Lada 2107

Olen Indreku seisukohtadega täiesti nõus ja märgin veelkord, et teadlikult läksin seda teed, et säilitada auto tehase originaalvärv ja esiklaas, kuigi need olid kahjustatud. 99,62% originaalsust on väga hea tulemus. See ju näitab, et auto on täiesti originaalne praktiliselt kõiges, välja arvatud mõned varasema ekspluatatsiooni käigus saadud täkked. Minu silmis omab see auto koos täketega suuremat väärtust kui üle värvituna ja uue esiklaasiga.
Vasta

sportlikust huvist tahaks neid täkkeid näha.kas oleks võimalust pilte teha ja siia üles panna.tänan.
Vasta

(10-03-2021, 14:24 PM)Formika Kirjutas:  Minu silmis omab see auto koos täketega suuremat väärtust kui üle värvituna ja uue esiklaasiga.

Kuldsed sõnad. Sellist suhtumist sooviks tegelikult rohkem näha. Liiga kergekäeliselt "pintseldatakse" neid vanureid üle. Olgu see värv matt, aga originaal on minu silmis väärtus omaette. Omas mahlas. Naturaalne, rikkumata. Jätame järeltulevatele põlvedele ka mõne plekitüki, üle pintseldada jõuab alati.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Täke on siin näha.
Vasta

(10-03-2021, 18:46 PM)sturmbannführer Kirjutas:  sportlikust huvist tahaks neid täkkeid näha.kas oleks võimalust pilte teha ja siia üles panna.tänan.
Pilte sõidukil olnud kahjustustest ning nende likvideerimisest on siinsamas teemas hulgaliselt.

Selle eest ksf! Formikale suur tänu, kuna tänu sellistele arutlustele saavad erinevad lähenemised vanatehnika harrastamisele kenasti läbi arutatud. Seejuures on iga omanik oma masina hoidmisel, taastamisel ja kasutamisel täiesti vaba otsustama, kuidas ta seda teeb. Musta numbri saamiseks on siiski loodud teatud raamid - mõnele tunduvad need raamid liiga kitsad, mõnele liiga laiad. Päris iga vana sõiduk sinna raamidesse ei mahu, kuid restaureerimiskonkursiga ka tegemist ei ole. 

Originaali väärtustamine seisneb eelkõige selles, et säilitamist väärt originaalne pinnakate ei saaks takistuseks must anumbri saamisel, kui kusagil on ikkagi piir, kus ka originaal ei ole enam säilitamist väärt. Selle piiri tõmbamine ei ole lihtne ning üleüldist konsensust siin ei saavuta. Minu isiklik eesmärk on püüelda selle poole, et neli harrastajat viiest võiksid olla seatud piiridega nõus ning see viies eriarvamusele jääv (ükskõik mis suunas - kas leiab, et liiga leebed oleme või liiga ranged) võiks vähemalt aru saada, mida soovitakse saavutada ning aktsepteerida enamuse arvamust. Lihtsalt ääremärkusena, et näiteks Leedus läks meie mõistes vanasõiduki teema nii lappama, et harrastajad läksid tülli ja arvestatav osa leiab, et tal oleks häbi sellist numbrit autole kinnitada.     

Lisan siinkohal mõned pildid auto esiosal olnud kahjustustest ajal, kui eksperdid sõiduki üle vaatasid. Restaureeritud autol oleksid need saanud ilmselt karmima hinnangu, kuid originaalvärvi säilitamise propageerimise eesmärgil on punkte korrigeeritud minimaalselt. Ja et kellelgi ei jääks muljet, et tegemist oli vastutulelikkusega või napilt lati ületamisega - selle auto puhul oleks tõenäoliselt must number saanud külge ka ostmise seisukorras, kuid kiitus omanikule, et ta viitsis püüelda ikkagi suurema täiuslikkuse poole. Saavutatud tulemus jäi ikka väga napilt alla maksimumile ehk uue auto seisundile. 


Tänan diskussiooni eest nii kritiseerijaid, toetajaid ja eriti auto omanikku, kes meil seda teha lubab. Vähesed meist julgevad lasta oma kätetööd niiviisi avalikult vaadata ja arvustada. 

               
Vasta

Nii palju võib lisada, et samal ajal hinnatud 03 sai 99,26 %, seega 07 tulemus on igati korralik.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne