Võib kustutada.

(22-03-2021, 11:00 AM)olli Kirjutas:  Iseasi muidugi kas, Donni ettevõtmist päris hobiks saab nimetada. Natuke nagu on, aga mitte päris. Keegi muidugi koju kontrollima ei tule, aga samas videosse enam ekraanipilti sellest ka panna ei kõlbaks siis.
Kusjuures ma arvan vastupidist: et kui ksf donn vaevub softikompaniile (mitte üldmeili vaid müüki) kirjutama ja viitama, et tal on praegusel projektil 660k+ jälgijat, laotatakse punane vaip maha ja tullakse pannakse soft pealegi. Eeldusel, et mõni ekraanipildi näitamine ikka tuleb. Võimalik, et tihedamal näitamisel hakkab raha hoopis teistpidi liikuma, aga kusagil on ka hea maitse piir...
Ehk tunduvad mulle oma väikeses maailmas jälgijanumbrid suuremana, kui kaugelt vaadates, aga küsija suu pihta ei lööda Smile

igatahes äge, mida ksf teeb - nii tehniline sisu, kui lintilõikamine. Ma ajaks donni kingades küll rinna rohkem kummi - on põhjust Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Jäi videost silma, et plaanid lambda osa vana jätta? Miks? Lambdal ju tavaline 18x1.5 keere. Mustast rauast keevitatavaid juppe müüakse aga arvan, et ise teed selle paremini.
Vasta

Jäi silma, et amordi polt läbi käändmiku panid nõrgema? 8.8 tugevusega. Soovitan kasutada vähemalt 10.9 polti seal, samamoodi sarniiri polt käändmikus vähemalt 10.9. 
 Ja need poldid peaksid minema ikka näpuga lükates läbi augu. Ilmselt auk väiksemaks roostetanud, aitab viil. Wink
Vasta

(16-04-2021, 20:47 PM)Dexter Kirjutas:  
Jäi silma, et amordi polt läbi käändmiku panid nõrgema? 8.8 tugevusega. Soovitan kasutada vähemalt 10.9 polti seal, samamoodi sarniiri polt käändmikus vähemalt 10.9. 
 Ja need poldid peaksid minema ikka näpuga lükates läbi augu. Ilmselt auk väiksemaks roostetanud, aitab viil. Wink
Ma pakun,et see kõik muutub enne lõppu-kõik eraldub ja värvitakse.Ilmselt tulevad siis lõplikul koostamisel ka loogilised poldid-mutrid.
Vasta

Huvitav, kuidas see värvimine välja näeb, kas jälle võetakse jupeks, nagu eelmised projektid?
Vasta

Arvata võib, donn teeb üsna põhjalikult ja korralikult. 
Hea vaadat lausa. Äge masin tuleb.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ilmselt Hr. Donn teeb enne osandamist ja värvimist ka mõne tõsisema survetesti, kui see video viimases osas nähtud hüppamine.
Näide ka, minu külgkorvi survetestist 11 inimesega peale mida otsustasin amordi kinnituskõrvad keevitusega üle käia.
http://www.jogevamc.ee/pictures/arhiiv/A...ev_137.jpg

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Tubli töö! Nüüd vist on ka kõige kõvemad pessimistid veendunud, et sillad on ühes suunas liikumiseks sobivat pidi.
Vooliku ja montaazilindi asemel vaata näiteks aliekspressist kummikattega roostevabast treasest vooliku/toru klambreid (stainless hose clamp).
10tk 6mm torule on mingi ~6 raha koos postikuluga. Jõuaksid kenasti selleks ajaks kohale, kui sul masin värvist tulnud.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Leiab neid meiltki. Nt 6mm klamber 40 senti tükist. Tarne päev-kaks!
Vasta

Oi see on äge tööloom, soovitan mootoril klapivahed ka üle käia, hakkab kindlasti mahedamalt tööle. Edu nokitsemisel Cool
Vasta

Tahaks juba näha kuidas läbi soo lendab pasapilv ümberringi... Palju kaalu lõpuks tuleb?
Vasta

(01-05-2021, 00:37 AM)lauren Kirjutas:  Oi see on äge tööloom, soovitan mootoril klapivahed ka üle käia, hakkab kindlasti mahedamalt tööle. Edu nokitsemisel Cool

Seal pole kahjuks midagi regullida ja vaadata. Hüdrotöukurid Big Grin
Vasta

(03-05-2021, 18:54 PM)laurz Kirjutas:  
(01-05-2021, 00:37 AM)lauren Kirjutas:  Oi see on äge tööloom, soovitan mootoril klapivahed ka üle käia, hakkab kindlasti mahedamalt tööle. Edu nokitsemisel Cool

Seal pole kahjuks midagi regullida ja vaadata. Hüdrotöukurid Big Grin
Neid 1.4 päris palju meil töökojast läbi käinud, pole siiani ühtegi tõukuritega näinud.
Vasta

(01-05-2021, 00:37 AM)lauren Kirjutas:  Oi see on äge tööloom, soovitan mootoril klapivahed ka üle käia, hakkab kindlasti mahedamalt tööle. Edu nokitsemisel Cool

(03-05-2021, 19:38 PM)donn Kirjutas:  
(01-05-2021, 00:37 AM)lauren Kirjutas:  Oi see on äge tööloom, soovitan mootoril klapivahed ka üle käia, hakkab kindlasti mahedamalt tööle. Edu nokitsemisel Cool
Jaa, on meeles ka Sinu mootoririhma vahetamise soovitus. Need asjad võiks siis mõlemad ära teha, kui mootor raamilt maas on ühes keskdifri keevitamisega.

(03-05-2021, 09:48 AM)Mihkus Kirjutas:  Tahaks juba näha kuidas läbi soo lendab pasapilv ümberringi... Palju kaalu lõpuks tuleb?
Kaalu peale alles lähen / on plaan minna. Siis saan ka kviitungist siia pildi tõestuseks panna. Praegu eeldan, et sinna 700-800 kg kanti ikka.

(03-05-2021, 18:54 PM)laurz Kirjutas:  
(01-05-2021, 00:37 AM)lauren Kirjutas:  ...

Seal pole kahjuks midagi regullida ja vaadata. Hüdrotöukurid Big Grin
TU3JP mootor on minu teada, sellel peaks tavalised nookurid seal olema:
assa kurat....panin veits puusalt mööda. Kas mingi imenipiga oleks reaalne teha kastile diffrilukk? Või siis mingi piiratud libisemisega värk? Oluliselt mugavam oleks kõvema pinnase peal manööverdada.
Vasta

Edasijõudnud valavad tänapäeval satelliidid tinasse keevitamise asemel. On tagasipööratav, ka termiliselt õigem. Keevitades on alati oht, et keevituse kõrvalt annab järgi, ka pärast noolutamist.
Videod on sinutorus vabalt saadaval.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Keskdiffri teemal muidu, peab arvestama sellega et kui kinni keevitada, siis põlluralli stiilis "hullamine" läheb vb veits igavamaks..  Big Grin Ega ta video järgi praegugi väga saba ei loobi, aga ilma diffrita võib alajuhitavust juurde tulla. Teatavasti ju ülejuhitavuse tekkimiseks vaja et tagarattad kiiremini pöörleks kui esimesed.
Vasta

Tundub, et kätte on jõudnud arusaamine, et kuidas ilma tig-keevituseta üldse tööd teha saab. Aga juhtmevaba pedaal on küll huvitav. Kas sellel on eraldi vastuvõtja, või ainult froniusele sobilik?
Vasta

(09-05-2021, 08:01 AM)donn Kirjutas:  Keskdifri panen kindlasti kinni.
...
Enamus veojõudu kantakse veoskeemis läbi keskdifri ja omakorda (antud juhul) läbi esidifri kurvisisesele esirattale, mis kaabib ja tühja kühveldab. ...

Mitte osa, vaid suisa kogu veojõud. Ning kuna sel on lahtised difrid, siis rakenduva pöördemomendi määrab ära kõige kehvema pidamisega ratas - nii vähe, kui sellel on, jagatakse ka teistele. Ülejäänu läheb rehvi kulutamiseks, maakera teisaldamiseks ja õhu pumpamiseks kahe eelmainitu vahele.

Jäik keskdiffer on säärase aeglase putuka juures omal kohal. Esimeses lähenduses on kinnikeevitamine/tinassevalamine omal kohal, eks jõukuse kogunedes saab seda ju asendada sobiliku lukustatavaga.

Kas BMW ei pakkunud äkilisematele erimitele hüdroga lukkusurutavat kettapakki, nagu MB  ASD? Kuniks süsteem toimib, on sel 100% lukustus. Igasugused vedruga või rattavõlli hammasratta nihutuse pealt töötavad asjad on head alguses ja kuludes jäävad (üsna kiiresti) järjest kehvemaks. Uuena on muidugi täitsa viisakad.
Vasta

Difrite valik on jah selline sattunud et lihtsaid tehase lahendusi ei ole kummalegi saada, e39 kerel oli vist ainult m5-l lsd? 

Kuigi sa küttepuid käsitsi ei tõsta soovitan ikkagi kõrgenduste jaoks aasad kasti servadesse keevitada kuhu vajadusel mingid kaikad pista saab.
Vasta

Kallutuseks oleks kõige käepärasem vast midagi sellist: https://www.aliexpress.com/item/40008499...web201603_

12V nimelt ju probleemideta võtta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne