Projekt "4x4 UTV"

Ma ei ole selle kallutamise osas veel valikut teinud, st kõik variandid on veel laual.  Big Grin

Agaaa... vahepeal pidin pesukoti käigukasti pulkadeks võtma, et difrile ligi pääseda ja see kinni keevitada. Tinasse valamist võiks BMW difritega proovida, kui piisavas koguses tina leian kuskilt. Kuna käigukast maas oli, siis oli näha ka siduri seisukord ja see sai uuega asendatud, siduritross õlitatud ja nüüd töötab hästi. Ei ole veel päris nelivedu, aga palju parem sai kui eelnev ühe ratta vedu ja selle Executioner rehvi klotsiga ronib ka juba veidi.

Vasta

Päris lukus taga differ vast ei ole parim, hakkab otse lükkama, kui esirataste all pidamine kehva.
Vasta

Võibolla kasutada hoopis audi quattro diffreid Smile
Vasta

Kas raami otsad sellisel kujul kuskile kinni ei hakka haakima?
Võiksid ehk kumerad olla need nurgad?
Või tuleb sinna veel miski diffri kaitse?
Vasta

Siin on olnud juttu diffri tinasse valamisest. Küsin nüüd lolli küsimuse aga, miks mitte alumiiniumi? Kodanik Donn on kõva käpp alumiiniumit sulatama.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

(15-05-2021, 20:24 PM)laurz Kirjutas:  Võibolla kasutada hoopis audi quattro diffreid Smile
Need Audi lukustatavad difrid on vastupidise pöörlemissuunaga e kardaan pöörleb vastupidi tavapärasele tagaveolisele.

Hädapärast saab kummagi tagaratta panna eraldi kangidega pidurdama. Kui ratas libiseb läbi, pidurdad kinni Big Grin
Vasta

(15-05-2021, 21:57 PM)envi Kirjutas:  Kas raami otsad sellisel kujul kuskile kinni ei hakka haakima?
Võiksid ehk kumerad olla need nurgad?
Või tuleb sinna veel miski diffri kaitse?
Raamiotsad poolikud veel, difrite alla tulevad plaadid, raamiotsad viltu lõigatud, vintsikinnitus, põhjakaitse jne. 
(16-05-2021, 08:06 AM)Naabrivana Kirjutas:  Siin on olnud juttu diffri tinasse valamisest. Küsin nüüd lolli küsimuse aga, miks mitte alumiiniumi? Kodanik Donn on kõva käpp alumiiniumit sulatama.
Sulaalumiinium teeb hammakad rohkem kuumaks, kui seda keevitusega on võimalik saavutada. Ehk siis pooltelje nuudid seal hammaka sees kaotavad ilmselt oma tugevuse, kui kompott maha jahtub. Tina sulab õnneks madalamatel temperatuuridel.
Vasta

Tegin masinale universaalse veoadapteri. Nüüd saan oma suva järgi sinna igal ajal kodust väljumata haakeriistu külge ehitada. Selline lahendus oli/on populaarne Austraalia farmerite ute-idel, st. need on kastiga maasturid, mida farmides laialdaselt kasutatakse, põhiliselt Toyotad. Seal tööl olles ehitasime ka mingi hetk nelikanttorust selliseid lisajunne ute-idele külge, et mobiilseid viljasalvesid pukseerida jne. Hakkas meeldima, nüüd tegin endalegi. Euroopa tehnoülevaatuselt ilmselt läbi ei lähe?  Big Grin
Vasta

Vasta

Videot vaadates tekkis küsimus, et kas katuse osa oli planeeritult selliste mõõtmetega, või sobis lõigatud ibc juhuslikult nõnda hästi?
Vasta

(11-09-2021, 22:32 PM)huvi5 Kirjutas:  Videot vaadates tekkis küsimus, et kas katuse osa oli planeeritult selliste mõõtmetega, või sobis lõigatud ibc juhuslikult nõnda hästi?
 A ma jällegi mõtlesin, et kui oleks võtnud tünni ülemise poole, mitte põhja, siis oleks katuseluugi ka saanud!
Vasta

(11-09-2021, 23:25 PM)Raudpats Kirjutas:  
(11-09-2021, 22:32 PM)huvi5 Kirjutas:  Videot vaadates tekkis küsimus, et kas katuse osa oli planeeritult selliste mõõtmetega, või sobis lõigatud ibc juhuslikult nõnda hästi?
 A ma jällegi mõtlesin, et kui oleks võtnud tünni ülemise poole, mitte põhja, siis oleks katuseluugi ka saanud!
Saarlasel käinud sahvris pauk.: Krt. Nüüd lõi õllevaadil küll kaane pealt. Sutsu aja pärast teine pauk . Krt .: nüüd lõi põhja kah ära,
Vasta


Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

Viimased arengud:

https://www.youtube.com/watch?v=LKHsZkuHuho

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ma ei mõista kas Donn nii solvunud,et ise ei kribagi enam midagi?!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Vaata kivipurustaja viimast videot, saad vastuse. Vaata kohe päris lõpuni!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne