduse valikust on põhiline raamat SEE.
Vasta
#3

http://www.motolib.info/node/395 

Sama raamat aga allalaadimisel on alati käepärast ja saab arvutis pilte suurendada. Keri leht alla skatšat kohani.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Vasta
#4

Väärt materjal, täname.

Hetkel ei lase veel magada kaks küsimust. Tahaks ühe raami pritsi saata aga enne ei saa kah kuni selgus majas. 
Esimesena küljekarbid. 81a isendil kinnituvad nad ülevalt läbi raami veidra "küpsisepeaga" poldiga. Samasugust olen kohanud ka 638 ja samuti vanemate mudelite juures. Logo "350" on antud aasta omal valatud ning kinnitub tagant kahe vedruplekist ristkülikuga nagu vanadel raadiotel esipaneel. Isetegevust justkui silma ei karju, raamil-birkal numbrid klapivad. 83a isendil "kinnituvad" karbid ülevalt lihtsalt raamist väljaulatuva naga taha. Logo on plekist stantsitud, üks ots läbi karbi kõrvaga ja teises otsas mutter. Karbi kuju ise silmale identne. Kas mõlemad variandid on olemas olnud ja erinevus tuleb pelgalt aastakäikudest või on keegi külamees lasknud fantaasial lennata?

Teisena süütepoolide kinnitus. 81 on nad paagi all kõrvuti ja kinnituvad kahe "kajaka" klambri vahele. 83 on aga pead vastakuti, kummalgi oma klamber.

Piltidega ei saa kahjuks kaasa aidata hetkel, üks isend maal ja teine kah natuke eemal. Aga ehk mõni põline jawamees teab aidata.
Vasta
#5

(07-07-2020, 20:35 PM)oovi Kirjutas:  Väärt materjal, täname.

Hetkel ei lase veel magada kaks küsimust. Tahaks ühe raami pritsi saata aga enne ei saa kah kuni selgus majas. 
Esimesena küljekarbid. 81a isendil kinnituvad nad ülevalt läbi raami veidra "küpsisepeaga" poldiga. Samasugust olen kohanud ka 638 ja samuti vanemate mudelite juures. Logo "350" on antud aasta omal valatud ning kinnitub tagant kahe vedruplekist ristkülikuga nagu vanadel raadiotel esipaneel. Isetegevust justkui silma ei karju, raamil-birkal numbrid klapivad. 83a isendil "kinnituvad" karbid ülevalt lihtsalt raamist väljaulatuva naga taha. Logo on plekist stantsitud, üks ots läbi karbi kõrvaga ja teises otsas mutter. Karbi kuju ise silmale identne. Kas mõlemad variandid on olemas olnud ja erinevus tuleb pelgalt aastakäikudest või on keegi külamees lasknud fantaasial lennata?

Teisena süütepoolide kinnitus. 81 on nad paagi all kõrvuti ja kinnituvad kahe "kajaka" klambri vahele. 83 on aga pead vastakuti, kummalgi oma klamber.

Piltidega ei saa kahjuks kaasa aidata hetkel, üks isend maal ja teine kah natuke eemal. Aga ehk mõni põline jawamees teab aidata.
Ilmselt siis enne seitset olevad raamid ja tükid jõudsid seitsmele ka algul.634 esimesel on poolid jah ühe treitud spets poldi all klambritega.Nenid vända keskmisi seibe ,mis on kahel pool laagrit peab ka lähemalt uurima.Ja ka seda sama ühte laburünt seibi mis vända peal.Võib juhtuda et on uued vaja.
Vasta
#6

Olen unustanud siia midagi kirjutada. Praeguseks asjad selged. Minu valduses olev 81a isend ongi mingi vahepealne, mis omab detaile ka vanematelt. Tegemises olev 83a on juba "päris" punktseitse. Süütepoolide asetusega seoses on ka paagid erinevad kui kellelegi juhtub vajalik info olema. Väntvõll on praeguseks remonditud, sai hea. Vahetati mis tarvis, sealhulgas ka keskmise laagri tapp. Ehk jõuan kunagi ka absoluutse tõe huvides mõne võrdluspildi teha.
Vasta
#7

Õhtust, seltsimehed.

Projektiteemat on justkui vara teha, aga mõningad asjad on ebaselged, seega lahkame siin.
Poldid - olen kohanud peadel nii Li kui Sl kirjasid. Kas selle ajastu Jawadel on ses osas mingi ühine keel või pandi mida panna oli?
Hägune on ka veel piduritule lüliti kinnitus paagi all. Mul küll 82a manuaal on aga seal on ülesvõtete kvaliteet selline, nagu oleks pooleldi surnud Smenaga pildistatud 30a tagasi aegunud filmile "Foto 65" ning siis lahustuvas kohvis ilmutatud. Kinnitub ta küll ühe süütepooli kohale aga kuidas ja millega? samuti on tühi koht esimese porika läheduses. Sinna kinnituvad kuidagi oranžid helkurid ning ka piduritrossi hoiab miski kinni. Minu isendil pole miskit säilinud. 
Ehk leidub mõni natukenegi originaalsemana säilinud punktseitsme omanik, kes suudab mõningat valgust heita? Samuti kas jalatugede sisu oli tsingitud või värvitud?

Mitte, et see kuidagi aitaks aga sellesinasest manuaalist mingi üldkaader. 

[Pilt: punktseitse.JPG]

Tulevased Jawahundid tänavad ette.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne