UUE KASTIKA OTSING

(01-11-2020, 14:39 PM)v6sa Kirjutas:  
(01-11-2020, 10:05 AM)honkomees Kirjutas:  Uskumatu jah, keegi ei räägi oma uuemate kastikate plussidest ja miinustest, nii nagu ma palusin ...
Ja nagu ju kirjutasin, siis käisin proovisõidul Mitsuga, teiste puhul on hind takistuseks. Ei näe mõtet kulutada ei oma ega müügimeeste aega proovisõitudeks autodega, millele rahakott peale ei hakka.
...

Siis loe oma 15 lk uuesti läbi - on räägitud ja mitte vähe. Aga sa otsid mingit olematut autot...

Samas tundub mulle, et rahakott on otsuse Sinu eest ära teinud, kui põhimõtted peavad. Ülejäänu on õnneasi - enamus uusi autosid sõidab hästi, aga mõni ongi algusest peale wildakas.
Rahakott teebki otsuseid Wink Ega midagi valida polegi, soovidele vastavat autot enam ei toodeta! Eks see paras jama ole - on vaid tilu-lilu kastikad, tööautot ei tehta! Ega need vabalt müüdavad kastikad on ju virtaal-meheau vedamise vahendid, kus näiliselt muutub sinivaala-omaks aga püksi jääb ikka vaid mingid sendid kusenahka... Midagi mõistlikku nendega vedada ju pole. Pole pinda, pole kandejõudu. Samas mingid reaalsed maastikusuutelised kastiga raamautod on totras hinnaklassis. Kunagi oli Isuzul saadaval D-Maxist kallur - see oli Tegija. Asjal on selge otstarve ja neid oli ka 4X4 baasil. Ühte müüakse ka meil, tänavakoristuses sahaga pehmeks sõidetud, kuigi läbisõitu polegi.

EDIT: mobiles visaks sissem ingi uue värgi, Isuzu Big-Max, mis paistab just soovidele kohasem olevat...peale hinna muidugi.
Vasta

Naguinii pead remontima midagi,vahet pole.3.0 mootoriga tomaat kastiga Toyota ,või ecodiisel 3 liitrit millegiga Ram.Tegelt tehakse ka juba 3 null rida Shevi kastikat aga need nii uued et pole lootustki saada neid.
Vasta

Tegelikult on see kõige kallim variant, kui üks auto peab saama hakkama kõigi ülesannetega. Praegusel juhul tuleks võtta kaks autot. Nelikveoline Duster viiks tööle tagasi ja kodus oleks metsas käimiseks pruugitud kastikas, mis teeb ära soovitud toimingud ja mida pole kahju kriipida. Mis võib olla ka tänane Izuzu, kõik tingimused saavad täidetud koos jõukohase eelarvega.
Vasta

(02-11-2020, 09:02 AM)Suuredmootorid Kirjutas:  Tegelikult on see kõige kallim variant, kui üks auto peab saama hakkama kõigi ülesannetega. Praegusel juhul tuleks võtta kaks autot. Nelikveoline Duster viiks tööle tagasi ja kodus oleks metsas käimiseks pruugitud kastikas, mis teeb ära soovitud toimingud ja mida pole kahju kriipida. Mis võib olla ka tänane Izuzu, kõik tingimused saavad täidetud koos jõukohase eelarvega.
Nagu olen varem kirjutanud, siis see variant praegu ongi, Duster ja Isuzu, Dusteril on mõned puudused ja puudub kindlus tema kestvuses peale 5+ aastat kui Duster on saanud 10+ aastat vanaks, penisonärina siis enam uut autot ei osta, järelikult tuleb praegu liisida uus auto, mis kestaks pärast liisingu lõppu kuni elupäevi on antud ...
Isuzu jääb ikka metsaautoks, Duster läheb tütrele, temal autot pole ja liisingu sissemakse raha ka mitte. Uus auto sõidab liisinguaja nö sõiduauto ülesannetes ja siis jääb ainsaks autoks, nii sõiduauto kui metsaauto eest, kuna niikuinii jääb sõitmist siis vähemaks.
Vasta

(01-11-2020, 14:39 PM)v6sa Kirjutas:  Samas tundub mulle, et rahakott on otsuse Sinu eest ära teinud, kui põhimõtted peavad. Ülejäänu on õnneasi - enamus uusi autosid sõidab hästi, aga mõni ongi algusest peale wildakas.
Nii on, rahakott määrab. Aga ootasin ikka neid puudusi, et kui tuleb ridamisi mainimisi, siis võib oodata veel kuni aasta, äkki tuleb mõnel teisel firmal ka soodne pakkumine ...
Vasta

torgin vahele.    miks mitte jätta isuzu alles ja võtta dacia asemele midagi muud. valik on suurem,kütusekulu väiksem ja hooldused odavamad
Vasta

10+ pole midagi vanust, saavad sinna 20 kanti ja pooled jupid on saadavusest kadunud! Selle koha pealt on parim BMW. Pigem tasub praegu youngtimerite fännidelt uurida, millele on ja millele mitte asju saada. Näiteks Omega B tagapidurite tolmuplekk/käsipiduritrossi kinnitus pole enam saadaval. Poiss pidi ise tegema sest jebaist oleks sellise hind 150+eurikut. Plekitüki eest...  Miks ma saatsin C4Q pensionile - seesama totaalne juppide põud või nende arutu hind! Isegi metsatraktor Zafira läheb rauda sest näiteks tagapidureid ei ole mõtet remontida, õnnesk läks vist ka mootoririhm ehk ei ole kahju Wink Kuna ma olen olnud "koi", roheline, vanakool ja vanatehnik jne, siis olen püüdnud tarbida odavat kasutatut. Jah, kokku on see palju odavam, kui uue liisingut maksta. On omad agad, kui on ülevaatuste ajad jms, ehk mugavam ja kergem see ei ole. Meil see pere viga, Malloc just soetas Pug605'e et oleks teistest eristuv (seda tüüpilist saksapläga on kõigil), ülimugav, Pininfarina jne Big Grin Ma võtaks hää meelega mõne Alfa ligi aga ma pole enesetapja... 

Aga üldises plaanis ei ole mul küll usku sellesse, et ostad praegu uue ja pead seda surmani. Kui, siis tulebki osta tänane maksimum kõiges ja kõige uuem-viimasem mudel, see võib ideaalis ka 15-25 aasta pärast vajadusi rahuldada. Kuid ka siis tuleb peale ostu tuhandeid kulutada autokese laialivõtmisele, täielikult korralikule roostetõrjele, seda korrata tarbimise käigus jne. Iga õhtu pesed voolikuga autokese puhtaks alt ja pealt, paned ühtlase tembiga kuurialusesse, teeb kõike muud ka mida tegid meie esiisad-autopeded suure vaevaga ostuloaga soetatud nõukapillidega... Ega omal ka ütleb mõistus, et peaks ikkagi ühe moodsama asja soetama, kus oleks kõik need mõnulisad peal ja HEAD tuled ees! Mis võiks järgmised 15 aastat teenida, täpselt pinsini. Totaalne tulede puudus sajandivahetuse masinatel ajab hulluks. Omegal olid ees tehase xenonidki aga ei näidanud need ka peast-peest - läksid uued tavatuled ette. Aga pole neistki abi.  Midagi pole teha, esivanemad 80+ ja seega tuleb pidevalt ja iga ilmaga pikemaid sõite kõrvalmaanteedel ette võtta. Enamuse ajast pimedas... Ja keegi ju ei tea, kaua seda teha tuleb! 

Seega tasub ka kastikas osta maksimumi lähedase varustusega, et oleks endal hea tarbida ja vajadusel atraktiivsem müügil.
Vasta

ei kesta ükski tänapäevane asi 15-25 aastat.
pole mingit mõtet sellest unistadagi.
ökonomistid on igas tehases palgal ja küll nad selle eest hoolitsevad.

ja lõpuks pensionärina on sul valik ebausust loobuda ja osta pruugitud saane kui eelmine otsa saanud
või siis sõita taksoga. oma auto amortisatsiooni ja ülalpidamiskulude eest saab päris palju taksot kasutada.
Vasta

(02-11-2020, 12:57 PM)diesel Kirjutas:  ...
või siis sõita taksoga. oma auto amortisatsiooni ja ülalpidamiskulude eest saab päris palju taksot kasutada.
30 km kaugusele linnast taksot tellida et linna sõita läheb vist üsna kalliks ... ja metsa taksoga puid tegema ei lähe.
Vasta

hmm, 30 versta. ehk 60 edasi-tagasi. pool raha kilomeetrist peaks vedajaid küll leiduma.
siit järeldub, et saad auto ostuhinna eest mitmeid-mitmeid sadu kordi linnas käidud.
teist niipalju saad kütuse-hoolduste-remontide-ülevaatuste-kindlustuste-muude kulumaterjalide raha eest sõidetud.
käid korra nädalas linnas, siis kümmekond aastat on julgelt taksosõit odavam. eeldusel, et iga kord ka tagasitulekuks pead takso võtma. lisaks ei pea sa igakuist kümnist liisingule maksma vaid võid mingi osa palgast hoopis teenima panna. tiksub sulle heal juhul veel hulga taksosõite puhta muidu kätte.

ja kui sa nüüd ise õigust rääkisid, siis vana kastikas on sul olemas ju. see on paljuski veel ökonomistide eelsel ajal tehtud ja selle hoiad alles ja käid temaga metsas niipalju kui himu on.
Vasta

(02-11-2020, 20:31 PM)diesel Kirjutas:  hmm, 30 versta. ehk 60 edasi-tagasi. pool raha kilomeetrist peaks vedajaid küll leiduma.
Oled kasutanud? Ma tahaksin sellisel viisil näiteks enda valitud päeval, soovitavalt paari tunni täpsusega, saada käia Karste külast Otepääle ja tagasi. Kõigest 15, mitte 30 km. Ja vahel ka Tartusse -- 45 km.
Vasta

harva. olen saanud bussi ja rongiga hakkama. aga varasem kogemus on selline, et linnast tellida takso poolesaja versta kaugusele maale, et siis uuesti linna sõita, oli taksodele magus amps. tühisõitu pole ja kassat tuleb hästi. küllap meeldib ka praegusel äppide ajastul.
Vasta

(02-11-2020, 20:31 PM)diesel Kirjutas:  hmm, 30 versta. ehk 60 edasi-tagasi. pool raha kilomeetrist peaks vedajaid küll leiduma.
...
käid korra nädalas linnas, siis kümmekond aastat on julgelt taksosõit odavam. eeldusel, et iga kord ka tagasitulekuks pead takso võtma. lisaks ei pea sa igakuist kümnist liisingule maksma vaid võid mingi osa palgast hoopis teenima panna. tiksub sulle heal juhul veel hulga taksosõite puhta muidu kätte.

ja kui sa nüüd ise õigust rääkisid, siis vana kastikas on sul olemas ju. see on paljuski veel ökonomistide eelsel ajal tehtud ja selle hoiad alles ja käid temaga metsas niipalju kui himu on.
rehkendus siis selline et linnasõidu eest tuleb 60 km raha maksta ja tagasisõidu eest samuti 60 km raha ... ükski vedaja ei ole nõus tegema tühja otsa pärapõrgust ... Noh, kui pension kannataks siis pensi ajal ju võiks nii isegi toimetada, aga seni, 5+ a. tuleb ikka 60+60 km iga päev tööl käia elik min 120 km päevas (ca 30 kkm aastas töölkäimiseleja see eeldaks ikkagi uut, muretut autot . Tööandja ei mõista, kui vana auto sind ootamatult tööle ei too. või ükskord annab andeks aga korduvalt?
Ja palgaosa teenima panna ma küll ei oska ...

Plaanin homme siis Silberiga käed lüüa ...
Vasta

praegusel juhul oli sul ammu selge, et tahad uut kastikat.
kogu see teema siin on pigem vaid oma soovile õigustuste leidmiseks.
Vasta

(02-11-2020, 21:53 PM)honkomees Kirjutas:  ...
 ja see eeldaks ikkagi uut, muretut autot . Tööandja ei mõista, kui vana auto sind ootamatult tööle ei too. või ükskord annab andeks aga korduvalt?.
...

Ja kuidas teie pool säärast asja sanktsioneeritakse? Päeva pealt wallandamine koos kõigi tehtud kulutuste kompenseerimisega tööandjale? 

Või millest säärane hirm teelejäämise ees? Ebameeldiv, seda küll.

Anno 2020 võiks sealkandis kohustetundlik töötaja olla säärane lotovõit, et ei hakka normaalne tööandja isegi mitte kiunuma, sanktsioneerimisest rääkimata, kui paar korda aastas tekib tehniline rike ja inimene pool tunnikest hiljem saabub.

Eks jaga muljelid, kuidas teie edasine mitsutamine siis kulgema hakkab. Mis meeldib ja mille oleks võinud külge panemata jätta.

Silberi kõrvale leia keegi päriselt asja jagav ka. On elu hiljem lihtsam.
Vasta

v6saga 100 % nõus .Kui tahad pensionipõlve rahulikult veeta ,hoia  Silberist eemale.Samas ,egas muuseumitöötaja pole mingi nn.liinimees ,et suts siia sinna hilinemine aegajalt pahandust tekitaks. Rolleyes
Vasta

(02-11-2020, 22:34 PM)v6sa Kirjutas:  ...

Ja kuidas teie pool säärast asja sanktsioneeritakse? Päeva pealt wallandamine koos kõigi tehtud kulutuste kompenseerimisega tööandjale? 

...

Anno 2020 võiks sealkandis kohustetundlik töötaja olla säärane lotovõit, et ei hakka normaalne tööandja isegi mitte kiunuma, sanktsioneerimisest rääkimata, kui paar korda aastas tekib tehniline rike ja inimene pool tunnikest hiljem saabub.
....
Ei oska täpseid meetodeid kirjeldada, aga nt ametikoha kaotamine on üks võimalus ... Meie kandis on üsna suur tööpuudus, seda selliste ametite peal, mis ei ole saekaater vms. Isegi meie hooajatöötajate min. palgaga kohtadele on iga aasta suur konkurss, kuhu siis  parimad sh penskarid ja koolilõpetajad välja valitakse 3 kuuks töötama. Ja järgmine aasta on nad uuesti kandideerimas, mõni on ka alalise töö leidnud. 
Samuti tähendab auto rivist väljaminek mitte hilinemist vaid pikemat, ca nädalast tööluusi, juhul kui sul pole teist varuautot võtta ... kuidagi tuleb leida puksiir, remontija ja remondiaeg ning lisada veel juppide tellimise aeg ...
Vasta

(02-11-2020, 22:23 PM)diesel Kirjutas:  praegusel juhul oli sul ammu selge, et tahad uut kastikat.
kogu see teema siin on pigem vaid oma soovile õigustuste leidmiseks.
Tohhoo pele, olen ju algusest peale rääkinud, et tahan uut kastikat ja tahan teada konkreetsete mudelite plusse ja miinuseid kasutajakogemuste najal.

Aga mind hakati peedistama nii kastika vs käru kui üldse auto vajalikkuse küsimustega ...
Kõige rohkem tahtsin teada L200 kohta, st et kas on põhjuseid seda mitte võtta, kuna selle hind on ahvatlev. Ühtegi vastust ei tulnud. 
Aga nt selline teema Wildtrackist 4x4 foorumist andis selge vastuse, et Ford on välistatud. Kahjuks L200-st keegi nii põhjalikult midagi ei ole kirjutanud, mine võta kinni, kas see on hea või halb.
Aga nt selline võrdlus oli ka 
Tsitaat: kuna tuleb sõite ette uue hiluxi, eelmise gen hiluxi, 2006 ford rangeriga, 2007 L200 ja 2018 ranger wildtrack, siis mugavuselt ja pehmuselt on isuzu wildtrack järel selles nimekirjas.
Vasta

Osta siis Volga! Ainuke võimalik mure on vajadus kontakte puhastada tee peal......
Big GrinBig Grin
panin igaks juhuks emotsiooni ka

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

justnimelt. teema on sellest, et sul tegelikult ei ole kastikat vaja, aga kangesti tahaks. ja siis on vaja õigustust leida. no tore, et nüüd mitsupitsuga kaubale saad ja olgu kilomeetrid mõnusad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne