UUE KASTIKA OTSING

Seda  Mitsu venekeelset juttu ei saa puhta kullana võtta nagu paljusid asju mis teistpoolt idapiiri tuleb ,seal ju selgelt öeldud ,et tegu on ostetud karjääris töötamiseks.Töökaaslane sõidab Hiluxiga ,nii jahisaak kui sööt loomadele mahub kasti ära .Vot hästi ei kujutaks ette nende džiibi ülistajate juttu kui enne sind on istme peal vedelenud surnud verine siga ja pärast istud sina...
Aga asfaldi ja metsakasutuses oleva autona  on 160000 juures veel esimestest piduriklotsidest järgi 2/3  ja kettad nagu uued .Sõidab teine hooldusest hoolduseni ,autol vanust 3 aastat .Auto on ostetud kompromissina vahest inimeste ja kauba veoks ja vahest jahisaagi vedamiseks
Vasta

(23-10-2020, 22:18 PM)honkomees Kirjutas:  
(23-10-2020, 22:13 PM)v6sa Kirjutas:  Ärge nüüd segage, las kodanik kaalub. Big Grin

Kuigi ega tal valikut pole - Mitsu on ainus, mida reaalselt siit saab ja millel on mingigi hooldus. Või kuidas meie kodumaa lõunaservas sellega ikka on?
Tartus ikka silber on, mis muidugi ei vaimusta kuulduste alusel. Topauto on mu uute autode servistest olnud kõige sümpaatsem vs 3 teist firmat. Iga hooldus või remont tähendab ju 100+100 km sõitu ja raisus päeva.

teine võimalus on ära oodata uus Isuzu ja loota, et odavamad versioonid ei ole niiväga kirvehinnaga.
Tartu Silberi kvaliteedimärgina meenub selline amüsantne lugu, et tegelane, kes ühes käitises ei saanud ka autopesijana hakkama oli ühtäkki seal majas Jeebu tehnikapoole äss. Kolmkorda võite arvata, kui hästi sealt Jeebud oma muredele lahendusi said. Klassikaline volkkariesinduse teema, et vahetame ära selle ja selle ja selle ja selle. Ja ikka abi ei saa. Nuh pole hullu, las kunde maksab Big Grin

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(23-10-2020, 22:18 PM)honkomees Kirjutas:  Tartus ikka silber on, mis muidugi ei vaimusta kuulduste alusel. ...

Per$$eSad AGRi vist peale Tallinna mujal pole? Nemad olid kunagi Lancerit remontides küll äärmiselt tegusad ja mõistlikud noore pere soovide suhtes.

Silberiga on see teema,et nad teevad kõike täpselt raamatu järgi. Ühtepidi hea - siis ei leiuta keegi midagi. Ja kui midagi ära lõhutakse, tehakse oma kulul korda. Aga teisipidi halb: kui tehas näeb ette ajuvahetuse ka pistiku purunemisel, siis muud variandid ei tule kõne alla. MB omanikud teavad seda hästi.

Amüsantse nüansina: Lasnamäe Silber ei suutnud diagnoosida kulunud hõõgküünlaid ürgvanal L200, vaid tahtis vahetada KSP-d külmkäivituse probleemide raviks: . Kuna kõnealuse auto remont oleks mõjutanud meie pere sissetulekut, ma võtsin küünlavahetuse oma riskiks. 49 € ja pool tundi hiljem oli KSP automaagiliselt tervenenud. Silber viga ei tunnistanud: hõõgküünlad olid mõõtmise (sic!) järgi terved. Olidki: takistused olid OK, lihtsalt punaselt hõõguma hakkasid minutiga, päris kuumaks ei läinudki.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16659&pid=211486#pid211486

Kuuldavasti on Tartus olukord siiski parem ja sääraseid prohmakaid reeglina läbi ei lasta. Ning kui ikka peab olema uus auto ja tootearenduse lõppetapis (mida eurooplased külma rahuga rakendavad)  ei soovita osaleda, siis tulebki japs võtta. Koos riskiga sattuda kivipalluri teenindatavaks.
Vasta

Väidetavasti alustatakse Rumeenias kohe Dusteri najal valmiva kastika müügiga, mille eest küsitakse koos maksudega 20 000 eurot. Autot saab vaid ühte karva (valge) ja nelikveolisena, käsikasti ning 1,5-liitrise diiselmootoriga (115 hj). Masinal on lühike kahekohaline kabiin, kandevõime kohta pole praegu midagi teada...
Vasta

https://cars2021.com/new-duster-oroch-20...ical-info/ 
On see duster või kirja järgi?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Artikli alguses on eksitav pilt Reanult Alaskan`ist, mis põhineb Nissanil ja meil täitsa saadaval. Too Oroch Duster on kandekerega väiksem kastikas ja müüakse Ladina- Ameerikas teda.
Vasta

(25-10-2020, 08:54 AM)2vant Kirjutas:  Artikli alguses on eksitav pilt Reanult Alaskan`ist, mis põhineb Nissanil ja meil täitsa saadaval. Too Oroch Duster on kandekerega väiksem kastikas ja müüakse Ladina- Ameerikas teda.
no kui seda artiklit vaadata, siis kogu jutt ja pildid ikka "suurest" kastikast (nt On the European continent the Duster 2021 will arrive in a more spacious version with 7 seats.), see on mingi kahtlane pikaks venitatud kere, kastikas kandekerega on jura. Dusteri baasil saaks tõesti mingi kahekohalise kastika nagu pidi tulema uus Jimny. Ja duster võib olla küll selline "liisinguajaks ja siis tagasi" auto, elu lõpuni kestvust ma dusteri omanikuna tema õblukesest konstruist ei eeldaks.
Vasta

Kui tihti Sa kasutad oma kastika maksimaalset kandevõimet? 

Tasapinnaline (võrreldes kandevkerega) raam on tegelikult üsna raiskav konstruktsioon, aga piisava koguse lolli raua korral täidab oma ülesannet üsna hästi. Kuna järjest rohkem kastikaid (nagu ka kärusid) ei kanna kas kordagi või kannab vaid mõne korra oma elus seda koormat, aerutades enamasti ringi vaid kerge lastiga, siis on keskkonna koormust arvestades mõistlik pakkuda kergemat ja odavamat alternatiivi. Mis ka kulutab vähem.

Meie metsaselajatena oleme vaikne vähemus, karjuv enamus kastikakasutajaid ei kasuta neid tegeliku eesmärgi kohaselt ehk ei vaja redelraami, aeglustuskasti ja rauast difrilukke. Mida näitab ka pakutav valik.

Paraku päris tööloomasid, nagu eelnevalt kümnelt lehelt nähtub, ei olegi saada...
Vasta

Töölooma on saada ikka. Aga inimene tahab tööloomalt ka natuke mugavust ja pisut luksustki. Igikestvat vastupidavust ja töökindlust peale selle. Ja seda kõike mõistliku raha eest. Seda kombinatsiooni pole paraku võimalik osta.
Vasta

2 kohta, kandevõime üle tonni, aeglustuskast, kaks difrilukku, kaapelaudadeta salong, mida võib voolikust pesta? Otse salongist Euroopas säärast ei saa. 

Märkus inimlooma mugavusesoovi kohta on muidugi õige.
Vasta

Euroopas on kastikaid linnades ikka tunduvalt vähem näha kui meil, kui siis seesama baasvarustuses lühikese kastiga kuhu mingi spetsseade on peale ehitatud.
Vasta

(25-10-2020, 12:05 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Euroopas on kastikaid linnades ikka tunduvalt vähem näha kui meil, kui siis seesama baasvarustuses lühikese kastiga kuhu mingi spetsseade on peale ehitatud.

 Ise olles elanud Londonis pikalt panin ka tähele et kastikaid vähe ja haagiseid, enamus on kaubikud. Peale manööverdamise mugavuse minu arusaam oli et seal on vargaid rohkem, midagi ei saa kasti/kärusse jätta, kohe on oht et pannakse pihta.
Vasta

(25-10-2020, 10:32 AM)v6sa Kirjutas:  Kui tihti Sa kasutad oma kastika maksimaalset kandevõimet? 
...
Suht harva, statistiliselt tuleb mul ca 12 korda aastas, siis võib-olla ka üle max, nt triiki dokumente täis kast võib olla üsna koormatud, telliseid ladudes tuli vahepeal mõistus pähe ja hakkasin arvutama, palju siis koormat tuleb ning jätsin pooled maha teiseks korraks, ehkki oleks mahtunud  Big Grin , 3 m palki vedades on ka kahtlane, eriti vahtra või saare puhul, mis see kaal seal nüüd ongi. Otsad on muidugi enamasti lühemat sorti, vaid arhiivitööde juures trehvab selliseid ühest Eesti otsast teise vedamisi. Aga kusagil jäi üks video silma, kus enamik (USA) kastikaid väändus ka maastikul (mingi testsillakesed) nii läbi, et uksed-luugid lahti ei tulnud ...
P.S. üheksakümnendatel sõidukaga arhiive vedades vahetasin järjest ära kõik vedrud ...
Vasta

(25-10-2020, 10:53 AM)vant Kirjutas:  ... inimene tahab tööloomalt ka natuke mugavust ja pisut luksustki ....
Minu puhul ei päde see väide, kui nüüd mugavuse all mitte mõelda oma kere mõõtudes kabiini ja istmeid (kuhu perse täies ulatuses peale mahub, mitte ei jää külgpatjadele toetuma) ning auto juhitavust, igasugu juhiabid jm mugavusvarustus on saatanast ...
Vasta

Lisan Dusteri kastikast rääkiva uudise lingi: https://www.topgear.com/car-news/weird/w...uster-pick. Minu meelest on see piisavalt huvitav, et raami nõudes tagasi tõmmata ja maaletoojalt võimalikku saadavust uurida.
Vasta

(25-10-2020, 14:01 PM)honkomees Kirjutas:  
(25-10-2020, 10:53 AM)vant Kirjutas:  ... inimene tahab tööloomalt ka natuke mugavust ja pisut luksustki ....
Minu puhul ei päde see väide, kui nüüd mugavuse all mitte mõelda oma kere mõõtudes kabiini ja istmeid (kuhu perse täies ulatuses peale mahub, mitte ei jää külgpatjadele toetuma) ning auto juhitavust, igasugu juhiabid jm mugavusvarustus on saatanast ...
Vana mees aga varsa aru!!! Sa VANANED iga jumale päevaga, KÕIK meeled töntsistuvad, millimeeter-radari põhistest juhiabidest on SITAKS kasu, see on OHUTU! Sama ka käedvabad, LED-tehnika jms. 20-aastane võib paugutada, et temast saab järgmien tänak, et tal pole abisid tarvis  reaktsioonid paigas ja silmad nagu kotkal. Ma olen ka puhas vanakool aga ma annan omale saja teises pooles käies aru, et need lisad on head ja vajalikud! Rumalus oleks need ostmata ja kasutamata jätta vaid jonnakusest! Lihtsamalt öeldes on see lolluse näitaja! Jutt on ju pensionipõlveni kestma pidavast sõiduvahendist, millega kulgeda IGAS ilmas suvalisel ajal. Mina, põline purjetaja, oskan küll VÄGA radarist lugu pidada! Seda nii merel kui ka nüüd kuival maal. Ning julgen väita, et sellesama radari põhised lisad nagu isepidurdussüsteemiga kiirustundlik distantsihoidev püsikiirushoidja, teeservatuvastaja kes näeb ka madalaid objekte nagu pakirobit jms, on autonduse ühed olulisemad "leiutised". Ainus küsimus ongi, miks võttis radari jõudmine autodele nii kaua aega... Samamoodi on ülihead lisad ultraheli-parkimsiandurid, tagurdusaamerad jms mõnu! Jah, ma ka ei saa eru HDMI pesa vajalikkusest autos jms, rääkimata ülikoledatest poekotikonksudest, mida ekraanideks kutsutakse jns. Aga juhtimsiseadmete seadistusvõimalused (eskalaatoril sai ju isegi pedaale regullida...) ja need paar moodsat aga ülivajalikku abilist koos moodsate tuledega  on küll "must be" varustus penskariautole, milelga köetakse kottpimedaid tartutaguseid külateid.  Kas seal tranduletis on veel ka eesnahksisu, sissepurse ja põhjaluuk, pole küll olulised...
Vasta

Iga erand kinnitab reeglit ehk suhteliselt harva toetan ksf PlyVal64 arvamust ja soovitusi. Seekord olen 200% nõus. 
Lugupeetud automobiili ihaleja võiks omad eelarvamused maha matta ja natuke kainelt mõelda, kindlasti võimalike kandidaatige proovisõite teha, usu, see aeg ei ole maha visatud.
Need jubedad lisad on mind poole aasta jooksul kahel korral päästnud metskitse surmamast ja lugematutel kordadel hoiatanud jalgratturite eest. Paljude poolt põlatud distantsi hoidev püsikas vähendab kindlasti mõtetute möödasõitude arvu. Samas on sellega hea toimetada ummikutes, eriti automaatkastiga (ma tean,et teema algataja tahab elu lõpuni käsitsi käike lapata, olgu neid või kümme).
Kahjuks on nii, et kes pole proovinud, see ei oska hinnata. Võta nädalaks aeg maha ja pühenda see proovisõitudele ja esindustest müügipakkumiste võtmisele. Siis on midagi võrrelda, muidu on nii, et ühele ema ja teisele tütar, kolmas võtab mõlemad! Otsustama pead ikka ise.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Lisaks uuedtüübi LED-laternad, keeravad kurvis ilusti kaasa ja nendega näed kraavist jooksva mägra skeletti.
Vasta

Kui see automaatkast nii überhea asi on, siis miks Ott Tänak näiteks ikka veel käsikastiga sõidab? Või igasugu vormelid ja ralli- rinka- ja krossiautod? Linnas jah, seal on omad plussid, pikal sõidul ühest linnast teise, no seal ka. Aga kruusal, lumel, jääl - no ei oska mina sellest automaadist rõõmu tunda, olgu neid juhiabisid kuipalju iganes. Ilmselt ka lootusetu vanakoolimees.
Vasta

Need juhiabid võiks veel aastat 5 areneda, et valepositiivsed ja eksitavad reaktsioonid välja ravida. Hetkel on nad veel liiga toored. Praegu ole nagu klaverimängija enne sõitma hakkamist -startstop off, rajahoidja off ja midagi permanentselt välja lülitada ei lubata. Kaugtulede automaatikast lubatakse õnneks veel hoovaga üle sõita, muidu passiks pidevalt pimedas.

Sm PlyValiga võin ma vananemise koha pealt nõus olla, aga minu silmis auto peab kõrvalekaldumatult täitma juhi korraldusi. Kui teemehed on jooninud tee peale mingi loogelise slaalomi ja mina valin sealt otse läbi sõita, siis ei tohi keegi hakata vastu minu tahtmist rooli keerama. Miks? Sest juhina vastutan mina. Mitte mingisugune tarkvarainsener lõuna-aasia piirkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne