UUE KASTIKA OTSING

ei,ei.keskmine vanus peaks üle 10-ne olema
kui sõitmist palju ja selg kehvake,siis peaks kindlasti olema korralik juhiiste
Vasta

(16-10-2020, 08:23 AM)honkomees Kirjutas:  
(16-10-2020, 07:29 AM)pat1 Kirjutas:  Mina hoiaks seda vana Kastikat korras, sõidaks ja remondiks seda veel pikalt. Usun, et see kestab veel kaua. ... Pool eestit sõidab paarikümne aastaste autodega ringi ja ei kurda.
Nii ongi ju plaanis, usun et 5-8 aastat kestab ta ära, aga siis arvatavasti läheb vanasse autosse raha tampimine mõttetuks.
Aga üle 20 aastaseid autosid pole isegi meie vaeses nurgas eriti näha, mõni üksik ja see sõidab a la 2 korda nädalas 5 km poodi ja kord kuus 30 km linna. Ülevaatustelt läbi saamine on nendega kah probleem, eelkõige roostest tingitud mured. Remondimehed ei taha ka sellistega väga tegelda. 
Mul ikkagi igapäevasõit tööle ja tagasi kokku pea 120 km + muud sõidud juurde, st et auto peab alati sõiduvalmis olema ja kui ei ole, siis teine kohe võtta.
Huvitav oleks teada igapäevaselt aktiivses tänavaliikluses osalevate autode keskmist vanust, pakun et ongi liisinguaja lõpuaeg ehk 5 a? Kui arvelolevad ja vahel harva sõitvad välja arvata ...
Seda fakti ma ei märganud, et 120km iga päev vaja sõita. Siis tasub tõesti juba uude panustada. 
Eks iga autoga on alguses probleeme. Vaata pigem selle pilguga, et milline esindus annab sulle tasuta asendusauto kui sinu auto garantiiremondis on. Sest minu autol oli ka algusaastatel palju garantiiremonti olnud, kuid konkreetselt minu käes olev on mudeli üks viimaseid autosid ennem uuendust ja selleks ajaks olid kõik vead parandatud. Ehk siis ei yasu vaadata värskelt välja tulnud mudeleid vaid pigem mingi mudeli lõpu varianti. Seal vast lastehaigused välja ravitud juba.
Vasta

Praegu tundub olema keskmine vanus üle 14 aasta: https://www.mnt.ee/et/ametist/statistika...statistika

Kas variant leida võimalikult uus samasugune olemasoleva kõrvale ei tuleks kõne alla?
Vasta

See on arvelolevate keskmine 14 a aga igapäevaselt sõitvate puhul on vähemalt tänavapildi järgi ikka hoopis teine seis, selliseid garantiiaja kõvasti ületanuid jääb silma vähe, enamik kõik uued.
Mul ju ka nii, et igapäevaselt sõidan uue parketikaga ja vana kastikas on varuautona, kas jahile, vedudele või kui keegi vahel perest selle väikse sõita võtab. St et uus sõidab aastas 30-35 kkm ja vana 5-10 kkm, suviti peaaegu üldse mitte, raskete teeolude puhul võtan ikka kastika.
Vasta

(16-10-2020, 10:44 AM)v6sa Kirjutas:  Kas variant leida võimalikult uus samasugune olemasoleva kõrvale ei tuleks kõne alla?
Ega selle jeesukese elushoidmine ka päris tasuta pole. Sõbral küll 1.gen ja pole veel 200K täis sõitnud aga eks seal on teha tulnud ja tuleb ka praegu et see kuu ülevaatus teha. Kusjuures esimese 76tuhat km elu oli Järvamaal maal Naisterahva lasteveo auto elik mingit rasket tööd ei teinud! Teise 110K elust on tööd ka teinud aga iseenesest pole ju mingit vatti saanud. Nagu discoga veeti porgandihunnikuid söödale, et zuubriku sild jäi teepeale maha, pole jeesukesega tehtud. 

Lugedes, et 120 km päevas, selg haige, puus vedel jne - ma küll ei vaataks muu poole kui bussilaadne! Sisse-välja, istumisasend, eksplutatasioonikulu jne. Hoiaks vanakest metsaks elus ja maanteesõiduks võtaks midagi mugavat ja asjalikku. Kastikaga samasugsue põhjapindalaga saab ikka igasugust kraami! Ma ju ei saa kasti vajalikkusest aru - jahiauto haisva ja määriva kraami jaoks jääb alles. Ja pole see kastikas mingi õnnistus maanteel sõita.
Vasta

(16-10-2020, 12:30 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(16-10-2020, 10:44 AM)v6sa Kirjutas:  Kas variant leida võimalikult uus samasugune olemasoleva kõrvale ei tuleks kõne alla?

Lugedes, et 120 km päevas, selg haige, puus vedel jne - ma küll ei vaataks muu poole kui bussilaadne! Sisse-välja, istumisasend, eksplutatasioonikulu jne. Hoiaks vanakest metsaks elus ja maanteesõiduks võtaks midagi mugavat ja asjalikku. Kastikaga samasugsue põhjapindalaga saab ikka igasugust kraami! Ma ju ei saa kasti vajalikkusest aru - jahiauto haisva ja määriva kraami jaoks jääb alles. Ja pole see kastikas mingi õnnistus maanteel sõita.

Mul kolmandik koduteest kruusatee. Enamasti suht viisakas, aga kui juhtub treppis olema, siis... Noh igatahes võrdlusmoment olemas RAV4, Transporter T4/T5 ning Nissan D22. Esiteks, D22 on kõige lihtsam sisse saada. Vähemalt minu kehakuju juures, selles pole mitte mingit küsimust. Iste on täpselt sellisel kõrgusel et ajad taguotsa peale ja ongi korras. Transporterisse tuleb üles ronida ja Rav4 istud alla poole. Sõitmise seisukohalt, maanteel on muidugi RAV nendest kõige etem, aga sellega ka asi piirdub. Kruusa peal istub isegi transporter (4-motion) kindlamini. Aga D22 on täiesti teine tase. Kui poleks sõitnud, siis ise ka ei usuks kui palju parem. 16 tolline velg, 32 tolline rehv. Ning lased treppis kruusateed 90km/h nii et silm ka ei pilgu. Ja kui mõni oma väikse autoga 40km/h ette jääb, siis ei suuda ära imestada, miks teine nii aeglane on. No ei ole mõtet neid boxereid ja muid pisikese rattaga asju (või veoautosid) selle asemele soovitada. Oleks veel tõesti, kui vaja mõnikord maal ämma juures käia, aga igapäevaselt mitukümmend kilomeetrit viletsat kruusateed logistada? Las too kast olla või mitte olla, aga vot just sõita peab hea olema.
Vasta

(16-10-2020, 12:30 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Ega selle jeesukese elushoidmine ka päris tasuta pole. Sõbral küll 1.gen ja pole veel 200K täis sõitnud aga eks seal on teha tulnud ja tuleb ka praegu et see kuu ülevaatus teha. ...
ma küll ei vaataks muu poole kui bussilaadne! Sisse-välja, istumisasend, eksplutatasioonikulu jne. Hoiaks vanakest metsaks elus ja maanteesõiduks võtaks midagi mugavat ja asjalikku. ...
Mu samuti 1 gen isuzu on praktiliselt ilma remondita läbi saanud, ülevaatusele olen sõitnud lihtsalt kohale.
Sisse väljatuleku jm mugavuste koha pealt ütles ksf. olli kõik ära, seda enam, et mu igapäevatee 120 km-st vaid 40 on head asfalti ja kui vaadata kõiki liikumisi siis nö külavahetee kategooriasse jääb oma 70-80% läbitud km, ülejäänu jaguneb asfaldi ja maastiku vahel enamvähem võrdselt, kord nii kord naa.
Vasta

Ma olen 1.83 kõrge ja 100+ kg ning minu jaoks ei ole D-Maxi istumine mugav! Veel vähem on see täisoriginaal mugav maanteauto! Ja kõige vähem on see loopiv-loksutav auto mugav laines kõrvalteedel! Ütleme nii, et enne remonti Keila-Haapsalu aga ka siiani Linnamäe-Aulepa-Hosby-Einbi ei ole mingid toredused kastikaga sõita! Ja neid on sõidetud oksendamiseni! 
Jah, äsjane ring Ellamaa-Tallinn-Tartu-Põlva-Mustla-Viljandi-Rapla-Hageri-Kernu-Turba-Lehetu-Ellamaa oli osaliselt mõnus (uued maanteed), osaliselt piin aga Põlva tagant paarisaja kilone aknakoorem kastis päästis. Aga selgelt sõidaks ma seda parema meelega moodsa kaubikulaadsega või päris kaubikuga, kus 8-käiguline automaat, kiirus-distantsitundlik püsikas jne, jne, jne. Jah, uuemad kastikad on omajagu paremaks muutunud, eriti just Isuzu võrrelduna esimese versiooniga, aga krusa jääb krusaks! Kui kaubikud on saavutamas sõiduautolikku sõidumugavust ja üldist sõidukogemust, rääkimata Inimesele mõeldud ergonomikat sisse-välja käimisel, siis kastikate ainus areng on sellest ebamugavaimast legendist Hilux/Taro/4jooksik vähekese kõrgem istumisasend "vormelipiloodi" asemel. Aga seal saagi midagi palju muuta sest raam kõhu all nõuab lõivu! 

Seega ma ei oska ega suuda kastikatest peale RAMi (ja teiste suurte USAkate) mingit mugavust küll leida Big Grin Aga nende sisu mugavuse muudab nullisk arutu suurus. Ja kui kastikad teel püsiks, sõidaks kõik Rahvarallit nendega...kilovatte jagub ju mitme vertsugi jagu parematel Big Grin
Vasta

Priit, mõnel on natuke teistsugune ilmavaade - lase elada, eksole. Big Grin

Tegelikult on päris mugav, kui võid uste, seinte või polstrite pärast muretsemata lihtsalt vajalikku (sageli $itast) träni kasti loopida.

v6sa@B2500
Vasta

Kui inimene tahab kastikat, on omanud kastikaid ja mitte kastikaid ja tahab endiselt, siis las ta ostab. Pole mõtet enda eelistusi peale suruda.

Minu jaoks on ka parim linnaauto pikk transit ja ärge tulge seletama et mingi ruutmeetrine micra on etem Smile
Vasta

6 lehekülge heietamist ja millised on tulemused!?
Inimestega suhtlemiseks tundub olema hea teema!
Mina olen viimased 20 aastat ehk ca 700 000 km sõitnud Nissani kastikatega ja olen väga rahul!
Need aga teema algataja välistab!
Järelikult on inimesed erinevad ja mingit tõde siit teemast küll välja ei ime!
Vasta

Eks ta natuke "raudruun vs belaruss" teemaks on ära kiskunud jah. Samas vähemalt selles osas on austatud teemaalgataja oma esialgsele küsimusele vastuse saanud, et konkreetselt Mitsu kohta siin foorumis eriti keegi sõna võtta ei oska/taha. On see siis hea või halb näitaja, jääb tema otsustada.
Vasta

(16-10-2020, 17:14 PM)Mahno Kirjutas:  Kui inimene tahab kastikat, on omanud kastikaid ja mitte kastikaid ja tahab endiselt, siis las ta ostab. Pole mõtet enda eelistusi peale suruda. ... Smile
Nimelt, olen omanud kastikaid alates UAZ 452-st ja ka muid autosid. Kastikas on mugav suure rattaga aukudest läbi sõita ja maal toimetada. UAZiga sai ka lehmi lihakombinaati veetud. Autoliigi valikul pole mind mõtet survestada.

Ootasin ikka aruandeid stiilis: oman L200 2019 väljalase, garantiikorras olen käinud x korda vahetamas y jubinat, mittegarantiilisele remondile on kulunud  z rubla. Auto puudused minu arvates on nt ebatäpne käiguvahetus, ebaspiisav soojendussüsteem, jne jne

Selliste alusel saaks teha mingeid järeldusi, aga see, mis kellelegi tundub mugav istuda. Mina oma autode kohta küll suudaks sellise aruande genereerida
Vasta

envi Kirjutas:Mina olen viimased 20 aastat ehk ca 700 000 km sõitnud Nissani kastikatega ja olen väga rahul!
Need aga teema algataja välistab!
Kas mõned neist ei kippunud suisa pooleks murduma?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(16-10-2020, 21:41 PM)Walter Kirjutas:  
envi Kirjutas:Mina olen viimased 20 aastat ehk ca 700 000 km sõitnud Nissani kastikatega ja olen väga rahul!
Need aga teema algataja välistab!
Kas mõned neist ei kippunud suisa pooleks murduma?

D40 jah. Aga sellest tuldi aumehena välja. Osteti isegi 10a vanad masinad tagasi, mida see mure puudutas. Omanikud pakutud hinna üle üldiselt ei nurisenud.
Vasta

Tsitaat: aga see, mis kellelegi tundub mugav istuda.
No sisse-välja istumisest väike kõrvalepõige.

Kaasfoorumlane luik vist ehitas mitmenda autoelamu ja kasutas seal pöörlevaid istmeid. Juhi ja kõrvalistuja jaoks. Kas selliseid saab paigaldada ka sõiduautosse või "kastikasse" seaduslikult ja mis maksaks? Mõnel juhul oleks ju see ääretult mugav. Istud nagu kodus TV-ette tugitooli, väike mootorike keerab su juhi,-kaasreisija kohale. Poolenisti invavärk aga kui paljudel oma liigesvaludega inimestel oleks sellest rõõmu.

Vist ei läinud teemasse. Sorri nagu inglased soristavad.

Veel: äkki sõidab iste siinidel uksest välja, seal istub inimene istmele ja siis tagasi autosse?

Ulme, aga kindlasti teostatav ja seaduslikult!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Tööautona kasutuses paljuvihatud linnamehe safaripill Amarok. Kolmeliitrise mootori ja automaadi koostöö väga hea, sõita mugav, küttekulu igast asendist 10 sajale. Sõidan trassi, kruusa ja põldu. 400 liitrine küttetünn koguaeg kaasas. Kõige sõiduautolikum kastikas siiani, võrrelda saan eelmise põlve Hiluxi ja L200ga. 
Endale vist väga ei ostaks, esiteks liiga kallis ja teiseks ega ta mingi töökindluse etalon just ei ole ka. Garantiiga vahetati välja adblue juhtplokk, siis riknes sama kusihappe pump, siis oli juba garantii läbi... Nüüd ootab vahetust mingi andur, aga sellega ootab veel.
Nelikvedu on asjalik, poeparklas saab rahulikult ilma ragistamata kohale väänata. Aeglustit pole, automaadiga saab niisamagi aeglaselt juristada, tagasillas lukk ka.
Veel on tore vakstust salongimatt, pese või survekaga.
Vasta

Noh ja kui kastikat ei kasuta,saab teda kasutada asjade ladustamise alana  Big Grin


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Teadlased on kindlaks teinud, et köik garaazis seisvad autod muutuvad varem vöi hiljem riiuliteks Smile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(17-10-2020, 17:18 PM)90Deville Kirjutas:  Teadlased on kindlaks teinud, et köik garaazis seisvad autod muutuvad varem vöi hiljem riiuliteks Smile

Selles on neil paraku õigus jah. Pelletite alustest teisel pool seisab 850R volli. Universaali pikk kaatus on nagu kohe loodud igasugu asjade paigutamiseks Smile Ja sisse läksid täpselt kokkuklapitavad aiatoolid ja lauaplaat.

Aga teema algatajale soovitaks minna ja proovida erinevaid kastikaid reaalselt. Istumiste ja sõiduergonoomika vahe pidi päris suur olema.  Kõigil tänapäevastel autodel on igasugu jamasid tänu kosmilisele kogusele elektroonikale. Ehk kui joppab vasaku jala esmaspäeva auto,siis kirud ja vannud,vahet ei ole mis margist ta on.
Aga ilmselt saad oluliselt rohkem reaalset infot välismaistest foorumitest.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne