Stalini lemmik 2 ehk (Võimu standard)
#1

ZIS 110/115 Stalini võimu etalon.  Tere tööl tekis vaba tunnike ja tahaks teile näidata ühte oma projekti mis kestab juba 8 aastat ja tööd aega ja raha kulunud nii palju et ei oska kokku lugeda ja ei taha muidu kui saan teada kindlasti ehmatan ära. Aga tagasiminekud lihtsalt ei ole ja peab minema lõppuni. Mudeli ajalugust on juba varem piisavalt infot olnud nii et kirjutada selle kohta ei hakka. 8 aastat tekkis võimalus osta selle autot ja ostsin ei kahetse siiamaani , arvestades et sillad ja mootor ei olnud alguses originaalsed sis kõik oli vaja otsida taastada ja paigaldada. Auto oli väga halvas seisukorras palju kere detailid oli ringi tehtud ja need mis oli olemas õiged olid roostes ja pudinesid peale puhastamist.Palju detailid on veel puudu ja olen koguaeg otsingus ja nagu öeldakse kes otsib see leiab. Autot taastan endale mitte müügiks.Arge pange tähele kirja vigadele! Ütlen kohe kirjutan nii nagu oskan. Hakkan panema fotod mis on tehtud hiljuti.
Vasta
#2

           


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#3

   
Vasta
#4

Väga meeldiv üllatus, et olen endale seltsilise leidnud. Ma muidugi loodan tiba kiiremini kui 8 aastaga valmis jõuda. Koos eelkäiatega läheb minu auto juures kolmas aasta.
Vasta
#5

(08-10-2020, 18:14 PM)Formika Kirjutas:  Väga meeldiv üllatus, et olen endale seltsilise leidnud. Ma muidugi loodan tiba kiiremini kui 8 aastaga valmis jõuda. Koos eelkäiatega läheb minu auto juures kolmas aasta.
 Tere 
Teil on praktiliselt komplektne väga hästi säilinud auto muud kui võtta kõik lahti tee korda ja pane tagasi .Minul alguses oli väga raske 10 korda  mõtle ja sis lõika!Mingeid katalooge või tehase jooniseid ei olnud ,kõike oli vaja küsida.
Vasta
#6

(08-10-2020, 18:28 PM)Juri Kirjutas:  
(08-10-2020, 18:14 PM)Formika Kirjutas:  Väga meeldiv üllatus, et olen endale seltsilise leidnud. Ma muidugi loodan tiba kiiremini kui 8 aastaga valmis jõuda. Koos eelkäiatega läheb minu auto juures kolmas aasta.
 Tere 
Teil on praktiliselt komplektne väga hästi säilinud auto muud kui võtta kõik lahti tee korda ja pane tagasi .Minul alguses oli väga raske 10 korda  mõtle ja sis lõika!Mingeid katalooge või tehase jooniseid ei olnud ,kõike oli vaja küsida.
 Eks ta suur peavalu ole. Tean omast käest, kui taastasin KGB 23 Volgat ja 20G Pobedat. Muud ei jäänudki üle kui toonoreid kautada või kõik plekid välja vahetada. Vana Volga ja Pobeda detaile veel liigub aga mida teha ZIS 110-ga. Doonorit võtta pole, juppe pole või kui on, siis müüjal juba $ märgid keerlevad silmade ees. Kuidas sul igasugu kummi detailidega on. Neid ju vanu tagasi ei pane. Leidsin USA-st Packardi kummidetaile tootva firma. Teevad praktiliselt kõike sellele autole. Hinnad küllaltki krõbedad ja saatmis kulu ka suur. Kui osta kaks komplekti, peaks saama soodsamalt. Igatahes odavamalt saab kätte kui Venemaalt.
Vasta
#7

(08-10-2020, 18:53 PM)Formika Kirjutas:  
(08-10-2020, 18:28 PM)Juri Kirjutas:  
(08-10-2020, 18:14 PM)Formika Kirjutas:  Väga meeldiv üllatus, et olen endale seltsilise leidnud. Ma muidugi loodan tiba kiiremini kui 8 aastaga valmis jõuda. Koos eelkäiatega läheb minu auto juures kolmas aasta.
 Tere 
Teil on praktiliselt komplektne väga hästi säilinud auto muud kui võtta kõik lahti tee korda ja pane tagasi .Minul alguses oli väga raske 10 korda  mõtle ja sis lõika!Mingeid katalooge või tehase jooniseid ei olnud ,kõike oli vaja küsida.
 Eks ta suur peavalu ole. Tean omast käest, kui taastasin KGB 23 Volgat ja 20G Pobedat. Muud ei jäänudki üle kui toonoreid kautada või kõik plekid välja vahetada. Vana Volga ja Pobeda detaile veel liigub aga mida teha ZIS 110-ga. Doonorit võtta pole, juppe pole või kui on, siis müüjal juba $ märgid keerlevad silmade ees. Kuidas sul igasugu kummi detailidega on. Neid ju vanu tagasi ei pane. Leidsin USA-st Packardi kummidetaile tootva firma. Teevad praktiliselt kõike sellele autole. Hinnad küllaltki krõbedad ja saatmis kulu ka suur. Kui osta kaks komplekti, peaks saama soodsamalt. Igatahes odavamalt saab kätte kui Venemaalt.
Tihendidega saan sulle aidata raha eest tõesti kõik on võimalik teen pildid esi ja taga klaasitihendite ja sis räägime.
Vasta
#8

(08-10-2020, 19:15 PM)Juri Kirjutas:  
(08-10-2020, 18:53 PM)Formika Kirjutas:  
(08-10-2020, 18:28 PM)Juri Kirjutas:  
(08-10-2020, 18:14 PM)Formika Kirjutas:  Väga meeldiv üllatus, et olen endale seltsilise leidnud. Ma muidugi loodan tiba kiiremini kui 8 aastaga valmis jõuda. Koos eelkäiatega läheb minu auto juures kolmas aasta.
 Tere 
Teil on praktiliselt komplektne väga hästi säilinud auto muud kui võtta kõik lahti tee korda ja pane tagasi .Minul alguses oli väga raske 10 korda  mõtle ja sis lõika!Mingeid katalooge või tehase jooniseid ei olnud ,kõike oli vaja küsida.
 Eks ta suur peavalu ole. Tean omast käest, kui taastasin KGB 23 Volgat ja 20G Pobedat. Muud ei jäänudki üle kui toonoreid kautada või kõik plekid välja vahetada. Vana Volga ja Pobeda detaile veel liigub aga mida teha ZIS 110-ga. Doonorit võtta pole, juppe pole või kui on, siis müüjal juba $ märgid keerlevad silmade ees. Kuidas sul igasugu kummi detailidega on. Neid ju vanu tagasi ei pane. Leidsin USA-st Packardi kummidetaile tootva firma. Teevad praktiliselt kõike sellele autole. Hinnad küllaltki krõbedad ja saatmis kulu ka suur. Kui osta kaks komplekti, peaks saama soodsamalt. Igatahes odavamalt saab kätte kui Venemaalt.
Tihendidega saan sulle aidata raha eest tõesti kõik on võimalik teen pildid esi ja taga klaasitihendite ja sis räägime.
  Siin kogu komplekt, mis ZIS-le vaja läheb

 https://www.steelerubber.com/search?year...ring-sedan
Vasta
#9

(08-10-2020, 19:23 PM)Formika Kirjutas:  
(08-10-2020, 19:15 PM)Juri Kirjutas:  
(08-10-2020, 18:53 PM)Formika Kirjutas:  
(08-10-2020, 18:28 PM)Juri Kirjutas:  
(08-10-2020, 18:14 PM)Formika Kirjutas:  Väga meeldiv üllatus, et olen endale seltsilise leidnud. Ma muidugi loodan tiba kiiremini kui 8 aastaga valmis jõuda. Koos eelkäiatega läheb minu auto juures kolmas aasta.
 Tere 
Teil on praktiliselt komplektne väga hästi säilinud auto muud kui võtta kõik lahti tee korda ja pane tagasi .Minul alguses oli väga raske 10 korda  mõtle ja sis lõika!Mingeid katalooge või tehase jooniseid ei olnud ,kõike oli vaja küsida.
 Eks ta suur peavalu ole. Tean omast käest, kui taastasin KGB 23 Volgat ja 20G Pobedat. Muud ei jäänudki üle kui toonoreid kautada või kõik plekid välja vahetada. Vana Volga ja Pobeda detaile veel liigub aga mida teha ZIS 110-ga. Doonorit võtta pole, juppe pole või kui on, siis müüjal juba $ märgid keerlevad silmade ees. Kuidas sul igasugu kummi detailidega on. Neid ju vanu tagasi ei pane. Leidsin USA-st Packardi kummidetaile tootva firma. Teevad praktiliselt kõike sellele autole. Hinnad küllaltki krõbedad ja saatmis kulu ka suur. Kui osta kaks komplekti, peaks saama soodsamalt. Igatahes odavamalt saab kätte kui Venemaalt.
Tihendidega saan sulle aidata raha eest tõesti kõik on võimalik teen pildid esi ja taga klaasitihendite ja sis räägime.
  Siin kogu komplekt, mis ZIS-le vaja läheb

 https://www.steelerubber.com/search?year...ring-sedan
Tere   Need on sis uued esi ja taga klaasi tihendid , klaasidele panin peale alguses mõtlesin et ei sobi väiksed aga hästi pinges oli ja venitasin peale . väga hästi sobivad!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#10

Kas sul siis pakkuda esi ja tagaklaasi tihendeid. Kui on siis helista või pane privaat sõnumisse.
Vasta
#11

Sai valmis tagavararatta käepide ja kinnitus kronsteinid  tehse jooniste järgi tehtud proovisin kaa kõik sobib ja toimib.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Pilt (pildid)
       
Vasta
#12

Juhipoolne ukse plekkitööd tehtud ja on sis valmis  paigas käib ilusti lukk tõõtab esi tiiva ja ukse vahed on paigas.Ukse tihend on proovitud ja sobib.

Nüüd tagumine vasak uks esiplaanil. Mõlemad tagumised uksed sain  uued aga ikkagi aeg teeb oma asja mis sis kui krunt oli peal ja nägi koorralik välja  alt poolt hakkame plekki ikkagi vahetama! Pildid panen homme hommikul.


Manustatud failid Pilt (pildid)
                       
Vasta
#13

Tere õhtust kõigile 

Peale pikka pausi hakkame tegelema edasi värvimise ettevalmistamise töödega 
Tagumised tiivad ja nii edesi
Pange tähele et tagumine vasak tiib on uus ja oli juba värvitud ja nii et kõigepealt punane krunt siis kollane ja pärast must krunt.
Tööde järjestus pildid läksid segamini


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                                                                                   
Vasta
#14

Tere

Täna on tagaluuk puhastamine ja põrand


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                               
Vasta
#15

Kuidas puhastad plekke?
Vasta
#16

(12-08-2022, 22:42 PM)Roomik Kirjutas:  Kuidas puhastad plekke?
Tundub et mingi kettaga, prits teeks ka poorid puhtaks, mis siin ei ole toimunud.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#17

Tiina kuulub kõvasti


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                                               
Vasta
#18

Vasak tagumine külg paneme tina ja juba hakkab looma


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                   
Vasta
#19

Tagumine parempoolne tiib ja kõik mis on ümber  valmis lõpuks. Tundub et tuli hästi välja,vähemalt mina olen rahul. Mõlemad pooled nii vasakul kui paremal on nüüd ühes mõõdus.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                           
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne