Lada 2107
#21

Õlinäidik indikeerib õiget algusaja masinat. Hiljem paigaldati ekonomaiser ehk vaakumindikaator.

Õnnitlen! 

2107 on parim Lada.
Vasta
#22

(26-09-2020, 21:18 PM)robi Kirjutas:  ... Õnnitlen! 

2107 on parim Lada.
Sekundeerin õnnitluste osas ehkki mu hing kinnitab, et parim Žiguli oli 2103!
Vasta
#23

(26-09-2020, 19:32 PM)Brrr Kirjutas:  Huvitav, et 03 mootoriga. Mis kirjad tagaluugil ja kindalaekal on? Tuledele peaks eraldi veepump sinna teise auku käima. Uuematel ukseklaasidel oli mingi normaalsem kinnitus minu arust. Deem need tulidki 03 mootoriga, arvasin, et 06 motoga.
Mootor jah 03 oma. Tagaluugil kiri kirillitsas ZIGULI 1500L, taga poritiibadel 1500. Kas neid tähti seal taga veel mingeid variante oli ja kas kõigil 07 autodel olid esiklaasi kojamehed ja pesurid. See teine kaan tundub väga originaalne olevat. Samas juhtmed sinna juurde tulevad ja tulede luudade mootorid ka küljes.

Senine nimekiri siis puuduvatest või katkistest vidinatest.
1. Originaal 05/07 veljed 5 tk.
2. Kapoti hoidiku amortisaatori kinnitus ots - vähemalt üks
3. Tulepesurite pump
4. Tulede kojamehed koos vartega.
Tõenäoliselt vaja ka pedaalide metall ja kummi patju ja uksepolstri kinnitus tüübleid 14 tk. 
Kui on kellelgi midagi sellist pakkuda, andke tuld. 5030762
Vasta
#24

Tänan kõiki õnnitlejaid aga eks ta jälle üks rist kaelas ole aga eks tuletab vanu aegu meelde. Kui täna sõitsin siin metsateel siis rool harjumatult raske. Süütevõtit kobid parema käega ja üldse võrreldes tänapäeva autodega paar klassi madalam aga kunagi ...... Big Grin.
Vasta
#25

(26-09-2020, 19:32 PM)Brrr Kirjutas:  Deem need tulidki 03 mootoriga, arvasin, et 06 motoga.

82.a tulid need tehasest 03, 04, 05 ja 06 mootoriga.

Ehk on see velje teema sõltuv alla läinud rehvi laiusest?

[Pilt: 119.gif]
Vasta
#26

Sammud veerenni ziguli poodi, seal tüübleid ja pea kõike juppe saada, edu.
Vasta
#27

Nii, piduripedaalide müsteerium lahendatud. Ded on ratsinud endale VOLGA pedaalid. Töö, muide tehtud päris korralikult. nüüd minu kord kubet kratsida ja mõelda, kuidas see algsesse seisukorda viia.
   
   

Veel on Ded ilustanud oma summuti otsa aga see on ainult poldi lahti keeramise vaev.
   

Veel küsimus raadios. Kas kellelgi on pilti või raadiot, mis neil aastatel tehasest paigaldati. Momendil on seal selline.
   
Vasta
#28

https://zen.yandex.ru/media/burevestnic1...2bf1077d61

jne...

Venekeelse interneti kasutamist pole õnneks veel suudetud ära sanktsioneerida.
Vasta
#29

Paistab, et tehasest paigaldati selline raadio.
   
   
Vasta
#30

Agentuur Venemaalt leidis tutika, või õigemini kasutamata originaal raadio. Nii, et see probleem langeb ära.
   
   
Vasta
#31

Kas selline audiosüsteem FM'i ka püüab?
Vasta
#32

Spetsialistil natuke nokitsemist ja hakkab püüdma. Ka stereona, kui väga tarvis. Miski pole nõukaaegse tehnika juures kaelamurdev ega ületamatu. Võib ka BT vastuvõtja sisse monteerida. Originaalvälimus säilib.
Pedaalid leiab 2103 omad, kui müügiportaalides ja fb vastavates gruppides ringi tuuseldada. Veel on kõike saada.
Selle seitsme korralikku konditsiooni taastamiseks ei pea õnneks üldsegi palju pingutama Smile
Vasta
#33

(26-09-2020, 18:20 PM)JaakH Kirjutas:  Ilus leid, silm puhkamas!!! Veljed on mu teada Ladadel samad! Kaks varianti 
Just nii, muutus toimus 90ndate keskel kui 2105-tüüpi velgede tootmine lõpetati ja tehases kõikidele Lada klassikutele hakati paigaldama 2103 velgi (Link). Antud asjaolu oligi esimene häirekell, mis pani küsima, et kas antud auto on ikka 1984 aastast.
Küll aga on 1984. aasta nüüdseks 100% kindel ning 2103 veljed ja Volga pedaalid on tõenäoliselt eelmise omaniku kerge tuuninguvimka.
Vasta
#34

Birka.
Birkal olev kood 013 tähendab midagi.
Kahjuks ei  ole vastavat raamatut, et vaadata. 010 oli kohalikule turule mõeldud auto (kompleksus).
Vasta
#35

(27-09-2020, 19:15 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Birka.
Birkal olev kood 013 tähendab midagi.
Kahjuks ei  ole vastavat raamatut, et vaadata. 010 oli kohalikule turule mõeldud auto (kompleksus).
  Jah, tehase tabelil on variant 013, tahaks ikka teada, mida see tähendab.
[Pilt: attachment.php?aid=83650]


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#36

Midagi leidsin, aga see pole see, väga keeruline, süsteemitu süsteem
Variandid:
10  -  NSVL-i turg
11  -  Küpros
12  -  lisavarustuses raadio
13  -  parempoolne rool 
ja nii edasi, andmed sealt

Kõik see variantide süsteem on nii segane, et isegi elupõlised Vaz-i asjatundjad Venes ei taipa seda lahti arutada. Sirvisin mõningaid otsinguga leitud foorumeid, ka seal küsiti 013 variandi kohta, saamata mingit vastust.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#37

(27-09-2020, 20:20 PM)metsakohin Kirjutas:  Midagi leidsin, aga see pole see, väga keeruline, süsteemitu süsteem
Variandid:
10  -  NSVL-i turg
11  -  Küpros
12  -  lisavarustuses raadio
13  -  parempoolne rool 
ja nii edasi, andmed sealt
 Selle järgi siis parempoolne rool Sad. Ei pannud nigu tähele, et see paremal on.  Big Grin
Vasta
#38

kas mulle tundub,või pilt petab,aga justkui oleks aastaarvu viimased numbrid kuidagi vildakad ja näritud
Vasta
#39

(27-09-2020, 20:36 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas mulle tundub,või pilt petab,aga justkui oleks aastaarvu viimased numbrid kuidagi vildakad ja näritud
Pole mõtet mingeid vandenõu teooriaid heietada. Auto maksis 170 000 Rbl. : 90 = 1880.-€. Selle raha eest tõi mees selle auto Rostovist Doni äärest Pihkvasse. Pani treileri kaubiku taha ja sõitis 1800 km Pihkva ja 1800 km. tagasi. Nädala sitsis veel Pihkva hotellis, kuna paberid olid nõuka aegsed ja nendega läks aega. Heal juhul jäi järgi 1500.-€, mis meil siin normaalse mehe kuupalk, Venemaal 3 kuu palk. Selle raha eest pole mõtet mingeid aferismusi teha. Auto ju ka olemas. Ja igati sõidukorras. Ei suitse, ei leki, mõnna.
Vasta
#40

[Pilt: c7a4e72s-960.jpg]

Kas see VIN peaks olema sinna birka kõrvale ka kerele löödud ja pagassis kuskil ka?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne