Kuidas piirata teedel toimuvat arutut kihutamist
#41

Ma palju pole küll Euroopas sõitnud, aga Norra on ainuke, kus olen kohanud reaalselt tee ääres põõsas kõhuli kamo riietuses politseid kiirust mõõtmas. Patrullauto oli jupi maad eemal. Võiks muidugi arvata et tänapäeval on odavam kaameraid panna kui lasta patrullil selliseid trikke teha. Big Grin
Vasta
#42

Krt võibolla oli tõesti kaljuks maskeerunud,või mõneks põõsaks. Aga kukalt pani kratsima küll Smile  Ja mööda ükski ekipaaz meist ei sõitnud. Lihtsalt porge oli järgmises võimalikus asulas(no mõned majad olid seal ikka) kinni peetud. Aga huvitav oli ka see,et kui näiteks kiirabi kitsamal (suht mägiteel)teel sireenidega vastu tuli,siis võimaluse puudumisel reasatusid vastu tulnud autod ka teistpidi suuna reale seisma,et kiirabi saaks mööduda. Loomulikult jäi liiklus seisma selleks hetkeks kui kiirabi lähenes ja möödus. Ehk kiirabile tekitati suht tühi koridor,mitte ei pidanud peatunud autode vahel slaalomit sõitma. Peale möödumist hakkasid kõik kenasti ennast lahti harutama. Ilma mingi signaalitamise või närvitsemiseta. Meil see vist väga ei toimiks. Sest kellegil on alati kiirem kui kiirabil. "Ja nahh sa trügid minu sõidusuunda tropp,sit*a ma sind siia lasen"  Igaljuhul oli värskendav kogemus.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#43

Tallinn - Pärnu maanteel harjumaal ühes vasakkurvis oli "harjukatel" metsas väike siht kahes suunas , Opel Vectra küljeakna kõrguselt oli võsa maha võetud , toimis hästi .
 Tähistamata politseisõiduk ei pea ilmtingimata rikkujat rikkumiskohas peatama , seda võib teha eemal , mõnes sobivas kohas ja hoopis teine toimkond , nii toimitakse meil ja ilmselt ka välismaal .
Vasta
#44

Mitte,et see kellelgi korda peaks minema aga kui pühapäeva hommikul und pole siis targutan siin. Olen nii mootorrattur, sõidukajuht kui ka veokijuht. Lisaks viimase aasta elan Norras ( elan, mitte ainult ei tööta - siin on vaks vahet), elanud ka Soomes, Rootsis ja töötanud kõikjal Lääne-Euroopas. 
 Jah, Eesti Politsei AS-l on Norra kolleegidelt palju õppida varjatud kiirusemõõtmise koha pealt. Mulle vahel tundub, et selleks kasutatakse mingeid snaipriväljaõppega selle. Aga lisaks sellele on kõikide Skandinaaviamaade inimesed tohutult altid peale kaebama -  pesed maja ees autot, niidad pühapäeval muru või sõidad 80 alas mitte spidoka vaid gps kiiruse järgi ja teed möödasõidu ning varsti võib oodata kohtumist politseiga sest keegi on ennast sellest puudutatuna tundunud ja kõne teinud. Aga praegu kui Oslos Välerengatunnel osaliselt kinni on ja igapäevane lisakulu on kuni 30min linna läbimisele(ma ei nimeta seda ummikuks, see on lihtsalt tihedam liiklus, ummikud on suurtes riikides suurte linnade läheduses) ei kuule ma ikkagi ainsatki signaali kui mõni, tavaliselt patareidel sõitev masin, sõidab vasaku raja lõppu ja hakkab vahele trügima.
 Jah, ka mind häirivad, eelkõige vennasvabariikide numbrimärkidega, veokid mis Eestis sõidavad 75km/h aga isegi kui ma panen vahel Eestis sõites oma sõiduautol püsika 75km/h peale siis esimesena jääb mulle ette Eesti nr märkidega sõiduauto...
 Selleks ntx Pärnu-Tallinna vahelist teed sõidan juba aastaid Pärnu -  P-Jaagupi - Kergu - Rapla jne. Saad sõita rahulikult nii 80 kui 110km/h ja kohtad tee peal vaid mõnda autot. Eks peale Raplat läheb liiklus tihedamaks aga ikkagi parem kui peamagistraal.  Ma ei usu, et kõik on operatsioonile sõitvad südamekirurgid, et kogu aeg nii kiire on.
 Soome mudel suvel 100 ja talvel 80 on igati ok lahendus minu meelest.
P.S karavanid ja matkaautod on tõeline nuhtlus iga riigi liikluses, nendele tuleks seada miinimumkiirus. Enda karavani suutsin küll liiklusvoos püsides järel vedada.
 Tervitades, Vetu
Vasta
#45

Ei ole nii varjatud see kiirusemõõtmine siin Norras midagi. Lihtsalt teised liiklejad ei anna sellest märku tulede vilkutamisega.
Vasta
#46

Teemasse kah - https://www.facebook.com/laitmanru/video...710039732/

Vasta
#47

Ma ei mäleta, millal ma Eestis viimati "arutut kihutamist" nägin! Mõttetut nõelumist näeb küll aga arutut kiirust mitte. Arutult kihutasid äsja Ott Tänak ja Sõbrad!!! See ehk siis kõveral kruusa- ja metsateel sõita lubatud 90 km/h on arutu! Aga JOKK, kui meie seda tavaolukorras teeme. Mõnikord suisa talvel ja kiilasjääga... Wink 
Maanteel mille projektkiirus on 130-150 km/h sellise kiirusega sõitmine ei ole arutu! Kiiruse piirang on arutult liiga madal! 

Vabandust - olen näinud! Sinivalged on küll täiesti arutult kihutanud! Sodilläkiga kihutada ja siis targutada, et Lambo, Porge, Ferru jms on 200 sõita arutu???
Vasta
#48

(26-07-2020, 09:21 AM)olevtoom Kirjutas:  Mis muidugi ei tähenda, nagu ma sellest ettepanekust midagi head arvaksin. Ja see täiendus, et mind võiks pidevalt jälgida ning minu kiirusepiirangut raudteeülesõidukohtade ning muuga seoses reguleerida, paneb mind soovitama, et ksf! olli loeks raamatut "1984".

Sulle kui vilunud itimehele ei tohiks üllatusena tulla, et selliseid Orwelli-päraseid ideid ikka välja käiakse. Ma näiteks sattusin mõnda aega tagasi lugema üht täiesti tõsiste inimeste tõsist äriplaani, mis seisnes selles, et võtaks õige GPSi ja gürod ning hakkaks logima sõiduandmeid. Pärast müüks need andmed kindlustusfirmale maha ja ütleks, et bizniz ja staartapp ja äge.
Päris rõvejube mõte, aga sellised inimesed on päriselt olemas.
Millaski niikuinii tulevad mingid maailmaparandajad, kes arvavad, et personaalne transport on saatanast ning tapab pingviinid paukselt ära. Näe, Rush on sellest tulevasest ajast isegi loo teinud:
Vasta
#49

Yandex takso äpp juba jälgib kliendiga sõidul auto kiirust. Paar ületamist ja saad jalaga tagumikku.
Ausalt öeldes päris imelik kui ühtlases liiklusvoolus(>+20km/h) korraga keegi max lubatuga tiksuma peab.
Vasta
#50

(06-02-2021, 21:45 PM)Marvin Kirjutas:  Sulle kui vilunud itimehele ei tohiks üllatusena tulla, et selliseid Orwelli-päraseid ideid ikka välja käiakse. ...
Ega tõesti, kuigi ma alati imestan. Eks need kuulu kah rubriiki "programmeerijad on järjekordselt lahendanud ülesandeid, mida keegi kunagi pole püstitanud".
Aga laulu eest aitäh.
Vasta
#51

(06-02-2021, 21:45 PM)Marvin Kirjutas:  
(26-07-2020, 09:21 AM)olevtoom Kirjutas:  Mis muidugi ei tähenda, nagu ma sellest ettepanekust midagi head arvaksin. Ja see täiendus, et mind võiks pidevalt jälgida ning minu kiirusepiirangut raudteeülesõidukohtade ning muuga seoses reguleerida, paneb mind soovitama, et ksf! olli loeks raamatut "1984".

Sulle kui vilunud itimehele ei tohiks üllatusena tulla, et selliseid Orwelli-päraseid ideid ikka välja käiakse. Ma näiteks sattusin mõnda aega tagasi lugema üht täiesti tõsiste inimeste tõsist äriplaani, mis seisnes selles, et võtaks õige GPSi ja gürod ning hakkaks logima sõiduandmeid. Pärast müüks need andmed kindlustusfirmale maha ja ütleks, et bizniz ja staartapp ja äge.
Päris rõvejube mõte, aga sellised inimesed on päriselt olemas.
Ei ole seal enam midagi uut, asset, dynafleet jne. raskemal tehnikal kasutusel juba ammu, tehasest külgepoogituna. Lisaks igasugu väiksemate tegijate lahendused. Loetakse mida iganes, pedaali asenditest töö ja puhkeaja arvestuseni. Saksas jm teemaksu masinad, mis teavad ja näevad kõike. Öeldud on kõigi nende lahenduste juures, et rangelt ligipääs andmetele vaid omanikule ja tootjale, aga... Serverite külge käib rohkem kui 2 kaablit.


Vasta
#52

(07-02-2021, 22:20 PM)hulgus Kirjutas:  Ei ole seal enam midagi uut, asset, dynafleet jne. raskemal tehnikal kasutusel juba ammu, tehasest külgepoogituna.

Nojah - see jube idee, mida mina nägin, seisnes täpsemalt selles, et kindlustusfirma pakub kliendile soodustust, kui see oma autole jälgimisvidina paneb ning hakkab selle vidina andmetest looma kliendi sõiduharjumuste profiili. Päris ilge. Järgmiseks võiks kindlustajatele oma sekveneeritud DNA järjestuse anda. Igaks juhuks Smile.

Inimestel tuleb ikka uskumatult lolle mõtteid pähe, ehkki rumalust ei ole kunagi põhjust alahinnata.
Vasta
#53

(07-02-2021, 16:33 PM)taxopets Kirjutas:  Ausalt öeldes päris imelik kui ühtlases liiklusvoolus(>+20km/h) korraga keegi max lubatuga tiksuma peab.

Huvitav seisukoht, eriti arvestades teema pealkirja. Rolleyes
Vasta
#54

See "ühtlases liiklusvoolus" kiiruse ületamine on umbes sama nagu pronksiööl poest kauba võtmine- ühtlane inimeste mass liikus ja kõik võtsid, kuidas siis mina teisiti oleks saanud.  Rolleyes
Vasta
#55

Meie oma Automoto Seiklussõidud sisaldavad GPS kiiruse jälgimist ( ja trahvimist!).
Samamoodi 4x4 võistlussõidud juba mitu aastat. Paar raskemat gaasivajutust ja poodiumist võid und näha.
Vasta
#56

(06-02-2021, 21:45 PM)Marvin Kirjutas:  ...
Ma näiteks sattusin mõnda aega tagasi lugema üht täiesti tõsiste inimeste tõsist äriplaani, mis seisnes selles, et võtaks õige GPSi ja gürod ning hakkaks logima sõiduandmeid. Pärast müüks need andmed kindlustusfirmale maha ja ütleks, et bizniz ja staartapp ja äge.
Päris rõvejube mõte, aga sellised inimesed on päriselt olemas.
...

Palju huvitavam on see, et palju on inimesi, kes säärast jälgimist rõõmsalt tarvitama asuvad, et säästa mõni sent kindlustusmakselt.
Vasta
#57

Tahaks ka teada, mismoodi hakkaksid siis maanteedel möödasõidud toimuma, kui lubatud sõidukiirust üldse ületada ei tohi. Turvaliseks möödasõiduks 80 km/h liikuvast sõidukist on üldjuhul vaja lubatud 90 km/h veidi ületada.
Vasta
#58

(08-02-2021, 13:01 PM)Peeter2 Kirjutas:  Tahaks ka teada, mismoodi hakkaksid siis maanteedel möödasõidud toimuma, kui lubatud sõidukiirust üldse ületada ei tohi. Turvaliseks möödasõiduks 80 km/h liikuvast sõidukist on üldjuhul vaja lubatud 90 km/h veidi ületada.
See on täitsa võimalik, ise liiklen peaaegu iga päev transitiga millel 88km/h piiraja peal ja möödasõidud igapäevase liiklemise osa. Pead lihtsalt ette mõtlema rohkem.
Vasta
#59

(08-02-2021, 13:09 PM)Kult Kirjutas:  
(08-02-2021, 13:01 PM)Peeter2 Kirjutas:  Tahaks ka teada, mismoodi hakkaksid siis maanteedel möödasõidud toimuma, kui lubatud sõidukiirust üldse ületada ei tohi. Turvaliseks möödasõiduks 80 km/h liikuvast sõidukist on üldjuhul vaja lubatud 90 km/h veidi ületada.
See on täitsa võimalik, ise liiklen peaaegu iga päev transitiga millel 88km/h piiraja peal ja möödasõidud igapäevase liiklemise osa. Pead lihtsalt ette mõtlema rohkem.

Nii need kolonnid tekivadki, mõttetu ja ohtlik. Pead hakkama vahele trügima või ei saagi mööda sõita.
Vasta
#60

(08-02-2021, 13:35 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(08-02-2021, 13:09 PM)Kult Kirjutas:  
(08-02-2021, 13:01 PM)Peeter2 Kirjutas:  Tahaks ka teada, mismoodi hakkaksid siis maanteedel möödasõidud toimuma, kui lubatud sõidukiirust üldse ületada ei tohi. Turvaliseks möödasõiduks 80 km/h liikuvast sõidukist on üldjuhul vaja lubatud 90 km/h veidi ületada.
See on täitsa võimalik, ise liiklen peaaegu iga päev transitiga millel 88km/h piiraja peal ja möödasõidud igapäevase liiklemise osa. Pead lihtsalt ette mõtlema rohkem.

Nii need kolonnid tekivadki, mõttetu ja ohtlik. Pead hakkama vahele trügima või ei saagi mööda sõita.
Kuni ei trügi, ei ole ohtlik. 85 kolonn reka taga tiksub suht ühtlase kiiruse ja parajate pikivahedega rahulikult kuni keegi trügib. Siis ja alles siis jookseb trügimisest tingitud pidurdus tõmblusena läbi kolonni.
Harva küll kui vaheletrügijal jätkub oskusi ja mune ennast pisikesse pessa istutada nii, et eessõitja tagatuled on hetkeks väga lähedal ja sealt vajutakse kolonni temposse. Tavaliselt tõmmatakse korraks ikka korralik pidur ja kogu kolonni tempo alla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne