Pontiac Aztek aka Koletar
#61

See ju igati noobel paraolümpia ja vääriks oma teemat.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#62

(19-12-2020, 03:24 AM)DevilDeVille Kirjutas:  See ju igati noobel paraolümpia ja vääriks oma teemat.

Olen mõelnud selle järjejutu peale. Pean veidi aega võtma ning toimiku üle kandma siia. Tegu siis Audi F103 platvormil Audi 72-ga ja tehasest vuras ta Auto Union Audi -na välja üldse. Sünniaasta 1966.
Vasta
#63

Tundub sama isend olevat, millest suvel Autolehes juttu oli.
Vasta
#64

(19-12-2020, 23:30 PM)pppp Kirjutas:  Tundub sama isend olevat, millest suvel Autolehes juttu oli.

Täpselt nii ongi. Kusjuures mõlemad isendid on sealt läbi käinud. Küll erinevad autorid on lugudel olnud aga siiski.
Vasta
#65

Sai see ÜV ka lõpuks kolmanda katsega läbitud positiivse tulemusega. Nüüd siis aastakene rahulik. Uuel aastal tegeleb  järgmiste renoveerimistega edasi.
Vasta
#66

Kasisin aasta lõpus ka masina ära. Check engine hakkab põlema 100km pärast umbkaudu peale 0mist. Eks hakkame vaikselt süübima mis teema on. ABS õnneks põlema ei lähe enam.

Loodan, et linn ei hakka mult parkimiskohtade kasutamise eest renti küsima.

Aga paar pilti ka:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
           
Vasta
#67

Nii "koleda" auto eest maksab linn sulle peale!!! Lahe pontu sul

Veel pole maha löödud
Vasta
#68

Autol on üks tõsine viga ainult - lubatud haagise mass on passis 0kg millegipärast.
Vasta
#69

Eks selle saaks ka võib-olla kuidagi korda kui konks panna ja palju raha maksta.
Vasta
#70

Passi numbrid tulevad tootja speki järgi ja konksu olemasolust ei sõltu.

Aga see on "probleem" mitte probleem Smile
Vasta
#71

(11-01-2021, 23:53 PM)Mahno Kirjutas:  Passi numbrid tulevad tootja speki järgi ja konksu olemasolust ei sõltu.

Aga see on "probleem" mitte probleem Smile
Päris alati nii ei ole. Mul nimelt mitmel autol passis käru O on. Ja põhjus lihtsalt selles,et ei leitud kohe kiiruga adekvaatset infot. See kipub olema natuke imelikumate ja vähe või ülivähe esinevate autode puhul. Tegelikult kui leiad pädeva info käruvõimekuse kohta on see võimalik ka passi saada. Näiteks sellel 18ZMK(IHC kastikas) puhul nii öeldi. 
Mingi aeg leidsin pädeva info IHC klubi lehelt ja uurisin,et kas see sobib. Vastus oli,et sobib küll. Ehk peaksin sinna minema ja mingi lõivu uue passi eest ära tasuma.
71 GTO ga ei tohi ka käru vedada aga pisikesele Suzuki swiftile võin 800kg pidurdava haagise sappa võtta  Big Grin

Suure tõenäosusega ei ole neid heas mõttes perverssusi vist eriti siinmai arvel. Ma usun,et kui leiad mingi pädeva kirjatüki selle ulmelise auto veel ulmelisemast veovõimest,saad ka pasi numbrid sisse.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#72

Mingi hägune mäletsemise jupike ütleb seda, et kui lauale on panna mikistanis toodetud ja serdiga mudelipõhine konks, siis see võib tehnoosakonnas kvalifitseeruda. Tasub üleküsida, kuna senini veel on küsimine siinmail tasuta.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#73

Ütlen ausalt, et ma ei hakka tegelema sellega. Las jääb kellegi teise rõõmuks.

Kui ilmad soojemaks lähevad ja ilusamaks lasen seest ja väljast ära kasida ning teen fotoshuudi. Läheb arvatavasti kuskile saksmannide maa portaali vms müüki. Eesti pole seda mõtet müüa kuna 900 eurot ja tulen kohe järgi pakkujaid on enamuses. 

Mulle meeldib igasugu erinevaid autosid proovida ja seejärel need edasi anda. Jah kui keegi kollektsionäär soovib seda kodumaal endale saada siis hinnasildiks on tal ca 8k millest võime rääkida. Samas ma väga suurt usku ei oma sellesse, et kodumaal teda keegi soovib omada.

Ja küll see multipla ka ükskord tuleb Smile. Või siis midagi muud huvitavat. Esialgu rohkem vabu parkimiskohti pole Smile.
Vasta
#74

(13-01-2021, 15:55 PM)andresp Kirjutas:  ... Eesti pole seda mõtet müüa kuna 900 eurot ja tulen kohe järgi pakkujaid on enamuses. ...
Ma olen neile tüüpidele soovitanud,et Auto24 pakub sellise hinnaga  ja veel odavamaidki küll ja küll.Tavaliselt katkestavad kõne.
Vasta
#75

Nädala paar: legendaarsed koleautod Aztek ja Rodius (accelerista.com)
Vasta
#76

Minu teooria on see, et BMW disainerid nägid kunagi paneeli alla jäänud Rodiust ja mõte X6 tegemiseks oligi küps.
Vasta
#77

(22-01-2021, 21:06 PM)speedsta Kirjutas:  Minu teooria on see, et BMW disainerid nägid kunagi paneeli alla jäänud Rodiust ja mõte X6 tegemiseks oligi küps.

Pigem meenutab ML mercedest...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#78

Ssangyong on vähemalt algul kasutanud Mersu mootoreid ja ka disain on sarnane. Oli kunagi üks nende nö luksusauto, mille nimi mulle ei meenu, aga mis oli tollase S-mersuga väga sarnane.
Vasta
#79

Minu tunnetuslik nägemus oli selline ehk Paintiga nuditud Rodius vs X6
   
Vasta
#80

(22-01-2021, 21:06 PM)speedsta Kirjutas:  Minu teooria on see, et BMW disainerid nägid kunagi paneeli alla jäänud Rodiust ja mõte X6 tegemiseks oligi küps.
Ei, nad nägid täesti vigastamata Actyoni, ja said oma peletise kõigest kahe aastaga valmis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne