Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw
#21

Jäi ostas silma müügikuulutus ja tuli kohe see auto meelde. 
Rallye omad?
https://www.osta.ee/peugeot-106-tuning-s...04068.html

Edu
Vasta
#22

(27-06-2021, 13:52 PM)Reflex Kirjutas:  Jäi ostas silma müügikuulutus ja tuli kohe see auto meelde. 
Rallye omad?
https://www.osta.ee/peugeot-106-tuning-s...04068.html

Edu

Oleks vaid varem näinud. Olen neid aasta taga ajanud. Nii kahju. Kui keegi siit foorumist need soetas, siis oleksin nõus asuma läbirääkimistele.
Vasta
#23

Kas see ei sobi?
https://www.ebay.ie/itm/253514633757?has...Sw7btatQYL

Siin ka mõned:
https://www.magnatuning.com/en/products/258/Peugeot-106

Ära anda täitepinnast Põhja-Tallinnas.
Vasta
#24

(29-06-2021, 10:10 AM)isandpauk Kirjutas:  Kas see ei sobi?
https://www.ebay.ie/itm/253514633757?has...Sw7btatQYL

Siin ka mõned:
https://www.magnatuning.com/en/products/258/Peugeot-106

Esimesel lingil on II generatsiooni oma. Teisel lingil on lihtsalt tuuning stanged. Osta.ee oksjonil olid I generatsiooni originaal rallye asjad.
Vasta
#25

Seal on ju kirjas et jäi müümata. Pakutakse varianti, et teata müüjale huvist. Ma kogemata sisseloginuna vajutasin sinna ja teade edastatud......
Ühe klikiga saatsin meili, et ostan, huvitav lugu.
Seega kui müüja neid mulle pakub, siis ma annan sulle kohe teada. Ära nukrutse!
PS: ära ise uut teadet saada, muidu arvab, et jube vajalik kraam ja hakkab hinda kruvima Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#26

Isiklikult usuks müüjat ja mitte ei eeldaks asju. Eks huviline otsustab ise, kas otsib kontakti:

Tsitaat:evelyn79 küsis 28.06.2021 00:10

Kaup on müüdud. Palun pakkumist enam mitte teha. Kogemata sai lisatud kogus 2. Selle all pidasin silmas 2 tk komplektis(esimene ja tagumine).

evelyn79 vastas 28.06.2021 00:10

Tänan. Lp

Joller15 küsis 27.06.2021 21:35

Tere. Kas hind on tükile või paarile ? Kas kinnitused stange otstes on terved ?

evelyn79 vastas 27.06.2021 22:22

Tere! Kinnitused peaks terved olema. Sai kunagi maha kruvitud kui auto seibideks läks. Hind on paarile. 2 tk 1 hind. Lp

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#27

Evelyn müüb, evelyn ise küsib, evelyn ise ka vastab....  Toungue Põnev on see osta.ee keskkond, kus müüja saab ise endalt küsimusi küsida.
Marko, tubli poiss, et viitsisid ühendust võtta! Eks paistab, mis sellest asjast saab.
Vasta
#28

(29-06-2021, 20:49 PM)Janka Kirjutas:  Evelyn müüb, evelyn ise küsib, evelyn ise ka vastab....  Toungue Põnev on see osta.ee keskkond, kus müüja saab ise endalt küsimusi küsida.
Marko, tubli poiss, et viitsisid ühendust võtta! Eks paistab, mis sellest asjast saab.

Võtsin ise ka kohe peale kuulutuse nägemist ühendust, aga siiani vaikus.
Vasta
#29

kui ikka häda väga suur ja pehmeksrääkimise oskus olemas - need jupid olid okidokis ka müügis... ehk leiab sealtkaudu müüja kontakti ja siis müüja sodiks rääkida, kuni uue omaniku kontakti saad?

Ära anda täitepinnast Põhja-Tallinnas.
Vasta
#30

Viimane postitus auto hingeelu kohta oli kevadel ja selle ajaga on kõvasti vett merre voolanud. Suvi on möödnud puhates ja enamuse ajast on puhanud ka auto. Kevadel said valmis laiad veljed ja kohale jõudsid ka koopalaiendid. Kuna veljed auto alla eriti mahtuda ei tahtnud ja koopalaiendid eeldasid kere lõikamist, siis jätsin need ootele.

   

Autol oli ostmise hetkest esistanges suur pragu. Kunagi ammu sai soetatud üks masin doonoriks, millelt sai hangitud korralik esistange ja auto on juba taas hoovist lahkunud. Kuna uus stange see oli must, siis võtsin valge sprey ja värvisin selle valgeks. Peale värvimist leidis see koha auto küljes ja jäi parem kui varem.

   

Õhtu oli veel noor ja võtsin plaani, et värvin ära ka koopalaiendid ja lõikan suuremaks ka rattakoopad.

   

Laiendite paigaldamiseks ostsin algul Motonetist spets liimi, aga mina sellega neid laiendeid kinni ei saanud. Järgmisena proovisin kahepoolset teipi, millega jäi tulemus juba enamvähem, aga mitte päris hea. Lõpuks läksin poodi ja ostsin needid ja needitangid ja nüüd on laiendid kindlalt oma kohal.

   

Suvel hakkas autot kummitama tühikäik, mida vahepeal oli ja vahepeal ei olnud. Mida aeg edasi, seda tõsisemaks probleem läks ja lõpuks oli iga foori taga start&stop süsteem. Augusti Lustisõidule sõites hakkas auto kõvasti puterdama ja käis nagu 2-3 silindriga. Lõpuks suri auto Järvevana teel välja ja sinna ta ka jäi. Käima ma teda enam ei saanud, lükkasin ta teeäärde ja õhtu pimeduses lohistasin ta juba tuttavasse remondi kohta, kus ksf tiitnato auto hingeeluga tutvuda sai. 
 
Diagnoos oli kiire. Probleemi põhjuseks oli oma elukaare lõpetanud bensiinipump ja suhteliselt räbaldunud bensiinivoolikud.

   

Peale pumba ja voolikute vahetust käib auto nagu kell ja liigub taas väga reipalt. Viimase paari päevaga on pea 500 km taas kellale juurde tiksunud.

Jaanipäeva paiku tulid Okidoki ja Osta keskkonda müüki Rallye stanged. Kuna ma õigel ajal jaole ei saanud, siis oli pettumus väga suur. Olin neid stangesid auto ostust alates taga ajanud. Täna juhtus see, et läbi Facebooki võttis ühendust üks inimene, kes oli need stanged soetanud ja pakkus neid müügiks. Kuidas läbirääkimised läksid ja mis sellest stange loost saab, seda juba järgmises postituses.

   








 
Vasta
#31

Tore näha, et keegi veel viitsib jännata 106ga. Tunub tegelikult üpris lihtne auto, mida remontida. Endalgi on sõpruskonnas üks 106, mis pea igapäevastlt kasutuses,kui backup car.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#32

Pikk vaikus ei täheda tavaliselt head, aga pole olnud millestki rääkida ja kõik on toiminud suuremate probleemideta. Auto on olnud aastaringselt kasutuses seikluste ettevalmistusel. Talvel läks ilusti soojaks, püsis hästi teel ja üldse oli väga hea sõita. Sügisel hakkasin märkama, et kõrvalistuja kummimatt on niiske. Olukord läks talve jooksul hullemaks ja kevadel oli juba niiskuse asemel loik. Auto sai kiirelt diagnoosi, et lekib salongiradikas.

   

Auto läks hooldusse ja õlivahetusse ning selgus, et lekib ka jahutusradikas. Peale seda sai terve auto kriitilise pilguga ülevaadatud ja vahetusse läks ka klapikambrikaane tihend. Tööd vajas ka juhiukse lukk, mis nöökis ja sissesaamiseks tuli korralikult pusida. Salongiradika vahetus nõudis armatuuri eemaldamist ja nii said ka korda armatuuri all olnud juhtmed.

   

Õlivahetuseks oli auto odomeetril näiduks 232629

Kuna see auto on nii hobiprojekt kui ka töövahend, siis sõidab ta aastaringi. Sellest tulenevalt on hakanud liiga tegema rooste mõlemal uksel. Olen uurinud erinevaid ettevõtteid, et ukse korda teha, aga tavaliselt on järjekorrad järgmisse aastasse või hind minu jaoks kallis. 

       

Kui keegi tahaks need ukse töösse võtta ja korda teha, siis võib julgelt märku anda.

Mai alguses käisin masinaga ka iga-aastasel ülevaatusel ja seal kiideti auto heaks. Tegin talle veel tekstiilipesuriga(saad soovi korral minult rentida) sisepesu ja nii ta ongi valmis uusi kohti avastama Smile

   

Pidasin mitu korda ka läbirääkimisi õigete rallye stangede omandamiseks, aga siiamaani on need jooksnud liiva. Stanged soetanud isik hoiab neid igaksjuhuks tuleviku tarbeks Smile

Statistika mõttes põnevad numbrid 18.05 seisuga: 
Spidomeetri näit: 233754
Läbisõit ostuhetkest: 17534 kilomeetrit
Hooldus ja remont: 3075 eurot
Kulu ühele kilomeetrile ilma bensiini arvestama: 17,53 senti
Vasta
#33

mina laseks roostekohad relakaga puhtaks ja pintsliga krunti,värvi peale.peaasi,et edasi ei levi.esteeliliselt ka ilusam
Vasta
#34

(18-05-2022, 13:29 PM)sturmbannführer Kirjutas:  mina laseks roostekohad relakaga puhtaks ja pintsliga krunti,värvi peale.peaasi,et edasi ei levi.esteeliliselt ka ilusam
enamasti levib rooste autoplekil seest väljapoole, mitte väljast sissepoole.

Kui sellist roostet, nagu seal ukse alaservas, tüki väljalõikamise (mis on üpris kindlalt juba ka auklik) ja uue keevitamisega ei ravi, on kuu-kahe pärast rooste uuesti väljas ja aasta pärast sama seis mis praegu.
Vasta
#35

(18-05-2022, 15:36 PM)Peeter2 Kirjutas:  enamasti levib rooste autoplekil seest väljapoole, mitte väljast sissepoole.

Kui sellist roostet, nagu seal ukse alaservas, tüki väljalõikamise (mis on üpris kindlalt juba ka auklik) ja uue keevitamisega ei ravi, on kuu-kahe pärast rooste uuesti väljas ja aasta pärast sama seis mis praegu.
Kui talvel ei sõidaks, siis lihtsa iluravi tulemused püsiks 2-3 aastat. Aga isegi keevitusega peab alusvärv ja värvitöö olema väga korralik. Ukseserv on ju nii terav-õhuke, et sinna mitte-tehase-oludes piisavalt värvi kanda nõuab aega ja vaeva.
Vasta
#36

2022 hooaeg hakkab hobiautode jaoks läbi saama, aga Peugeot peab ikka edasi teenima. Auto sai soetatud eesmärgiga sõita aastaringi ja sõltumata tee- ja lumeoludest. Viimased paar aastat on ta seda eesmärki ka ilusti täitnud. Tänaseks on spidomeetrile kerinud 236000, ehk maist alates on tulnud juurde 2300 kilomeetrit. Seda pole küll palju, aga piisavalt, et autost rõõmu tunda. Ühtegi probleemi pole kevadest saati kimbutanud ja bensiinikulu on ka läinud väiksemaks. Mulle meeldib selle autoga sõita pikemaid otsi ja valin pigem Peugeot kui uuema auto, et Tartu, Pärnu või Haapsalu otsi sõita. Maanteel sõidab masin väga mõnusalt ja üsna nobedalt. Kütusekulu on selle 2300 km peale keskmiselt 5,7 l 100-le.

Eelmine aasta olin pettunud, kui mu nina alt rallye stanged ära osteti. Leidsin ostja ülesse ja pakkusin talle topelt raha. Tol hetkel ei läinud stanged kaubaks ja aasta pärast võtsin uuesti ühendust. Ikka pidin pika ninaga jääma. Ootamatult võttis aga stangede omanik ise ühendust ja kurtis, et puruks sõidetud ralliauto vajab finantsi ja nüüd on neist valmis loobuma. 

Suure rõõmuga olin järgmine päev kohal ja nii need stanged endale lõpuks sain.

   
   

Kuna stanged olid mustad, siis küsisin lisaks uste taastamisele ja värvimisele ka hinnapakkumist stangedele. Summad olid minu jaoks liiga suured ja lükkasin selle projekti tulevikku. Võtsin ajutiselt valge- ja punase värvi, purgi lakki ning tuiskasin esistange üle. Udutuled olid nii läbi roostetanud, et murdusid nii kinnitused kui tuled ise ja nende jaoks on vaja asendust.

   

Lõpuks panin stange külge. Pilt enne ja pärast:

       

Tagumise stangega ei ole hetkel midagi teinud, kuna tagumised koopad on lõigatud suuremaks. Rallye stange sinna enam niisama ei istu ja stangesid ma lõikuma ei hakka. Eks tulevik anna selgust, et mis sellest autost saab. Kas eemaldan laiendid ja liigun tagasi origniaali suunas või jätkan nii nagu praegu. Lõpetuseks mõned meeleolu pildid erinevatelt üritustelt Laitsest ja Vintage Weekendilt Haapsalust.

       
Vasta
#37

Mis värk selle esitiiva nurga ja stangega on- need ka ei istu päris kokku? Ette oleks praegu udukaid vaja küll, lisaks valgele veidi kontrasti- mitte küll palju-, praegu peaks päikesepaistelise ilmaga selle autoga kohtudes vist päikseprillid ette panema Smile
Vasta
#38

tiib ja stange ei lähe kokku,kuna tiivalaiendid rikuvad kogu asja ära.need laiendid on too much.
Vasta
#39

Aa jah, nüüd kui ma hoolikamalt vaatan, siis tõesti on asi laiendites. Aga huvitav, kas kuidagi seda stangenurka kuumutada vms ei anna, et see laiendiga kokku jooksma panna?
Kui vaadata varasemaid pilte, siis ilma laienditeta on see auto ikka paras plönn, aga laiendite ja nende velgedega äge putukas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne