UUE KASTIKA OTSING

(30-10-2020, 13:22 PM)Aspelund Kirjutas:  Parem võtta uus klassika.

https://www.pktrucks.com/product/toyota-...up-to4004/

A

Üks põhilisi tööautosid Austraalias, kus seda saab siiamaani uuena osta. Kahjuks kasutatav mootor jms tehnika ei vasta ühelegi euronormile.
Vasta

Kui sellise saaks kallutava kastiga ja poolpika kabiiniga oleks täitsa unistuste auto  Smile Pisike kraana võiks ka veel kabiini ja kasti vahel olla. Peab vist mõnel tuttaval laskma Austraaliast ümberasuja varana kaasa tuua  Smile
Vasta

Lihtsam on Marokost tuua. Saab õige rooli ka.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

sveits ja norra on marokost ligemal. esimese hooga arvaks neid. aga maroko kõlab imelikult. küllap seal mingi toimiv sisteem siis olemas on.
valgustad ehk võhikuid.

edit.pagan, nüüd sain aru, et jutt on sealt ostmisest, mitte hollandi kontorile sobilikust vahesadamast.
Vasta

Kusagilt emiraatidest vms oleks mõistlikum tuua, need lingitud asjad ongi mõeldud sealsele või ahvrika turule. Ehk, et ei peaks pardatšokist roolima koguaeg vahetpidamata. A selline kandiline v8 automaat sobiks endalegi.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(29-10-2020, 00:35 AM)mlsluik Kirjutas:  Tuled ja nende lülitamine on kastiauto puhul täiesti teisejärguline probleem, kui laadid kasti lubatud tonni ja siis avastad, et uksed ei tule autol enam lahti...  

Toungue Big Grin
Kõnealuste kastikate puhul mitte sest tegu on kastidega sõiduautode-laadsetega. See 4X4 on lihtsalt erisus, muidu ikka seesama "pirukamosse". Sõidetakse maanteedel pikka maad - just see on ju peamine eesmärk! Teine teema ongi maantee-vedur suuremale haagisele ja ka siis ei ronita kuumaastikule. Ehk see on absoluutselt tähtsusetu probleem. Tahad metsas tonni vedada, ostad kallur-traktori  Big Grin 
Ma olen seda siin Hiiul vaadanud - täiesti lahe pill! Metsast küttepuude toomiseks ja niisama dumperina asjalik, igal juhul tõsisem riist kui pisuke maastikukastikas. Peaks olema ka teeliikluslegaalne! Ehe vanakooli talasildadega mehaaniline jõhkard. Kusjuures nii väike ja kerge, et hästi valides mahub ka B-kati lubadega masinale haagise peal sappa.

Ma suures piires mõistan otsitava kastika vajadust aga just nii, et see on moodne lisadega sõiduauto-laadne asendaja, mis siis kõige muu hulgas omab ka kasti, kuhu saab midagi pisikest panna nii, et "toas" ei haise. Reaalselt, kui tahta midagi tõsist teha (ka metsast puid tuues...), tuleb ikkagi õige tehnika tuua! Rendist. Ja pisike poolijaks ehitada. (sai 2X800 meetrit maakütet kahele majale maasse...) Isuzuga tõime kütust - ka ju haiseb! Tilu-liluga võib hobiks tegeleda (mõnuga näiteks suvekodus) ja kõnealuste kastikatega veoautot mängida, tööks tuleb ikka õiged riistad soetada. Ja maanteele on SÕIDUauto õigem valik...
Vasta

(31-10-2020, 12:50 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ... See 4X4 on lihtsalt erisus, muidu ikka seesama "pirukamosse". Sõidetakse maanteedel pikka maad - just see on ju peamine eesmärk! Teine teema ongi maantee-vedur suuremale haagisele ja ka siis ei ronita kuumaastikule. ...
Ma suures piires mõistan otsitava kastika vajadust aga just nii, et see on moodne lisadega sõiduauto-laadne asendaja, mis siis kõige muu hulgas omab ka kasti, kuhu saab midagi pisikest panna nii, et "toas" ei haise. Reaalselt, kui tahta midagi tõsist teha (ka metsast puid tuues...), tuleb ikkagi õige tehnika tuua! Rendist. ... Tilu-liluga võib hobiks tegeleda (mõnuga näiteks suvekodus) ja kõnealuste kastikatega veoautot mängida, tööks tuleb ikka õiged riistad soetada. Ja maanteele on SÕIDUauto õigem valik...
No Priit on ikka valesti mõistnud vajadusi. Mulle vajalik ikka väikeveoauto, mida muuhulgas saab ka sõiduauto asendajana kasutada. 4x4 on oluline, kuna põhiline liiklemine toimub "teedel", mis väga tihti, eriti talveperioodil on sõiduautoga läbimatud või raskesti läbitavad, sh õue pääsemine elik viimane 100 m. (Suviti olen alati mõelnud osta väiksema kütusekuluga pooleveolise auto, nö piruka ja niikui sügis kätte jõuab saab jälle selgeks, et see pole hää mõte, kogu mu autopark on neliveoline juba pikki aastaid).
Käru vedamine on hoopis harvaesinev (E-katti niikuinii ei ole ega tule) ja kastika mõte ongi mugavus elik käru asendamine olukorras kui käru hakkab nö teed oma tagatalaga hööveldama ja temaga manööverdamine  on keeruline.
Rendist masinate toomine eeldab ka seda, et rendiajaga saab midagi ka tehtud, aga ei ole ei piisavalt pikalt vaba aega ega tervist ... oma pisikeste asjadega teed iga vaba õhtu tunnikese tööd peale riigitööd ja ei ole muid kulusid. Nt sõidad metsa, lõikad ühe metsakuiva 2-3 m juppideks, ajad auto nii juurde kui saad puude vahel ja jupid kasti ning koju. Võib-olla alles järgmine päev on niipalju tervist ja jõudu, et maha laadida ja lõhkuda.
Maanteel - Sõiduauto on äärmiselt ebamugav, sisse istuda ja välja ronida madalast august, ka roolis olles ei näe madalast asendist suurt midagi, kõrgel istmel on parem vaade ja istuda mugavam, jalad ei kisu krampi. See on ainuke põhjus nn linnamaasturi ostmiseks elik iste kõrgus. Kui sõita tõesti pikki otsi, a la 1500 km roolist tõusmata, siis küll võib sõiduautol mõtet olla, samas viimane kord tegin seda kastikaga ja oli hea kindel tunne. Aga seda pole mul enam viimased 6-7 aastat vaja olnud, naise vanemad on surnud ja neid otsi rohkem teha ei tule.
Vasta

Uskumatu! 15lk. kastikaostu teemat juba ja kindlasti jätkub veel.Ksf honkomees kas oled vahepeal mõnega proovisõidul käinud?
Mina läheks prooviks kõigi nendega mida müüakse sõita,neid meil müüdavaid mudeleid pole palju.
Mina oma kastika ostsin sellepärast,et mulle MEELDIB selline auto.Kordi olen kuulnud,et milleks selline auto sulle,linnamees ju.
Mul ausalt jumala poogen kas peetakse selle omamist kõvatamiseks või mis iganes keegi arvab.Oma raha eest ostsin, ise olen rahul ja see ongi peamine.
Vasta

See teema on saanud üldrahvaliku mõõte-usume Andrust.Tore oleks tegudeni  jõuda. Ise pakuks Subarut 2,0 bens. manuaal aga sellist kastikat Eestis uuena ei saa, nii et minu eelistuseks jääb ikka Isuzu. Teemaalgatajal on nüüd vaja oma talupoja tarkust kasutada.
Jõudu otsustamisel.
Vasta

(31-10-2020, 23:10 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  Uskumatu! 15lk. kastikaostu teemat juba ja kindlasti jätkub veel.Ksf honkomees kas oled vahepeal mõnega proovisõidul käinud?
Mina läheks prooviks kõigi nendega mida müüakse sõita,neid meil müüdavaid mudeleid pole palju.
Mina oma kastika ostsin sellepärast,et mulle MEELDIB selline auto.Kordi olen kuulnud,et milleks selline auto sulle,linnamees ju.
Mul ausalt jumala poogen kas peetakse selle omamist kõvatamiseks või mis iganes keegi arvab.Oma raha eest ostsin, ise olen rahul ja see ongi peamine.
Sama siin .oma 35 a.kasutusesolevate 4x4 liikurite koha pealt ei ole tundnud ruumipuudust.OK.Surnud sigu põtru ei ole vedanud ,niiet, noh lõhnaprobleem pigem muude asjadega.aga selline selekteerimine maiste ja linnavedudega ei lõpe ilmaski.
Vasta

(31-10-2020, 23:10 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  Uskumatu! 15lk. kastikaostu teemat juba ja kindlasti jätkub veel.Ksf honkomees kas oled vahepeal mõnega proovisõidul käinud?
Mina läheks prooviks kõigi nendega mida müüakse sõita,neid meil müüdavaid mudeleid pole palju. ...
Uskumatu jah, keegi ei räägi oma uuemate kastikate plussidest ja miinustest, nii nagu ma palusin ...
Ja nagu ju kirjutasin, siis käisin proovisõidul Mitsuga, teiste puhul on hind takistuseks. Ei näe mõtet kulutada ei oma ega müügimeeste aega proovisõitudeks autodega, millele rahakott peale ei hakka.
Ja ma pole veel ühegi proovisõiduga saanud õiget tunnet kätte, linnade lähedal pole sellist Võrumaa kurvilist rallitrassi treppis kruusateel ja õige tunne tekib ikka mingi vähemalt nädalase sõidu järel, siis juba oskan öelda, mis sel autol on hää  ja mis mitte.
Vasta

Egas mingi pooletunnise proovisõiduga saagi aru mis masinaga tegu. Et aru sasds mis masin on, mida teeb ja mida tahab, läheb ikka mõni nädal. 
Selle lühikese proovisõiduga lõplik punkt panna peab ikka väga proff olema. 
Aasta tagasi üks müügimees ütles, " Lausa kardan neid proovisõite. Istub klient roolitaha ja aru ei saa mis teeb. Sõidutehnika olematu. Käiguvahetusest pole kuulnudki midagi. Kui eluga esindusse tagasi jõuad siis kukuvad targutama lui s..t ikka see on ja kui s...t ikka see on. Ei mina seda saasta osta "

Siin pead vaatama paberile. Kui peamine asi ehk hind ja parameetrid sobib ja kui palju TÜV punkte annab ning poodi  vormistama.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Arusaadav.Võib-olla tasub uurida,et saaks nädalavahetuseks prooviauto enda kätte.Mitsumüüja kohta ei oska öelda aga väimees ostis omale firmasse kaubikuid siis ühes teises automüügifirmas oldi sellega päri.Argumendid olid küsides umbes samad.Puukoormat metsas prooviautoga vedada vist pole viisakas aga muus osas peaks paari päevaga aru saama millega tegu.Pole tervet teemat küll läbi töötanud aga poolpika kabiiniga Ranger peaks
enam-vähem samas hinnaklassis olema.Neljaukselisega olen sõitnud ja ma ei oska midagi halba öelda.Päris sohu pole roninud aga maastikul küll hätta ei jäänud.
Vasta

(01-11-2020, 10:05 AM)honkomees Kirjutas:  Uskumatu jah, keegi ei räägi oma uuemate kastikate plussidest ja miinustest, nii nagu ma palusin ...
Tsitaat: Ootasin ikka aruandeid stiilis: oman L200 2019 väljalase, garantiikorras olen käinud x korda vahetamas y jubinat, mittegarantiilisele remondile on kulunud  z rubla. Auto puudused minu arvates on nt ebatäpne käiguvahetus, ebaspiisav soojendussüsteem, jne jne
Selliste alusel saaks teha mingeid järeldusi, aga see, mis kellelegi tundub mugav istuda. Mina oma autode kohta küll suudaks sellise aruande genereerida

Tsitaat:Küsin ikka uuesti, kellel on kogemusi uuema otsa kastikate, eriti mitsuga? Mitu korda on tulnud garantiiaja jooksul pöörduda esindusse? Mis vigadega? Kui üle ühe, siis praagime välja ...
Vasta

Väga kaua pole mõtet oodata, kui ca. 30 tonnise eelarvega Eestist auto plaanis osta. Mitsubishi allahindlused ei pruugi lõputult kesta. Kui halb ta ikka olla saab. Mootor on vähe tilluke, aga 2,2 liitrit on vast ikka parem kui Isuzu 1,9. Varustust on ka üksjagu. Mingeid adekvaatseid reaktsioone foorumist tolle auto kohta on üldiselt asjatu oodata. Esiteks on ta nii uus, et vastupidavuse osas ei oskagi keegi veel miskit väga öelda, teiseks tunduvad enamalt jaolt arvamust avaldavat inimesed, kes analoogilist kastiautot vaid eemalt või pildi peal näinud, aga öelda on ikka midagi.
 Kui vastupidavuse poole pealt vaadata, siis ilmselt oleks nr. 1 valik ikkagi Toyota, aga probleemitu pole enam seegi. Pealegi on tolle mitsu pakkumised praegu nii moosised, et võrreldes eelnimetatuga saab mitu tuhat remondi reservi jätta. Vaata et ca. 10000 on toiotsiga vahe, volkariga veel rohkem võrreldava varustustasemega. Hiluxi hinnad tõusevad seoses mudeliuuendusega kindlasti veel. Natuke teise kujuga kroomitud plast ja toll suurem ekraan on ju nii kuradima kallis arendada. Big Grin
 Mingeid erilisi sõiduomadusi ja- elamusi oodata neilt autodelt asfaldil väga loota pole, mingist sportlikusest ja kurvisuutlikusest selliste ca. 30 k töökastikate puhul ei räägiks, selle jaoks sobib eelpool mainitud "pemmipask" vms. Küll aga võiks oma uuele silmarõõmule võimaluste piires natuke varustust lisada. Tööautos võiks ka töötamine olla natuke mugavam. Mõttetutest lisadest pole pääsu, aga neid ei pea ju kasutama ja mine tea, vbl. mõni neist polegi nii mõttetu.
 Ja tegelikult on päris hea sõiduelamus seegi, kui lumes või sopas madala autoga "spordimehele" tagatulesid näitad või aukus kruusateel sama kiiresti sõidad kui spordimees asfaldil.
Vasta

Ksf.vant ütles just seda mida minagi tahtsin öelda,vahe ainult sõnastuses.
Vasta

Sõiduomaduste poolest on teistest üle Ranger ja Amarok, mis tulevad antud valikus kõne alla ehk mõne aasta vanuse pruugitud autona. Nende järel tulevad Mitsubishi ja Toyota ning ehkki sõidu osas näib Hilux grammijagu parem olevat, näikse L200 kasvõi hinnavahe poolest parem kaup olevat. Viimase kahega on võrreldav veel Nissan Navara, mille korral on pruugitud autode hulgas võtta ka nende teiste logodega analoogid (Mercedes-Benz X-klass ja Renault Alaskan). Navara näis treppis kruusateel teistest "jaapanlastest" parem, aga vahe oli väike ja on kõrge mudarehviga tasandatav. Toyota tänane mootor näis teistest loium, aga mudeliuuendusega tuleb valikusse ka tegusam tagasi, ehkki siis läheb jällegi hind käest ära.
Vasta

(01-11-2020, 12:51 PM)Suuredmootorid Kirjutas:  Sõiduomaduste poolest on teistest üle Ranger ja Amarok, mis tulevad antud valikus kõne alla ehk mõne aasta vanuse pruugitud autona. Nende järel tulevad Mitsubishi ja Toyota ning ehkki sõidu osas näib Hilux grammijagu parem olevat, näikse L200 kasvõi hinnavahe poolest parem kaup olevat....
Eelmine kord kastikat ostes sai proovitud küll läbi kõik peale mitsu (välimuse pärast) ja praeguse proovisõidu järel tundus Mitsu sõiduomadustelt halvem kui 12 aasta vanune Isuzu, jäik, aukudel raputab, mis taga kastis toimub on veel iseasi, koer vist seal olla ei taha. Aga nagu öeldud hinnavahe ja mis omaduste ja hinnaga saab olema uus Isuzu ei tea keegi.
Tsitaat:Mitsubishi allahindlused ei pruugi lõputult kesta. Kui halb ta ikka olla saab. Mootor on vähe tilluke, aga 2,2 liitrit on vast ikka parem kui Isuzu 1,9.
See vana isuzu mootor tundub olema surematu, nt kord õnnestus sõita karteripõhi vastu õlivõtturit, hakkas õlituld vilgutama aga sõitsin remondikotta omal jalal metsast ära ja sõidab ikka edasi. Tundub, et oskavad mootorit teha. Mitsu kohta õnnestus vene netist välja lugeda ka kommentaar kapotist välja tulnud kepsust ca 2000 km läbisõidu juures, 15 kkm juures pekkis vahekastist ilmatu hulga positiivsete kommentaaride taustal. Samuti oli üks kommentaar esinduse poolt samuti nagu meie ksf laf1247 poolt, et on esinenud probleeme käsikastiga.
Vasta

linnapilti vaadates tundub kõige popuaarsem dodge ram.
Vasta

(01-11-2020, 10:05 AM)honkomees Kirjutas:  Uskumatu jah, keegi ei räägi oma uuemate kastikate plussidest ja miinustest, nii nagu ma palusin ...
Ja nagu ju kirjutasin, siis käisin proovisõidul Mitsuga, teiste puhul on hind takistuseks. Ei näe mõtet kulutada ei oma ega müügimeeste aega proovisõitudeks autodega, millele rahakott peale ei hakka.
...

Siis loe oma 15 lk uuesti läbi - on räägitud ja mitte vähe. Aga sa otsid mingit olematut autot...

Samas tundub mulle, et rahakott on otsuse Sinu eest ära teinud, kui põhimõtted peavad. Ülejäänu on õnneasi - enamus uusi autosid sõidab hästi, aga mõni ongi algusest peale wildakas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne