Kuidas piirata teedel toimuvat arutut kihutamist
#21

Pole mõtet leili minna, teemaalgatajale meeldibki teha selliseid topicuid kus viskab üles radikaalse mõtte ja siis hakatakse hoolega saagima selle kallal. Trolli tegevus nagu.
Vasta
#22

Kihutajad kaovad hetkega kui hakataks trahvima pidurdajaid: kurv 80  - sirge 100; kaamera igaks juhuks 70 ja siis 100; tiksun lihtsalt 85 teel jne. Minu arvates just nendest "kihutajad" mööda sõidavadki.

Minu arvates võiks Eesti põhimaanteedel olla 110 - see ka minu jaoks suht optimaalne ega kiiremini eriti viitsigi sõita T-T,T-N,T-P trassidel.
Neljarealistel 130 ja rekkatel möödasõidu keeld - sama ka Vana-Euroopa paljudel kiirekatel.

2+1 120 siis jõuaks ka kaks sõidukat rekkast mööda - iseenesest täiesti mahavisatud raha maanteeameti poolt.

Ja siis uus lollus - kes mõtles piirde Vlijandi mnt-le sõiduridade eralduseks, tuleks seinaäärde panna.

H.
Vasta
#23

Ise enda käerauastamine ja päitsete pähepanek võiks olla siiski vabatahtlik, vastava palvekirja esitamisel ja pärast riigilõivu tasumist. Loomulikult ka liikuri ümberehitamine, et kõik nõuetele vastaks.
Arutut kihutamist on igal pool, käige teinekord meie miniriigist väljas ja näete, et kohalik reaalsus on suhteliselt talutav.
Vasta
#24

(26-07-2020, 09:21 AM)olevtoom Kirjutas:  
(25-07-2020, 21:20 PM)olli Kirjutas:  See vist näitab kah midagi, et kes ennast ettepanekust puudutatuna tunneb. Rolleyes  ...
Minu jaoks ei ole probleem mitte niivõrd selle ettepaneku konkreetses sisus, vaid selliste ettepanekute üldises mõttes -- kõigi inimeste käsitlemises kurjategijatena ning selle tõttu endile järjekordse piirangu nõudmises.
Mis muidugi ei tähenda, nagu ma sellest ettepanekust midagi head arvaksin. Ja see täiendus, et mind võiks pidevalt jälgida ning minu kiirusepiirangut raudteeülesõidukohtade ning muuga seoses reguleerida, paneb mind soovitama, et ksf! olli loeks raamatut "1984".

Jälgimisest pole ju keegi rääkinud? Ikkagi kiirusepiirangust, mis on kehtinud meie Vabariigis juba mitukümmend aastat. Selles mõttes poleks tegu mitte millegi uuega. Lihtsalt need piirangud saaks muutuda rohkem digitaalseks. Info suund oleks ühepoolne - keskserverist autodesse. Ka paljud GPS seadmed oskavad asukoha põhist liikumiskiirust näidata, aga see ei tähenda, et seda kasutataks kohe Sinu jälgimiseks. Saan muidugi väga hästi aru, et selline süsteem poleks hetkel kuidagi reaalne (erinevalt fikseeritud kiirusepiirangust nagu veokatel täna) ja on väga palju probleeme mida sellega ei lahenda või hoopis juurde tekib. Aga teemaarendus iseenesest on ju huvitav.
Vasta
#25

Neid "arutuid kihutajaid" on ikka üldisest massist väga väike osa. Tõsi, nad on sellegi poolest õigel ajal valesse kohta sattudes väga võimekad. Ja siis nad suudavad ka ülejäänud autojuhtide mainele teenimatu negatiivse kuvandi külge pookida.

Enda arust on kolm põhilist probleemi, miks õnnetused juhtuvad;
-kodanikud rooli taga tegelevad kõige muu kui juhtimisega. Telefonid/tahvlid käes või kõrva ääres rooli taga. Kõrva ääres ka väga uutel masinatel millel kindlasti võimalus ka käed vabalt telefoniga rääkida.
-teine grupeering kodanikke on need kes ei suuda/ei taha ka ideaalsete tingimuste korral ühtlast kiirust hoida. Iga päev näha kodanikke kelle kiirus kõigub regulaarselt muutumatutes teeoludes 90 alas 75 kuni 100, kaamera juures äkkpidurdus 20+ km allapoole lubatut. Sageli hakkab selline kodanik kiirendama kui tagant tulija tema vänderdusi kaasa teha ei taha ja möödasõidule asub...
-kolmas levinud ohuolukorra tekke põhjus on ootamatult ja taganttulijale väga vähe ruumi jättes teele välja sõit või seal müstiliste manöövrite sooritamine. Sageli on neil kodanikel ka telefon kõrva ääres.

Hetke seisuga ei näe nende probleemide lahendamiseks väga palju muid võimalusi kui tõhustada liiklusjärelvalvet. Praegu aga tuleb sageli patrullauto vastu, juhil telefon käes või kõrva ääres. Eeskuju missugune. Aga kuna põhiprobleemiks loetakse "kiirust" siis sellele nutiseadmete teemale väga suurt tähelepanu ei pöörata...
Vasta
#26

Võiks kaotada selle automaatkontrolli märgi ära ja panna sinna asemele kehtiva kiiruspiirangu märgi... jääks ehk see pidurdamine ära? Sest peale sähvakat mida enam pidurdada? Minu arust oli mingi aeg see märk kohustuslik mobiilsekiiruskaamera ees, loodetavasti enam mitte.
Vasta
#27

(26-07-2020, 16:38 PM)MellMellMell Kirjutas:  Võiks kaotada selle automaatkontrolli märgi ära ja panna sinna asemele kehtiva kiiruspiirangu märgi... jääks ehk see pidurdamine ära? Sest peale sähvakat mida enam pidurdada? Minu arust oli mingi aeg see märk kohustuslik mobiilsekiiruskaamera ees, loodetavasti enam mitte.

Ega nad märgi pärast pidurda...
Nii kui silm läheduses kaamerat märkab nii see jalg liigub...
Vasta
#28

Vana - Euroopa on kiirteid täis risti/põiki. Eestis pole õnneks ühtegi kiirteed. Mingid kulgemisrajad. Rekkad jätke rahule, rekkad ei sõida lõbu pärast, vaid, et Sinul hundu oleks kütust paaki lasta, poest süüa osta jne.
Vasta
#29

Tervist !

 Kuhu Te kiirustate pidevalt , et 90km/h vähe on ?
"Ässad panevad hullu" ehk igal võimalusel eesliikujast mööda , on siis vastutulevaid sõidukeid või mitte , aga kui kiiruskaamera tööalasse jõuavad , siis on fekaal püksis ja jalg piduril , kurat küll , kui nii tegijad olete andke ka kiiruskaamera tööalas sama kiirusega minna kui mujal .
 Mul poleks midagi selle vastu , kui kiirus piirataks veokatele sobivaks no näiteks  85km/ h ning möödasõidud keelataks , palju Tallinn - Tartu sõit kauem kestaks , seitse minutit ?
  Aga igasugune digitaalne ja robotite poolne inimeste või nende sõidukite jälgimine - võtke arsti poolt määratud ravimid sisse ja puhake jalga .
Vasta
#30

(26-07-2020, 20:42 PM)edvard Kirjutas:   Mul poleks midagi selle vastu , kui kiirus piirataks veokatele sobivaks no näiteks  85km/ h ning möödasõidud keelataks , palju Tallinn - Tartu sõit kauem kestaks , seitse minutit ?

Ilma veokatest möödasõitudeta võiks rääkida minimaalselt poolest tunnist

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#31

(27-07-2020, 00:06 AM)Laurts Kirjutas:  
(26-07-2020, 20:42 PM)edvard Kirjutas:   Mul poleks midagi selle vastu , kui kiirus piirataks veokatele sobivaks no näiteks  85km/ h ning möödasõidud keelataks , palju Tallinn - Tartu sõit kauem kestaks , seitse minutit ?

Ilma veokatest möödasõitudeta võiks rääkida minimaalselt poolest tunnist

Tule taevas appi. Pool tundi erinevust tähendaks veokale keskmist kiirust 18 kmh vähem kui autole. Kui eeldada et auto saavutab keskmiseks 90kmh kanti.
Olen üsna veendunud et reaalsuses peab autojuht minema pigem sinna "arutu kihutaja" kategooriasse et sõiduaeg rekka omast üle 7 minuti kiirem tuleks. Ning kui tõesti kooberdab ees 70kmh rekka, siis selleks on täiesti ohutud möödumisvõimalused olemas ise ilma kiirust ületamata.
Vasta
#32

See kõik on ilus teooria, kaua sõidab Ülemiste juurest Lõunaka juurde start reedel 17:00, kolonnis, ühtegi möödasõitu ei tee? Või sama ots start näiteks 22:00, terve tee sõidad nii et GPS-i järgi kiirus alla 70/90/110 ei kuku?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#33

(27-07-2020, 00:32 AM)olli Kirjutas:  
(27-07-2020, 00:06 AM)Laurts Kirjutas:  
(26-07-2020, 20:42 PM)edvard Kirjutas:   Mul poleks midagi selle vastu , kui kiirus piirataks veokatele sobivaks no näiteks  85km/ h ning möödasõidud keelataks , palju Tallinn - Tartu sõit kauem kestaks , seitse minutit ?

Ilma veokatest möödasõitudeta võiks rääkida minimaalselt poolest tunnist

Tule taevas appi. Pool tundi erinevust tähendaks veokale keskmist kiirust 18 kmh vähem kui autole. Kui eeldada et auto saavutab keskmiseks 90kmh kanti. ...
Tallinn-Tartu maantee kohta ei oska öelda, aga ise mööda Eestit pikemaid sõite planeerides panen GPS ette ja tegelikkuses tuleb alati 15-30 min lühem aeg kui GPS planeerib, sõidan nii et piiraja on seatud 98 peale, mis tähendab tegelikku kiirust ca 94-95 km/h, st tähendab et jääb radarite mõõtevea piiresse. Ja loomulikult langetab keskmist kiirust möödasõitude ootamine, kuna ohtlikke ja keelatud kohtades möödasõite ei tee, sellised rikkumised on minu arust tõesti ohtlikud, mitte kiirus. Teoreetikud räägivad jah mõnest minutist ajavõidust, praktika näitab aga midagi muud.
Vasta
#34

Hullumeelsuse vastu liikluses ei aita muu kui see, et juht roolis jaburusi ei tee.
Vasta
#35

Üks foorumlane kes ühes teemas andis teistele liiklejatele korralduse pimeda ajal sõites lülitada sisse sõiduki tagumine udutuli  ( sest muidu ta ei näe eesliikuvad sõidukit ) propageerib siin "peenega" kiiruseületamist , noh et mahub mõõtevea "loksu" sisse .
 Mina sellepeale annan korralduse : Sama isik igalt oma isiklikule arvele või isiklikku rahakotti laekunud 90 € 5 ( viis) € riigi eelarvesse .
Vasta
#36

(28-07-2020, 14:50 PM)edvard Kirjutas:   Mina sellepeale annan korralduse : Sama isik igalt oma isiklikule arvele või isiklikku rahakotti laekunud 90 € 5 ( viis) € riigi eelarvesse .

kuniks Eesti pole tsaaririiks ja ksf edvardi tsaariks kuulutatud, nimetame sellised "korraldused" siiski "isiklikeks soovideks".

reeglid on selleks, et toetada mõistlikku lähenemist ja arusaamist. Reeglitega (ja ka nende täitmisega) ülepingutamine tekitab trotsi ja see ei toeta sedasama mõistlikku lähenemist, mille tarbeks reeglid üldse loodud on.

ksf jussm tähelepanek ülal on hea: teemaalgatajale pole tegemist esimese provokatiivse teemapüstitusega. Väike arutelu ei ole paha, aga üksteisel "ninade lömmi löömist" sellised utoopiateemad küll ei vääri Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#37

(27-07-2020, 00:56 AM)Laurts Kirjutas:  See kõik on ilus teooria, kaua sõidab Ülemiste juurest Lõunaka juurde start reedel 17:00, kolonnis, ühtegi möödasõitu ei tee? Või sama ots start näiteks 22:00, terve tee sõidad nii et GPS-i järgi kiirus alla 70/90/110 ei kuku?
Kas Liiklusseaduses on kirjas, et 70/90/110 on lubatud miinimum kiirus :o
Vasta
#38

loen ja loen ja loen aga ainult möla mille ajamine midagi paremeks ei tee,nagu vabariigi valitsus juba!Mõttetu teema.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#39

Mõnede idiootide pärast kogu inimkonda karistada oleks viimane rumalus.
Pigem tuleks tegelda nende üksikute tainapeadega.

Turvalise ja kiire möödasõidu käigus tõuseb mul kiirus tihti 120 km/h-ni.
Kuigi enamasti sõidan ma maanteel kiirusehoidjaga 90 km/h - väga rahulik ja mõnus on sõita.
Vasta
#40

Eesti peaks tegema Norraga koostööd. Ehk kõik kes siin kihutamisega vahele jäävad,saadetakse Norrasse rahulikult tiksuma. E16 peal max lubatud kiirus 80km/h aga palju ka 60 ning 70 juppe. Ja teed on rahulikult tiksumiseks ikka mitmed sajad kilomeetrid.  Ja kõige müstilisem oli kui samase teepeal lendas ühel tasasemal ja sirgemal lõigul teistest mööda Saksa numbritega Porsche. Noo ikka päris lendas mööda. Jõudes järgmise asumini(äkki minti 20km) oli see porge Politsei poolt rajalt maha korjatud Smile Kus krt nad sellest kihutamisest teada said? Polnud näha ei kaameraid ega midagi. Oli nagu ikka tüüpiline Norra tee.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne