Auto Unioni mootor. Mille pealt?
#1

Sarnaneb mingis osas Tigerwürfel GG400ga aga selle oma ei ola.

[Pilt: ACtC-3ey-kJTQxrPqIZzSkXlu18oAA8JSxXcDgkI...authuser=0]
[Pilt: ACtC-3fCq38aUfZW6ODObEYMUmS0RkL3Xmu1czXL...authuser=0]
[Pilt: ACtC-3duyGBNDLeYJHPAehkx3rAsDZZWc0Xm77cW...authuser=0]
[Pilt: ACtC-3cMNiVmpC4Ux4HqEhevXT_ILx7YwjlfUS2Y...authuser=0]
[Pilt: ACtC-3eKogmSHV0z7R06HngX0r9QvjALcy9lnrjz...authuser=0]
[Pilt: ACtC-3f8lzqI8xDVLa4iP5MT3-YMnjywatCk2lv4...authuser=0]
Vasta
#2

Tere, Sten!

Auto-Unioni küll, aga lihtsamalt muidugi DKW mootor, statsionaarmootor. Ja nagu ka siinses foorumis on juba arutletud, eesti keeles on kasutatud ka maamootori mõistet. Ja see juba vihjab, et kui juba maa peal lebab, siis ta naljalt enam millegi "pealt" pärit ei ole. Märksõna peaks olema siin DKW Einzylinder Universal Motor ja tehti neid ikka igasuguseid erinevaid. Tiigervürfli mootor oleks vist pigem Spezial Motor (paadi, generaatori, tuletõrjepritsi jne mootorid). Aga vb on hoopis vastupidi ja Sinu mootorifragment ongi Spezial Motor olnud, otsi parem ise edasi
https://www.dkw-autounion.de/newpage24ecc66c
Muidugi võiks abi olla ka silindri läbimõõdust ja mootorinumbrist, kui see on kusagil olemas.
Vasta
#3

Tänan, Priit! Kahjuks pole mootor minu oma vaid ühe teise, meile mõlemale tuttava vanavarasalaoligarhi mootor, kes anonüümsuse huvides mul selle siia palus üles riputada. Mul on ainult üks närune Tigerwürfel ja rohkem DKW asju polegi....
Vasta
#4

(06-09-2020, 21:59 PM)s2si Kirjutas:  ... Kahjuks pole mootor minu oma .... . Mul on ainult üks närune Tigerwürfel ja rohkem DKW asju polegi....

Kaks kommentaari - mitte kahjuks, vaid õnneks ja kohe tuli meelde ka Oskar Luts oma Tootsi ja Tiuguga - ah uuri ei olegi, no mis mees siis sina oled?!  Toungue
Vasta
#5

Mulle tuli meelde seesama vana jama, et vanatehnikud on kitsid oma tegemisi siin kajastama. Jutustus sellest, kuidas lootustandev keskkond peese keerati.....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

(06-09-2020, 23:02 PM)Marko Kirjutas:  Mulle tuli meelde seesama vana jama, et vanatehnikud on kitsid oma tegemisi siin kajastama. Jutustus sellest, kuidas lootustandev keskkond peese keerati.....

Mul on need jutustused kogu aeg meeles, samuti mõned minu peesse saatmised!  Toungue Aga rohkem ma seda teemat täna ei kommenteeri, vb homme pärast kl 10-, samas on mul probleem, et ei saa homme jalgrattaga Kalevi tänava Konsumit külastada, tagumine lohv ei pea enam ei rõhku ega õhku!  Sad  Nii et ma võin homme foorumisse hilineda....
Vasta
#7

Kas suudad viidata mõnele kohatule, ebapädevale saatmisele?

PS me ei pea siin sõdima, me oleme ühe asja eest väljas

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

(06-09-2020, 23:50 PM)kass Kirjutas:  
(06-09-2020, 23:02 PM)Marko Kirjutas:  Mulle tuli meelde seesama vana jama, et vanatehnikud on kitsid oma tegemisi siin kajastama. Jutustus sellest, kuidas lootustandev keskkond peese keerati.....

Mul on need jutustused kogu aeg meeles, samuti mõned minu peesse saatmised!  Toungue Aga rohkem ma seda teemat täna ei kommenteeri, vb homme pärast kl 10-, samas on mul probleem, et ei saa homme jalgrattaga Kalevi tänava Konsumit külastada, tagumine lohv ei pea enam ei rõhku ega õhku!  Sad  Nii et ma võin homme foorumisse hilineda....
Vajad pakiautomaati õhku?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#9

No nii, olen jälle tagasi, et olla selle "ühise asja eest väljas"! Samas teadmata, mis asi see selline üldse on...
Teema on arenenud vahepeal nii laiuti, kui ka sügavuti - ei oskagi kusagilt otsast enam haarata...
Lauri, tänan, õhku pole vaja saata, pealegi Kalevi tänava Konsumi juures pole üldse mingisuguseid pakiautomaate. On ainult esmatarbekaubad nagu nõukogude ajal Mägi - Altai külapoekeses : leib, viin, bulgaaria punane ja kuiv vein "Nesteranskoe", tuletikud ja konserv "Räim tomatis". Pealegi saan töö juurest vabalt ja tasuta (kui keegi ei näe) lausa pressõhku koju viia 3 - liitrise purgi või kilekotiga näiteks...
Lootustandvast keskkonnast, kitsidest vanatehnikutest, kes oma tegemisi kiivalt varjavad ja pädevatest p - kohtadesse saatmistest, ohh, hakkan väsima... salavanavara oligarhidest. Nii palju kui ma üldse neist sala...oligarhidest tean, siis tuleb neid vististi otsida sealt suunast, kuhu päike õhtuti kaob ja antud foorumit nad vaatavad ainult ohutust kaugusest? Palju üldse on siin inimesi, kes valdaksid veidi DKW statsionaarmootorite teemat? Ksf! Indrek Sirk ja ksf! Heiki (kes pole ammu siia asja teinud) on muidugi DKW teemaga tutvust teinud, aga mitte otseselt selliste iseseisvate mootoritega. Muidugi on veel teisi siinseid vanatehnikuid, kes pole küll nii tõsiselt DKW teemale pühendunud, aga on asjadega siiski kursis. Aga mis me räägime selle foorumi liikmetest, üldse eestimaalastest - palju üldse maailmas on inimesi, kes seda DKW Stamo teemat valdab. Vb on mõnel siinsel lugejal tõesti juhuslikult täpselt samasugune mootor olemas ja ta oskab midagi antud teemal kosta, analoogseid juhuseid on siin foorumis olnud.
Fakt on aga see, et DKW tegi neid igasugu mootoreid ikka si..tta kanti palju ja erinevaid nagu siga ja kass. Ja et mina ei tea asjast samuti midagi. Ja muidugi on siin ka mehi, kes küll teavad, aga ei räägi, vähemalt mitte enne, kui isiklikuks minnakse.
1942 septembris on välja lastud väike vihikuke DKW Wagenite ja Krafträdernite raami- ja mootorinumbritega, seal on ka põgusalt mingeid stats. ja spets, mootoreid kajastatud, palju ja mida - ei tea, pole uurinud.
Ja et ma eelmine nädal õppisin mingil määral foorumisse pilte panema, siis katsun lisada ühe illustreeriva pildi.
   
Vasta
#10

tere,olin sunnitud oma tuha-tuhandete hulgast leidma ilmselt ka vist,vist DKW valdkonna isendi,targad identifitseerige.magneeto muidugi iivani maalt


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta
#11

Tere, Peeter!
Takte on Su mootoril nagu natuke liiga palju DKW jaoks. Ma arvan, et 2x vähem peaks olema...
Kas see Sul üldse Euroopa Liidus valmistatud mootor on? Äkki on hoopis mingi inglise asi? Kas on meeter- või tollkeermed? Äkki on mingi vana JAP? Aga nad oleks kindlasti oma 3 tähte oeale kirjutanud...(ma lihtsalt rohkem mootori tootjaid ei tea, no MAG vist küll ei ole). Kas karburaatori peal pole midagi huvitavat ja harivat kirjutatud?
Vasta
#12

Tere! Selline karp on mul...

[Pilt: 20200907-173253.jpg]

[Pilt: 20200907-173306.jpg]

[Pilt: 20200907-173319.jpg]


Keegi kunagi arvas et DKW mootoriga jõujaama hooldustarvikute komplekt. Ei tea kas on kaa?
Vasta
#13

(07-09-2020, 13:30 PM)kass Kirjutas:  Tere, Peeter!
Takte on Su mootoril nagu natuke liiga palju DKW jaoks. Ma arvan, et 2x vähem peaks olema...
Kas see Sul üldse Euroopa Liidus valmistatud mootor on? Äkki on hoopis mingi inglise asi? Kas on meeter- või tollkeermed? Äkki on mingi vana JAP? Aga nad oleks kindlasti oma 3 tähte oeale kirjutanud...(ma lihtsalt rohkem mootori tootjaid ei tea, no MAG vist küll ei ole). Kas karburaatori peal pole midagi huvitavat ja harivat kirjutatud?
keermed jah meetrimõõdus ja karbussile ei ole jätkund ei tähti ega numbreid,kas dekkar siis 4-takti kohe ei ainsatki mudelit teinud.
Vasta
#14

(07-09-2020, 17:44 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Tere! Selline karp on mul...
Keegi kunagi arvas et DKW mootoriga jõujaama hooldustarvikute komplekt. Ei tea kas on kaa?

Jah,  ei tea, kas ikka on. Aga DKW igatahes on varuosade kataloogides selliseid 109XXX detailinumbreid kasutanud. Peaks konkreetseid detaile/osi kontrollima, kas kattub midagi otse mingi DKW sõiduki või mootori osade kataloogides olevatega. Näide DKW NZ tsiklite osade kataloogist
[Pilt: qgw-w-51a0.jpg]
Vasta
#15

(07-09-2020, 19:21 PM)näkisepp Kirjutas:  
(07-09-2020, 13:30 PM)kass Kirjutas:  Tere, Peeter!
Takte on Su mootoril nagu natuke liiga palju DKW jaoks. Ma arvan, et 2x vähem peaks olema...
Kas see Sul üldse Euroopa Liidus valmistatud mootor on? Äkki on hoopis mingi inglise asi? Kas on meeter- või tollkeermed? Äkki on mingi vana JAP? Aga nad oleks kindlasti oma 3 tähte oeale kirjutanud...(ma lihtsalt rohkem mootori tootjaid ei tea, no MAG vist küll ei ole). Kas karburaatori peal pole midagi huvitavat ja harivat kirjutatud?
keermed jah meetrimõõdus ja karbussile ei ole jätkund ei tähti ega numbreid,kas dekkar siis 4-takti kohe ei ainsatki mudelit teinud.

Tänan vastamast! Ma ka täpselt ei tea seda DKW 4-takti asja, aga selliseid väikeseid 1 pütaseid ta küll ei valmistanud. Kusagil Su mootoril võiks ju ikka mingeid jutte peal olla, muidu ei saa ju identifitseerida summagi.... Sad
Vasta
#16

Tänud! Kui ma natuke nüüd googeldasin siis leidsin samasuguse karbi netist. Seda müüdi NSU mootorratta varuosade karbina. Ja karbi alla on Auto-Union märk löödud. Sinna ei osanud nii kohe vaadata. Aga NSU ei olnud ju Auto-Unioni kambas sõjaajal? Igatahes netist võib välja lugeda mis iganes parajasti endale meeldibSmile kui keegi tahab seda karpi siis saab kaupa teha. Muidu kaob muu kola alla igaveseks ära...
Vasta
#17

Jah, NSU ja üldse tsikli varuosade karp  ei ole see kindlasti olnud.
Vasta
#18

(07-09-2020, 19:35 PM)kass Kirjutas:  Tänan vastamast! Ma ka täpselt ei tea seda DKW 4-takti asja, aga selliseid väikeseid 1 pütaseid ta küll ei valmistanud. Kusagil Su mootoril võiks ju ikka mingeid jutte peal olla, muidu ei saa ju identifitseerida summagi.... Sad
  2-silindrilisel on ju mõlemas silindris kaks takti, kokku seega neli, niiet neli takti DKW mootoris on täitsa olemas, olen ise oma silmaga näinud.
Vasta
#19

mootoril on puudu hooratta tuulekoda,äkist oli inf seal,mujal ei mingit märki.
Vasta
#20

See mootor võib ehk olla disainitud mootorsaagide jaoks?

Võibolla isegi mõne sellise...

[Pilt: junior262pp1.jpg]

[Pilt: senior304fw2.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne